Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Zijn er nog meer nachtbrakers?
Alle reacties Link kopieren
Het is nog geeneens nacht!
Nog 10 minuten....
ik heb vandaag afscheid genomen van mijn winterava
hoe is het met je puffers filee?
Het sneeuwt hier nog steeds en ik houd mijn winter ava tot de sneeuw hier weg is.
quote:Filee schreef op 01 maart 2017 @ 23:26:

Zijn er nog meer nachtbrakers?

Nee, sorry ik hoor meestal bij de vroege vogels. Ik mag vandaag weer een dagje werken dus met moet zo mijn warme bed uit. Over een kwartiertje. Brrr.

De wind is hier flink aangetrokken vannacht en staat wat ongunstig dus fluit nogal bij mijn slaapkamerraam.
Goedemorgen allemaal!
Hier waait het ook al zo hard, kon er niet van slapen.

Vanmorgen komen ze passen en meten met de scooter, dus ik ben nu al aan het duimen dat het lukt!

Iedereen een fijne dag.
Mijn laatste werkdag.
Hoe gaat het Yas?
Goedemorgen.

Fijne vakantie vast Yas.

Ik werk vandaag en morgen van 13.00-21.00. Eet ook beide dagen op mijn werk. Saai is dat.
quote:yasmijn schreef op 02 maart 2017 @ 08:10:

Mijn laatste werkdag.

Dan mag je deze Maartse buien achter je laten. Wat een flutweer is het. Alvast heel veel plezier!
Goedemorgen,

Wow wat een harde wind! Dat wordt thuis blijven vandaag. Rijden is niet verstandig met deze rukwinden, man kan me niet brengen en als ik met ov ga vrees ik dat ik de verkeerde kant op waai. Beetje thuiswerken wordt het.

Succes met de laatste loodjes Yas, ik hoop dat je een beetje op tijd af kan sluiten.

Rustig aan Filee!

Als de scooter past, hou je hem dan meteen Ren?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Blond, heel verstandig om thuis te werken, zie je wel, met die balans komt het helemaal goed.

De scooter kan ik nog niet houden, ze gaan er nog een baggagerek op maken zodat ik mijn fotospullen mee kan nemen en moeten hem nog "rijklaar" maken. Wat dat inhoudt weet ik niet precies, maar als ik hem dan krijg (volgende week al) moet ik alleen nog een verzekering afsluiten, al het andere werk is gedaan (bijv. op naam zetten)
Jakkie Blond!

https://www.theguardian.c ... ne-test-reveals-the-truth
Hier is het flink aan het sneeuwen. Wel een mooi gezicht om te zien.
Hoe lang duurt de winter bij jullie Filee?
quote:Renaissance schreef op 02 maart 2017 @ 08:34:

Jakkie Blond!

https://www.theguardian.c ... ne-test-reveals-the-truth*vingers in de oren - bril afgezet* Nehnehnehneheneheneheneheneh
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Tot april meestal. De dagen worden wel al langer, maar de sneeuw blijft meestal tot ergens in april.
quote:Oudblond schreef op 02 maart 2017 @ 08:38:

[...]

*vingers in de oren - bril afgezet* Nehnehnehneheneheneheneheneh Gewoion goed je mond dichthouden, dan kan dat best.
quote:Filee schreef op 02 maart 2017 @ 08:39:

Tot april meestal. De dagen worden wel al langer, maar de sneeuw blijft meestal tot ergens in april.Wat lang, blij dat ik niet daar woon. Maar ik zou nog meer moeite hebben met dat het bij jullie nog langer donker blijft. Daar word ik niet blij van hier in Nederland.
quote:Renaissance schreef op 02 maart 2017 @ 08:42:

[...]

Wat lang, blij dat ik niet daar woon. Maar ik zou nog meer moeite hebben met dat het bij jullie nog langer donker blijft. Daar word ik niet blij van hier in Nederland.De dagen zijn al langer hoor. In juni en juli is het bijna 24 uur per dag licht
En hoe warm is het daar in de zomer zo gemiddeld?
Rond de 21 graden. Precies goed voor mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven