Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 februari 2017 @ 19:17:

Zoon vandaag eens stevig de wacht aangezegd. Hij pubert nogal erg, en in combinatie met zijn best wel stevige ADHD maakt dat het geen uitgezocht genoegen om met hem samen te leven. Vooral de rebound is verschrikkelijk: als de pillen zijn uitgewerkt gaat ie door roeien en ruiten en dat is echt niet grappig meer. Op dit moment is ie onder een hoedje te vangen, hij is toch wel onder de indruk van mijn preek. En zo lang ik nog geen pillen heb met langdurige afgifte zet ik de dosering om van 2 keer 2 naar 4 keer 1. Voor zijn eet- en slaaplust zal het weinig uitmaken, want eten doet ie altijd wel hoeveel ritalin ik er ook in gooi en slapen deed ie toch al nooit als ik de melatonine niet had ontdekt.Klinkt best heftig LV.
quote:dolfje schreef op 08 februari 2017 @ 19:51:

[...]

Klinkt best heftig LV.Ja poeh! Gelukkig is een 'waswijf' niet voor 1 machine te vangen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:dolfje schreef op 08 februari 2017 @ 19:51:

[...]

Klinkt best heftig LV.Mwah. Het zat er wel in he, dat ie wat lastiger zou worden met de puberteit. Maar er valt nog wel mee te praten gelukkig.
Gelukkig LV.
Gelukkig maar LV.

Ik heb mijn overdosis kinderen vanmiddag gehad en ben nog steeds blij dat ik uiteindelijk niet het onderwijs ben in gegaan. Zo voor een paar uur ok maar elke dag hele dagen
quote:Watervrouw333 schreef op 08 februari 2017 @ 20:23:

[afbeelding]Dit idd
quote:Watervrouw333 schreef op 08 februari 2017 @ 20:23:

[afbeelding] Garfield. Uit de oude doos. Ik heb mijn zus ooit 'gepest' door een geplastificeerde afbeelding (kostte me toen wel 2 weken zakgeld!) op de koelkast te plakken waarop Garfield op de weegschaal gaat staan en de weegschaal roept; "ga er af ga er af". Ter mijner verdediging: zus was chronisch (en zonder reden)op dieet en ik was puber en moest aankomen.
LV ik vind jou zo'n stoere en sterke vrouw! En vraag me niet waarom maar op een of andere manier doe je me aan mijn eigen moeder denken. Dat was ook zo'n stoere, sterke, liefdevolle, humorvolle en geweldige vrouw en moeder. En ik zie jou ook zo.

Blond, jij heks

Elfje wat lief dat je naar me vroeg. Het gaat wel weer goed met me hoor.

Wij hebben bloemkool/broccolischotel met hazelnoten uit de oven gegeten met een gepofte bataat. Errug lekker!

Of eigenlijk: ga op je rug liggen, strek je benen omhoog en laat iemand de weegschaal op je voetzolen leggen. (er moet hier een plaatje van zijn, maar dat is spoorloos)
En die zus is nu mijn maatje Takkie. Maar een heks kan ik zeker wel zijn
Ik heb chips. Gewoon net speciaal voor naar de winkel gewandeld. Had er zo'n zin in.

Was afgelopen week zomaar een kilo afgevallen. Dat er nog 10/20/30 teveel aanzitten negeer ik
quote:Watervrouw333 schreef op 08 februari 2017 @ 20:50:

[afbeelding]

[afbeelding]

Of eigenlijk: ga op je rug liggen, strek je benen omhoog en laat iemand de weegschaal op je voetzolen leggen. (er moet hier een plaatje van zijn, maar dat is spoorloos) Die ga ik omgekeerd toepassen als ik de de volgende keer bij de arts ompde weenschaal ga. Leuke conversatie: ' Komt u er gezellig bijstaan? Hebben we allebei een betere uitkomst"
quote:dolfje schreef op 08 februari 2017 @ 21:01:

Ik heb chips. Gewoon net speciaal voor naar de winkel gewandeld. Had er zo'n zin in.

Was afgelopen week zomaar een kilo afgevallen. Dat er nog 10/20/30 teveel aanzitten negeer ik Lekker wat je nu wil. Fijn dat je daarvoor even bent gaan wandelen. *zoekt chips*
Morning all en een fijne dag, met minder pijn en stress en ziekerigheid voor degenen die er last van hebben.

Hier opgestaan met een krassend gevoel in mijn keel en hoofdpijn. En nu weet ik niet wat ik moet hopen, dat het geen verkoudheid wordt, of dat het juist wel verkoudheid is, want dan is die hoofdpijn niet werkgerelateerd. Hmmm.......

Vandaag maar rustig aan doen.
Hier moet ik wel om lachen, de kop boven een artikel in een Engelse krant:

Trump, a man so obnoxious that karma may see him reincarnated as himself.

Goodmorning!

Hier is alles wit en vooral stijf bevroren.

Gisteren hebben mijn auto en ik een slip gemaakt. Gelukkig op een groot parkeerterrein maar het is toch best eng als zoiets gebeurt.

Vanmiddag heb ik tien minuten gesprekken op school maar de docent die ik eigenlijk wil spreken kan niet vandaag.

Ik denk er hard over dan maar helemaal niet te gaan, aangezien ik de andere twee docenten eigenlijk ter opvulling had uitgekozen. Het ging me om die ene.

Rijden hier, op die niet bestrooide wegen, het is geen feest.
Dan zou ik niet gaan Leo.

Hier geen sneeuw of ijs of gladheid gelukkig.

Ik ga ook werken nu, fijne dag.
Mogge!

Ik zou ook niet gaan Leo, en een aparte afspraak maken met die ene docent.

Sterkte voor alle zieke, zwakke, pijnlijdende en overwerkte stammers. Dat het maar gauw lente mag worden met meer licht en lucht! Ben ik zelf ook wel aan toe.
The owls are not what they seem
Ik zou afbellen, Leo. Laatst heb ik iets dergelijks bij de hand gehad en heb toen met de betreffende docenten een afspraak gemaakt op een andere dag.

Zullen we een slipcursus-meet doen? Staat al jaren (sinds een klapband) op mijn to-do lijstje, maar het komt er niet van.

Hier gaat het weer wat beter. Heb me twee dagen slaapdronken gevoeld. Was zelfs zo warrig dat de revalidatie-dame het na 10 minuten voor gezien hield. Vandaag maar eens heel duidelijk plannen, want ik ga nog wel van de hak op de tak en da's doodvermoeiend.
Jammie, jammie, net tussen de middag warm gegeten, nieuw recept uitgeprobeerd en het was erg lekker. En ook zo'n gerecht dat je een heel bevredigd gevoel geeft. Perzische kippenstoof.

https://ztrdg.nl/recepten ... senjan-perzische-kipstoof

Dit recept is denk ik vereenvoudigd, maar het is errug de moeite waard. Zeker met die gekruide rijst met dadels, dat maakt het net even interessanter.
Zucht
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 09 februari 2017 @ 13:21:

Zucht Wassup?
Klinkt goed dat recept Ren. Even kijken of dat dit weekend in het programma past.

Wat is er Charlotte?
The owls are not what they seem
quote:yette schreef op 09 februari 2017 @ 09:20:

Ik zou afbellen, Leo. Laatst heb ik iets dergelijks bij de hand gehad en heb toen met de betreffende docenten een afspraak gemaakt op een andere dag.

Zullen we een slipcursus-meet doen? Staat al jaren (sinds een klapband) op mijn to-do lijstje, maar het komt er niet van.

Hier gaat het weer wat beter. Heb me twee dagen slaapdronken gevoeld. Was zelfs zo warrig dat de revalidatie-dame het na 10 minuten voor gezien hield. Vandaag maar eens heel duidelijk plannen, want ik ga nog wel van de hak op de tak en da's doodvermoeiend.

Sterkte Yet.

Ik heb afgebeld inderdaad.

De leraar biologie ga ik apart spreken.

Een slip meet lijkt me hoe dan ook enig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven