Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

Alle reacties Link kopieren
Ook suf, ik ben 19 jaar geleden uit Amsterdam vertrokken
quote:yette schreef op 13 augustus 2016 @ 22:11:

[...]

Ik ga het sabadinges dingessen overlaten aan de oudste. Die kookt graag en met alcohol erin vindt hij het natuurlijk extra stoer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 22:15:

[...]

Belg en Belg samen naar A'dam verhuisd zo'n 18 jaar geleden Zit je dan bij festival L of D vandaag? (Snap t als je niet wil antwoorden hoor, maar wij horen D en ik dacht (hoopte) dat t om 00:00 klaar was...)
quote:linjmh schreef op 13 augustus 2016 @ 22:16:

[...]

Vooral die eieren maakt t stoer. Man als t goed gaat denk je o is dit alles. En dan doe je m nog een keer en dan gaat ie mis en dan merk je pas hoe lastig t is.

*sorry persoonlijke frustratie*Nou, daar kan hij dan lekker op los. Gaat het zo vaak mis dat ik goedkoper uit ben als ik een paar legkippen koop ipv eieren?
Krijg net een qpp van de BE vrienden of we eitjes willen van hun (losloop) kippen. Dat wodt lekkere Sabayon! Die gaat ei zo na wel welles lukken!
quote:yette schreef op 13 augustus 2016 @ 22:18:

[...]

Nou, daar kan hij dan lekker op los. Gaat het zo vaak mis dat ik goedkoper uit ben als ik een paar legkippen koop ipv eieren?Mijn ervaring is wel dat t makkelijker is in grote hoeveelheden dan een recept voor 2. Dan warmt t gelijkmatiger op of zo. Kippen kopen zou ik dan niet meteen doen, misschien Sligro verpakkingen eigeel in fles
Leuk, Blond!
quote:yette schreef op 13 augustus 2016 @ 22:16:

Ook suf, ik ben 19 jaar geleden uit Amsterdam vertrokken Maar jij hebt vast meer in je dan ik in de afgelopen 18 jaar geleerd heb. Ik van Nl en dan eigenlijk Amsterdam!
Ik ben spelbreker. Ik haat Amsterdam

Het is er veel te druk, alles is te massaal, sommige buurten wil je echt niet komen en dan al die toeristen, trams en fietsers......
quote:linjmh schreef op 13 augustus 2016 @ 22:17:

[...]

Zit je dan bij festival L of D vandaag? (Snap t als je niet wil antwoorden hoor, maar wij horen D en ik dacht (hoopte) dat t om 00:00 klaar was...)Geen probleem hoor, mijn praaayvecie hier is naadje maar over het algemeen online ben ik redelijk goed gedekt. Loveland, Sloterplas dus en echt naar de top nu. De katten trilllen nu van de bank en zoeken dekking onder ons dekbed
Arme katten. Was vandaag nog in de buurt en t is echt luid inderdaad. Terwijl als je er staat te dansen (ooit toen ik jong was) dan lijkt t reuze mee te vallen!
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 22:31:

[...]

Geen probleem hoor, mijn praaayvecie hier is naadje maar over het algemeen online ben ik redelijk goed gedekt. Loveland, Sloterplas dus en echt naar de top nu. De katten trilllen nu van de bank en zoeken dekking onder ons dekbed

Wat ben ik blij met ons dorpsfestivalletje dat om 0.00 uur stopt...

Sterkte!
The owls are not what they seem
Ah, de cafébeeb is geboren.

Ana, gefeliciteerd.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Oh ja, dat zie ik nu pas! Welkom cafébabe en gefeliciteerd Ana!
The owls are not what they seem
Ach het is / zijn vier of vijf dagen per jaar in onze buurt dat ze 'last' hebben. Ik vind dat ik niet moet zuren al ben ik het nu wel beu. Man en ik hebben nu beiden een kat bij ons op schoot en ze zijn daardoor rustig. Midden in het huis (zonder ramen) is de badkamer, dus de kraan loopt en zometeen gaan we met z'n viertjes naar de badkamer. *met een voorproefje van de bubbel die morgen in de sabson gaat*
quote:Solomio schreef op 13 augustus 2016 @ 22:38:

Ah, de cafébeeb is geboren.

Ana, gefeliciteerd.

Echt? Wow!

Ook gefeliciteerd van mij
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 22:44:

Ach het is / zijn vier of vijf dagen per jaar in onze buurt dat ze 'last' hebben. Ik vind dat ik niet moet zuren al ben ik het nu wel beu. Man en ik hebben nu beiden een kat bij ons op schoot en ze zijn daardoor rustig. Midden in het huis (zonder ramen) is de badkamer, dus de kraan loopt en zometeen gaan we met z'n viertjes naar de badkamer. *met een voorproefje van de bubbel die morgen in de sazyon gaat*

O wat gezellig!

Ik neem straks de kat mee naar boven. Slaap ik niet alleen.
quote:Philae schreef op 13 augustus 2016 @ 22:30:

Ik ben spelbreker. Ik haat Amsterdam

Het is er veel te druk, alles is te massaal, sommige buurten wil je echt niet komen en dan al die toeristen, trams en fietsers......Zo voelde het voor mij helemaal niet! Thuis was het rustig, gezellige binnentuinen en voor de voordeur water of park (in de Rivierenbuurt en Bos&Lommer). Als ik een stukje de ene kant op fietste, had ik natuur en als ik een stukje de andere kant op fietste, was ik waar HET gebeurde. Heerlijk!
Amsterdam is voor mij vooral een stukje reizen, maar ik ga er graag weer eens naar toe.

Het 'nieuwe' Rijksmuseum en foam staan o.a. op mijn lijstje.
.
anoniem_272661 wijzigde dit bericht op 13-08-2016 23:02
Reden: Foutje
% gewijzigd
Thuis
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:06:

Thuis Welkom thuis!
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:06:

Thuis Eindelijk.
quote:Solomio schreef op 13 augustus 2016 @ 23:07:

[...]

Eindelijk.

Ja! *diepe zucht*

Ik ga nooit meer langer dan een week weg.
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:08:

[...]

Ja! *diepe zucht*

Ik ga nooit meer langer dan een week weg.*kopieert deze post, voor volgend jaar*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven