Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:yasmijn schreef op 22 oktober 2016 @ 22:46:

Ik kijk nog steeds It. Met stokbrood en smeersels.

Ik ook.

Maar dan uitgesteld, dan kan ik de reclame doorspoelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 22 oktober 2016 @ 22:43:

[...]

Ik heb het opgezocht, het moet universele waarde hebben wil iets literatuur zijn....

Right.

Ik vind dit wel een goede:

Het verschil van lectuur en literatuur heeft te maken met de kwaliteit van de tekst. Literatuur heeft inhoudelijk meer diepgang, is in een betere stijl geschreven, heeft een goede bouw, geen voorspelbare personages en geen vaste rolpatronen.

Lectuur is altijd hetzelfde geschreven volgens dezelfde opzet, de lezer weet wat hij kan verwachten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
wat leuk om te lezen dat jullie allemaal zo van king houden.
very metal
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 22:59:

wat leuk om te lezen dat jullie allemaal zo van king houden.Alsof je dat helemaal niet door had zeg!
quote:Nicotientje schreef op 22 oktober 2016 @ 23:02:

[...]

Alsof je dat helemaal niet door had zeg!nou ja, toen ze enthousiast werden over it, kreeg ik wel een vermoeden.
very metal
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 23:07:

[...]

nou ja, toen ze enthousiast werden over it, kreeg ik wel een vermoeden.En zooooo bescheiden gebleven he...
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 22:59:

wat leuk om te lezen dat jullie allemaal zo van king houden.tuurlijk houden we van king. zo veelzijdig en ver(r)assend
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 22:54:

[...]

Ik vind dit wel een goede:

Het verschil van lectuur en literatuur heeft te maken met de kwaliteit van de tekst. Literatuur heeft inhoudelijk meer diepgang, is in een betere stijl geschreven, heeft een goede bouw, geen voorspelbare personages en geen vaste rolpatronen.

Lectuur is altijd hetzelfde geschreven volgens dezelfde opzet, de lezer weet wat hij kan verwachten.

Ja precies.

Inderdaad, is een goeie, hoewel het lastig blijft.

Maar met bovenstaande uitleg vind ik King zeker literatuur.
quote:Nicotientje schreef op 22 oktober 2016 @ 23:08:

[...]

En zooooo bescheiden gebleven he...ja dat is het leuke hè!
very metal
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 23:14:

[...]

ja dat is het leuke hè!Yep!
Ik heb een King aanvaring met de monster-cactus gehad. Kan zo mijn eigen king film maken. Djeeezzzz ik moet echt wennen aan niet meer op blote voeten lopen want toch kouder. Sokken en een gladde vloer Resultaat van schuiverddddttttt: landing tegen de cactus. Van de ene kant fijn dat het een monster met monsternaalden is en dus geen naalden in mijn been. Van de andere kant: bloedbadje van boven knie tot halverwege onderbeen.
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2016 @ 23:10:

[...]

tuurlijk houden we van king. zo veelzijdig en ver(r)assend mooi gesproken.
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 22 oktober 2016 @ 23:12:

[...]

Ja precies.

Inderdaad, is een goeie, hoewel het lastig blijft.

Maar met bovenstaande uitleg vind ik King zeker literatuur.Oe en wie is dan lectuur?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dat is kut met peren oudblond maar wel lekker halloween.
very metal
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 23:16:

[...]

Oe en wie is dan lectuur?

Virginia Andrews...

Fo sho.
ik zit net de intro van I'll be there for you van bon jovi te neuriën en ga moeiteloos over in de douwe egberts reclame. iemand heeft lopen stelen....
very metal
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 23:17:

dat is kut met peren oudblond maar wel lekker halloween.ik doe mijn best, ik doe mijn best
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2016 @ 23:25:

[...]

ik doe mijn best, ik doe mijn best ik waardeer dat hoor.
very metal
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 23:24:

ik zit net de intro van I'll be there for you van bon jovi te neuriën en ga moeiteloos over in de douwe egberts reclame. iemand heeft lopen stelen....Douwe Egberts is populair in the states he.
quote:Nicotientje schreef op 22 oktober 2016 @ 23:33:

[...]

Douwe Egberts is populair in the states he.zit ik weer een mega lang artikel over DE te lezen omdat ik niet weet of je een grapje maakt. inmiddels weet ik dus dat het is overgenomen door een amerikaans bedrijf, en dat egbert douwes in 1753 zijn zaak heeft opgericht.
very metal
doe allemaal je voordeel met die info.
very metal
Ik heb geen idee hoor wat literatuur is precies, maar King mag vast niet op de literatuurlijst op scholen denk ik.
Ik moest lachen om It
Vast niet maar waarom de vrij voorspelbare Nicci Frenches dan wel mogen is me een raadsel.

Als King iets is is het wel origineel en zijn karakters zijn altijd tot in detail uitgewerkt.
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 23:42:

[...]

zit ik weer een mega lang artikel over DE te lezen omdat ik niet weet of je een grapje maakt. inmiddels weet ik dus dat het is overgenomen door een amerikaans bedrijf, en dat egbert douwes in 1753 zijn zaak heeft opgericht.Oeps.......soooooo sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven