Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
Alleen handbagage gaat me voor 3 weken niet lukken, tenminste het zou wel kunnen als het zou moeten maar nodig is het niet dus 2 grote koffers en ieder een rugzak. Neem een flinke stapel tijdschriften mee en een paar oude boeken voor op het strand.
Zo, koffie gezet en weer terug in bed. Ik ontdekte daar vanmorgen een tevreden opgerolde man
quote:dolfje schreef op 29 oktober 2016 @ 09:09:

[...]

Ja ik ook en in de praktijk loop ik de hele vakantie zowat in dezelfde shirts en shorts Tien rondreizen verder weet ik het nu precies. Klaarleggen wat ik denk nodig te hebben en dan de helft weer terug in de kast leggen. Dan heb ik nog nèt teveel mee, maar niet meer zo overdreven
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Mogguh

Lekker vooruitzicht Dolfje!

Ik heb mijn koffertje ook al gepakt voor maar 6 dagen dus alleen handbagage en precies afgepast want ik wil een beetje ruimte overhebben voor als ik daar wat leuks zie.

En de ereader ligt aan de lading.
Jongste en ik hebben al ontbeten bij de Hema en daarna boodschappen gedaan.

Morgenstond en goud in de mond enzo.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Hallo!

Fijne avond met vriendin gehad, was veeeel te lang geleden!

Vandaag zou ons weekje vakantie beginnen. Man had laat gewerkt en kreeg vanochtend 'hulpkreten in de sms'. Hij is dus weer op pad om problemen op te lossen. Dat blijkt niet eenvoudig en hij belde me net met de boodschap dat hij in elk geval vandaag de hele dag werkt en de LG overweegt zijn vakantie in te trekken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 oktober 2016 @ 10:11:

Mogguh

Lekker vooruitzicht Dolfje!

Ik heb mijn koffertje ook al gepakt voor maar 6 dagen dus alleen handbagage en precies afgepast want ik wil een beetje ruimte overhebben voor als ik daar wat leuks zie.

En de ereader ligt aan de lading.Ik pas niet in handbagage
quote:Solomio schreef op 29 oktober 2016 @ 10:21:

Jongste en ik hebben al ontbeten bij de Hema en daarna boodschappen gedaan.

Morgenstond en goud in de mond enzo.Goed bezig hoor.
quote:Oudblond schreef op 29 oktober 2016 @ 10:28:

Hallo!

Fijne avond met vriendin gehad, was veeeel te lang geleden!

Vandaag zou ons weekje vakantie beginnen. Man had laat gewerkt en kreeg vanochtend 'hulpkreten in de sms'. Hij is dus weer op pad om problemen op te lossen. Dat blijkt niet eenvoudig en hij belde me net met de boodschap dat hij in elk geval vandaag de hele dag werkt en de LG overweegt zijn vakantie in te trekken LG kon voor mij een hele hoge boom in.
Dat is mooi kut Blondie.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Dat meen je niet Blond!! Kunnen ze dat zo maar doen? Wat als je nou een hotel hebt geboekt, of een vliegreisje??
Blond, wat balen zeg! Hopelijk komt het niet zo ver dat zijn vakantie wordt ingetrokken.
Boots ook fijne vakantie.
quote:Inkie12345 schreef op 29 oktober 2016 @ 10:34:

[...]

LG kon voor mij een hele hoge boom in.Van mij ook.
quote:takkentrol schreef op 29 oktober 2016 @ 10:40:

Dat meen je niet Blond!! Kunnen ze dat zo maar doen? Wat als je nou een hotel hebt geboekt, of een vliegreisje??We hebben een hotel geboekt. Maar wat er aan de hand is valt onder 'overmacht'. En contractueel kan LG de vakantie intrekken. Man heeft een fijne werkplek met veel begrip voor thuisomstandigheden. De pech is dat de enige collega met dezelfde ervaring/expertise al een maand ziek thuis zit en voorlopig ook niet aan de slag kan. Ik hoop dat man een oplossing geforceerd krijgt voor het technische probleem en dat we toch nog wat vrije tijd samen krijgen.
Fijne vakantie!
Life is short. Eat dessert first.
Blond, ik duim mee.

Roosje, hoe is het me je? (eigenlijk heet ik matt. pssst )
Vanmiddag ga ik iets leuks doen, ipv wandelen ga ik met mijn vader op een soort fiets met zijspan door de bossen rijden. Het is hier heerlijk weer, zonnig met stralend blauwe lucht en volgens mij zijn de bomen nu nog niet glorieus. Zin in.
quote:Inkie12345 schreef op 29 oktober 2016 @ 10:34:

[...]

LG kon voor mij een hele hoge boom in.Nou idd. En ik had acuut een al geboekte reis verzonnen.
quote:Oudblond schreef op 29 oktober 2016 @ 10:48:

[...]

We hebben een hotel geboekt. Maar wat er aan de hand is valt onder 'overmacht'. En contractueel kan LG de vakantie intrekken.
quote:MissMillicent schreef op 29 oktober 2016 @ 10:53:

Vanmiddag ga ik iets leuks doen, ipv wandelen ga ik met mijn vader op een soort fiets met zijspan door de bossen rijden. Het is hier heerlijk weer, zonnig met stralend blauwe lucht en volgens mij zijn de bomen nu nog niet glorieus. Zin in.

Jij fiets en vader in het zijspan?

Mijn vader had een motor met zijspan. Heerlijke herinneringen aan ritjes met z'n tweetjes
quote:MissMillicent schreef op 29 oktober 2016 @ 10:52:

Blond, ik duim mee.

Roosje, hoe is het me je? (eigenlijk heet ik matt. pssst )

Gaat goed! Ziek geweest, maar aan de beterhand. Dus dat is fijn.

Heel veel plezier met je vader! Hier is het al dagen mistig, de zon wil er maar niet uitkomen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Oudblond schreef op 29 oktober 2016 @ 10:57:

[...]

Jij fiets en vader in het zijspan?

Mijn vader had een motor met zijspan. Heerlijke herinneringen aan ritjes met z'n tweetjes Haha, gelukkig is het een elektrische fiets en zo ingericht dat we beiden trappen (en mijn vader stuurt)
quote:doornroosje9 schreef op 29 oktober 2016 @ 10:58:

[...]

Gaat goed! Ziek geweest, maar aan de beterhand. Dus dat is fijn.

Heel veel plezier met je vader! Hier is het al dagen mistig, de zon wil er maar niet uitkomen. Gelukkig dat je je weer beter voelt. Ik stuur wat zonnenstralen naar Belgie, zodat ze door je raam naar binnen kunnen schijnen.
Ah zo'n duofiets hadden ze waar mijn vader woonde ook. Leuk!

Maar in het bos? Zijn daar wel brede paden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven