Het Stamcafé XXIV
zaterdag 22 oktober 2016 om 22:54
quote:Eleonora-1 schreef op 22 oktober 2016 @ 22:43:
[...]
Ik heb het opgezocht, het moet universele waarde hebben wil iets literatuur zijn....
Right.
Ik vind dit wel een goede:
Het verschil van lectuur en literatuur heeft te maken met de kwaliteit van de tekst. Literatuur heeft inhoudelijk meer diepgang, is in een betere stijl geschreven, heeft een goede bouw, geen voorspelbare personages en geen vaste rolpatronen.
Lectuur is altijd hetzelfde geschreven volgens dezelfde opzet, de lezer weet wat hij kan verwachten.
[...]
Ik heb het opgezocht, het moet universele waarde hebben wil iets literatuur zijn....
Right.
Het verschil van lectuur en literatuur heeft te maken met de kwaliteit van de tekst. Literatuur heeft inhoudelijk meer diepgang, is in een betere stijl geschreven, heeft een goede bouw, geen voorspelbare personages en geen vaste rolpatronen.
Lectuur is altijd hetzelfde geschreven volgens dezelfde opzet, de lezer weet wat hij kan verwachten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 oktober 2016 om 23:12
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 22:54:
[...]
Ja precies.
Inderdaad, is een goeie, hoewel het lastig blijft.
Maar met bovenstaande uitleg vind ik King zeker literatuur.
[...]
Ja precies.
Maar met bovenstaande uitleg vind ik King zeker literatuur.
zaterdag 22 oktober 2016 om 23:15
Ik heb een King aanvaring met de monster-cactus gehad. Kan zo mijn eigen king film maken. Djeeezzzz ik moet echt wennen aan niet meer op blote voeten lopen want toch kouder. Sokken en een gladde vloer Resultaat van schuiverddddttttt: landing tegen de cactus. Van de ene kant fijn dat het een monster met monsternaalden is en dus geen naalden in mijn been. Van de andere kant: bloedbadje van boven knie tot halverwege onderbeen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 22 oktober 2016 om 23:16
quote:Eleonora-1 schreef op 22 oktober 2016 @ 23:12:
[...]
Ja precies.
Maar met bovenstaande uitleg vind ik King zeker literatuur.Oe en wie is dan lectuur?
[...]
Ja precies.
Maar met bovenstaande uitleg vind ik King zeker literatuur.Oe en wie is dan lectuur?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 oktober 2016 om 23:42
quote:Nicotientje schreef op 22 oktober 2016 @ 23:33:
[...]
Douwe Egberts is populair in the states he.zit ik weer een mega lang artikel over DE te lezen omdat ik niet weet of je een grapje maakt. inmiddels weet ik dus dat het is overgenomen door een amerikaans bedrijf, en dat egbert douwes in 1753 zijn zaak heeft opgericht.
[...]
Douwe Egberts is populair in the states he.zit ik weer een mega lang artikel over DE te lezen omdat ik niet weet of je een grapje maakt. inmiddels weet ik dus dat het is overgenomen door een amerikaans bedrijf, en dat egbert douwes in 1753 zijn zaak heeft opgericht.
very metal
zaterdag 22 oktober 2016 om 23:52
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 23:42:
[...]
zit ik weer een mega lang artikel over DE te lezen omdat ik niet weet of je een grapje maakt. inmiddels weet ik dus dat het is overgenomen door een amerikaans bedrijf, en dat egbert douwes in 1753 zijn zaak heeft opgericht.Oeps.......soooooo sorry
[...]
zit ik weer een mega lang artikel over DE te lezen omdat ik niet weet of je een grapje maakt. inmiddels weet ik dus dat het is overgenomen door een amerikaans bedrijf, en dat egbert douwes in 1753 zijn zaak heeft opgericht.Oeps.......soooooo sorry