Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaaaiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! Zo, lekker wakker. Early morning workout om het luie zweet eruit te krijgen, nu badderen, vroeg boodschappen doen, leren en hopelijk nog ff trainen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen, was er om half 6 uit. Gemediteerd, stuk geschreven, ontbeten. Sollicitatiebrief de deur uitgedaan die ik gisteren geschreven heb. Nu even internet.

Vanmiddag wandelen.

Wat ben je aan het leren Hats?
quote:MissMillicent schreef op 29 oktober 2016 @ 07:37:

Goedemorgen, was er om half 6 uit. Gemediteerd, stuk geschreven, ontbeten. Sollicitatiebrief de deur uitgedaan die ik gisteren geschreven heb. Nu even internet.

Vanmiddag wandelen.

Wat ben je aan het leren Hats?

Ook al lekker bezig!

Ik doe WFT. Vreselijk saai.
Wasda? Financiele wetgeving ofzo?
Zoiets ja. Maar dan voornamelijk over zorgverzekeringen. WFT moet je tegenwoordig halen als je in de (zorg)verzekeringenbranche of de financiële sector werkt.
Het klinkt inderdaad saai. Succes!
Goedemorgen, goed geslapen, hoofdpijn is weg ben alleen al zeker 1,5 uur wakker. Pre-vakantie "stress" denk ik. Ik zat allemaal lijstjes te maken wat ik deze week nog wil doen en moet kopen en klaar leggen.

Straks werken en ga daarna vast met de koffers beginnen denk ik want ik werk gewoon tot op de dag van vertrek zelfs.
Leuk Dolfje, nog even en je zit in de zon, lekker genieten!
Als je zorgt dat alles gewassen is dan gooi je die koffer op de avond van vertrek toch vol?
Ja dat kan maar dan heb ik de hele dag gewerkt en waarschijnlijk geen zin en moet ook ergens deze week mijn haar nog verven. En nu liggen er overal spullen die mee moeten. Dus ik begin altijd op tijd.
Goedemorgen allemaal.
Goedemorgen Elfje!
In het kader van halloween heb ik een ei gebakken :

En gekookt voor de liefhebbers

Dolfje, ik wil graag mee op vakantie en wil zelfs je koffer inpakken. Daarmee begint voor mij de vakantiepret al.
Ja dat is ook voorpret. Ik denk alleen dat ik al teveel kleding aan de kant heb gelegd en straks echt goed moet kijken wat wel en wat niet mee gaat. En dat doe ik vandaag, het echte inpakken is zo gebeurd want zomerkleding dus ligt schoon en gestreken in de kast.
Goeiemorgen stammers.

Doe ik ook hoor Dolfje, alles waarvan ik weet dat ik het niet meer nodig heb/aantrek maar wel meegaat op vakantie gaat alvast in mijn koffer. En ik hanteer de "50/50 methode": helft van mijn kleding in mijn koffer, helft in die van mijn man. Raakt er 1 koffer kwijt hebben we in ieder geval beide nog schone kleding in de andere koffer. Ja als die ook niet aankomt is het klaar natuurlijk.

Straks even als witte tornado door het huis en vanmiddag op verjaardag. Ons oudste nichtje is afgelopen week 18 geworden en viert dat vandaag voor de familie.

Morgen wordt ons jongste neefje 4 jaar dus morgen ook weer op verjaardag.
Hello sweety's.

Hier zouden nu, as we speak, twee tuinmannen aan het werk zijn om de tuin af te maken.

De eerste helft is een paar weken terug gebeurd.

Dus ik zit al ruim een uur te wachten maar geen tuinmannen.

Na een sms met de vraag waar ze blijven blijkt dat mijn ex de rekening niet heeft betaald.

Ze komen pas als die voldaan is.

Logisch.

Wat baal ik, wat baaaaaaalllll ik.

Ben misselijk van kwaadheid.
Ik die exact hetzelfde met de verdeling takkentrol. En ik neem in handbagage altijd wat schoon ondergoed, een T-shirt,en mijn bikini en een zwembroek voor man en korte broek voor mij mee mochten de koffers niet aankomen hebben we in elk geval iets om aan te trekken.
Wat irritant Leo!
Leo, wat balen!

Dolfje, ik neem altijd teveel kleding mee. Bang dat ik net dat thuis laat wat ik aan wil.
Sjesus Leo, het zit niet echt mee hè
quote:Elfje112 schreef op 29 oktober 2016 @ 08:24:

Dolfje, ik neem altijd teveel kleding mee. Bang dat ik net dat thuis laat wat ik aan wil.Ja ik ook en in de praktijk loop ik de hele vakantie zowat in dezelfde shirts en shorts
quote:dolfje schreef op 29 oktober 2016 @ 09:09:

[...]

Ja ik ook en in de praktijk loop ik de hele vakantie zowat in dezelfde shirts en shorts Herkenbaar. Terwijl ik veel minder meesleep dan de gemiddelde reiziger. Bij vliegen/mooi weer red ik het makkelijk met alleen handbagage.
quote:Eleonora-1 schreef op 29 oktober 2016 @ 08:16:

Hello sweety's.

Hier zouden nu, as we speak, twee tuinmannen aan het werk zijn om de tuin af te maken.

De eerste helft is een paar weken terug gebeurd.

Dus ik zit al ruim een uur te wachten maar geen tuinmannen.

Na een sms met de vraag waar ze blijven blijkt dat mijn ex de rekening niet heeft betaald.

Ze komen pas als die voldaan is.

Logisch.

Wat baal ik, wat baaaaaaalllll ik.

Ben misselijk van kwaadheid.Maar hoe zit dat dan dat ex jouw tuin moet betalen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven