Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

quote:Elfje112 schreef op 11 februari 2017 @ 18:30:

[...]

He, dat is rot. Ben je ziek?Nee. Wel behoorlijke van slag.
Wat is er Filee, waarom ben je zo van slag?
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier en eet smakelijk Dolfje!

voor wie het nodig heeft. Filee wat is er aan de hand? Kunnen we helpen?
The owls are not what they seem
quote:dolfje schreef op 11 februari 2017 @ 18:04:

Gelukkig is de sneeuw hier nu weg en kunnen we fatsoenlijk op de fiets naar het restaurant zo meteen. Ik hoop op lekkere hapjes , ik heb nu al trek. Nu heb ik altijd trek dus dat is niet zo raar Gezellig Dolfje. Ik heb ook altijd trek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Takkie hoe gaat het met je. Nog veel last op jouw werk?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Filee
Ik heb vandaag afscheid moeten nemen van mijn beste maatje
Ah da's vreselijk Filee! Getverderrie wat ontzettend naar
quote:Filee schreef op 11 februari 2017 @ 19:11:

't Is te doen hoor Charlie, geen feestelijk gebeuren maar die vier dagen in de week houd ik het wel vol zo.

Na deze maand verhuis ik naar een ander etage en daar zijn meer werkkamers/hokjes aanwezig. Waar ik nu zit is het een grote kantoortuin. Onder het mom van slechte concentratie kan ik me op die andere verdieping mooi regelmatig in zo'n hokje terug trekken

Ik heb vandaag afscheid moeten nemen van mijn beste maatje Ach lieverd toch. Je zou van minder geen honger hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Brigitte ,

En sterkte Filee.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Kaasje fijn om je weer te lezen. Goed voor jezelf zorgen, maar een beetje gezelligheid in de kroeg helpt altijd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 11 februari 2017 @ 19:39:

Kaasje fijn om je weer te lezen. Goed voor jezelf zorgen, maar een beetje gezelligheid in de kroeg helpt altijd!
Zitten we al aan de drankjes hier?
quote:BridgetteDubois schreef op 11 februari 2017 @ 20:11:

Zitten we al aan de drankjes hier?Altijd!
Hips.
quote:Filee schreef op 11 februari 2017 @ 20:12:

[...]

Altijd!Lekker, wat wordt er geschonken?
quote:takkentrol schreef op 11 februari 2017 @ 19:24:

't Is te doen hoor Charlie, geen feestelijk gebeuren maar die vier dagen in de week houd ik het wel vol zo.

Na deze maand verhuis ik naar een ander etage en daar zijn meer werkkamers/hokjes aanwezig. Waar ik nu zit is het een grote kantoortuin. Onder het mom van slechte concentratie kan ik me op die andere verdieping mooi regelmatig in zo'n hokje terug trekken Ik hoop dat het rust geeft Takkie. Trek je maar lekker terug als je eenmaal verhuisd bent.
Sterkte Filee
quote:BridgetteDubois schreef op 11 februari 2017 @ 20:11:

Zitten we al aan de drankjes hier?Nee ik mag niet vanwege de antibiotica
quote:BridgetteDubois schreef op 11 februari 2017 @ 20:16:

[...]

Lekker, wat wordt er geschonken?

De echte rode cola is voor mij.

Ik ben naar muziek uit de jaren negentig aan het luisteren Gloria Estefan jeugdsentiment.
Filee
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven