Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

quote:Filee schreef op 01 maart 2017 @ 19:43:

[...]

Nee het is waarschijnlijk veroorzaakt door het stofwolk incident op werk.Oja, dat schreef je. Op tijd naar de HAP dan als de klachten verergeren.
quote:-Kittens- schreef op 01 maart 2017 @ 19:45:

[...]

Oja, dat schreef je. Op tijd naar de HAP dan als de klachten verergeren.Ik heb ze gebeld en als de ibuprofen niets doet, dan moet ik over een uur heen.
Wat voor stof was dat dan Filee? Iets giftigs?
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 19:41:

[...]

Daarom wil ik ook vervoer, lekker in de zomer heel vroeg weg kunnen bijv. Mijn knieschijf scharniert niet goed in mijn gewricht, daardoor krijg ik pijn, vervelend tintelend, onder mijn knieschijf. Dat heeft te maken met de stand van mijn voeten en benen (voeten teveel naar binnen doorgezakt en een beetje xbenen) en met dat mijn bovenbeenspieren verkort zijn. Daar kan ik wel oefeningen voor doen, maar het duurt dan een hele tijd tot het probleem verbetert. En ik wilde nu al vervoer hebben. Je kunt googelen op retropatellaire chondromalacie als die klachten je bekend voorkomen.

Omdat de pijn niet constant is, is de fysio er niet verder op ingegaan (ik kwam toen voor mijn rug). Maar laatst had hij het er opeens over. Het ging ook over oefeningen.

Ik heb het bij/na het fietsen en bij traplopen (vooral naar beneden). Bij het hardlopen gaat het wel en ik had het idee dat de klachten zelfs minder werden door het lopen. Maar nu ik minder doe, heb ik weer vaker pijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 19:36:

[...]

Fijn dat je eindelijk bergopwaarts gaat! Kun je binnenkort weer lekker aan de slag met je werk.Ik was vanuit huis al weer een beetje bezig maar vandaag ook 5 uur op kantoor geweest. Slim ingepland door mijn assistente: goede ontmoetingen waar ik heel veel energie van kreeg! Vandaag heel mooi resultaat geboekt en een nieuwe samenwerking aangegaan. Ik word hier zo blij van! Ben echt geen thuiszitmens, dat is wel heeeel duidelijk geworden. En nu een goede balans zoeken tussen goed voor mijn lijf zijn en goed voor mijn brein zijn
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Filee schreef op 01 maart 2017 @ 19:43:

[...]

Nee het is waarschijnlijk veroorzaakt door het stofwolk incident op werk.Dat klinkt ernstig Filee. Ik hoop dat je in goede handen bent!
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 19:46:

Wat voor stof was dat dan Filee? Iets giftigs?Het was deze

Volgens de sds werkt het irriterend voor de luchtwegen, maar volgens een andere sds van een ander merk werkt het corrosief voor weefsel, maar ze weten er al van in het ziekenhuis want ik was dinsdagochtend al gegaan.
Takkie wat kan je blij worden van zulk goed nieuws he?! Ik duim voor een herstel zonder complicaties voor vriendin. En dat die nier heel lang zijn stinkende best blijft doen!
quote:-Kittens- schreef op 01 maart 2017 @ 19:48:

[...]

Omdat de pijn niet constant is, is de fysio er niet verder op ingegaan (ik kwam toen voor mijn rug). Maar laatst had hij het er opeens over. Het ging ook over oefeningen.

Ik heb het bij/na het fietsen en bij traplopen (vooral naar beneden). Bij het hardlopen gaat het wel en ik had het idee dat de klachten zelfs minder werden door het lopen. Maar nu ik minder doe, heb ik weer vaker pijn.Ik had het ook met fietsen, traplopen en bijv. schoolslag zwemmen. Maar je kunt denk ik toch het beste even aan de fysio vragen wat het precies is. Er zijn verschillende dingen volgens mij die je met je knieen kunt krijgen.
quote:Oudblond schreef op 01 maart 2017 @ 19:50:

[...]

Ik was vanuit huis al weer een beetje bezig maar vandaag ook 5 uur op kantoor geweest. Slim ingepland door mijn assistente: goede ontmoetingen waar ik heel veel energie van kreeg! Vandaag heel mooi resultaat geboekt en een nieuwe samenwerking aangegaan. Ik word hier zo blij van! Ben echt geen thuiszitmens, dat is wel heeeel duidelijk geworden. En nu een goede balans zoeken tussen goed voor mijn lijf zijn en goed voor mijn brein zijn

Die balans komt wel goed, gewoon bewust bezig blijven.
quote:Filee schreef op 01 maart 2017 @ 19:53:

[...]

Het was deze

Volgens de sds werkt het irriterend voor de luchtwegen, maar volgens een andere sds van een ander merk werkt het corrosief voor weefsel, maar ze weten er al van in het ziekenhuis want ik was dinsdagochtend al gegaan.

Corrosief toch liever niet

Sterkte Filee, hopelijk worden de klachten snel minder, het lijkt me best eng.
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 19:58:

[...]

Corrosief toch liever niet

Sterkte Filee, hopelijk worden de klachten snel minder, het lijkt me best eng.Het voelt als een griepje, maar dat is het waarschijnlijk niet. Het is te toevallig dat het een halve dag na het incident ontstaan is.
Houden ze het dan wel in de gaten, onderzoeken ze je bloed ofzo?

Je begrijpt ik heb wel eens van die films gezien waarin enge stofjes allerlei grote gevolgen hadden, zie je al liggen in zo'n plastic, afgesloten, tentachtig geval in het ziekenhuis.
Nee. Zo eng is het niet. Ik heb al puffers en een kuur gekregen die de irritatie moeten verminderen en een infectie moeten voorkomen.

Volgende is alles gewoon weer voorbij. Echt waar.

In films wordt het altijd overdreven. Maak je maar geen zorgen
Jakkes Filee!

Fijn nieuws van je vriendin Takk.
quote:Filee schreef op 01 maart 2017 @ 20:06:

Nee. Zo eng is het niet. Ik heb al puffers en een kuur gekregen die de irritatie moeten verminderen en een infectie moeten voorkomen.

Volgende is alles gewoon weer voorbij. Echt waar.

In films wordt het altijd overdreven. Maak je maar geen zorgenGelukkig maar! Sterkte ermee in ieder geval, het is wel een vervelend akkefietje. Maar gelukkig krijg je vast een grote bos bloemen, fles wijn en doos chocola van die onhandige jongeman die dit veroorzaakt heeft.
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 20:09:

[...]

Gelukkig maar! Sterkte ermee in ieder geval, het is wel een vervelend akkefietje. Maar gelukkig krijg je vast een grote bos bloemen, fles wijn en doos chocola van die onhandige jongeman die dit veroorzaakt heeft.

Dit heb ik zelf veroorzaakt

Ik opende de pot en het gebeurde in een milliseconde. Het was dus gewoon domme pech.
quote:Filee schreef op 01 maart 2017 @ 20:10:

[...]

Dit heb ik zelf veroorzaakt

Ik opende de pot en het gebeurde in een milliseconde. Het was dus gewoon domme pech.

Ah, jammer.

Maar dan krijg je die dingen misschien wel van je vriend als je zielig kijkt en flink hint?
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 20:11:

[...]

Ah, jammer.Een fles wijn en chocolade had inderdaad erg lekker geweest (als ik mij beter voel)
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 20:11:

[...]

Ah, jammer.

Maar dan krijg je die dingen misschien wel van je vriend als je zielig kijkt en flink hint?

Hij heeft al blikjes cola gehad, zakken drop en loopt steeds kokend water te halen voor thee

Vooral die blikjes zijn lekker om mijn hoofd mee te koelen. Dus ik wordt goed verwend hoor.
quote:Filee schreef op 01 maart 2017 @ 20:13:

[...]

Hij heeft al blikjes cola gehad, zakken drop en loopt steeds kokend water te halen voor thee

Vooral die blikjes zijn lekker om mijn hoofd mee te koelen. Dus ik wordt goed verwend hoor.Ah, de liefde!
quote:Filee schreef op 01 maart 2017 @ 20:13:

[...]

Vooral die blikjes zijn lekker om mijn hoofd mee te koelen. Dus ik wordt goed verwend hoor.Beterschap Filee!

The owls are not what they seem
Welterusten Watervrouw!

Edit: ik dacht, bij afwezigheid van Watervrouw ga ik maar even een plaatje plakken
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven