Het Stamcafé XXV
woensdag 7 december 2016 om 23:44
donderdag 8 december 2016 om 09:07
quote:Star schreef op 08 december 2016 @ 08:59:
Hebben we al een nieuw gezellig stekkie op het oog?Ik heb zin in rusie (<<-- poging om Nous ff op stang te jagen), dus noem maar een afschuwelijke plek, hebben we tenminste iets om over te bakkeleien.
Hebben we al een nieuw gezellig stekkie op het oog?Ik heb zin in rusie (<<-- poging om Nous ff op stang te jagen), dus noem maar een afschuwelijke plek, hebben we tenminste iets om over te bakkeleien.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 8 december 2016 om 09:12
donderdag 8 december 2016 om 09:21
Goedemorgen allemaal! Ik zit nu even thuis te werken. Vanmiddag personeelsfeest - ik zit in de feestcommissie, dat wou het bestuur graag - en moet daar nog wat voor regelen. Dan vanmiddag op tijd naar de locatie, wordt wel gaaf denk ik!
We hebben hier in huis sinds een tijdje een soort fruitvliegenplaag. Het zijn geen echte fruitvliegen, maar iets groter en met rondere vleugels. En ze zijn traag, lui, heel maf. Nu heeft mijn dochter gisteren bij Ikea een vleesetend plantje gekocht en neergezet. Dus nu zitten we elk kwartier te kijken of er al wordt gesmuld!
We hebben hier in huis sinds een tijdje een soort fruitvliegenplaag. Het zijn geen echte fruitvliegen, maar iets groter en met rondere vleugels. En ze zijn traag, lui, heel maf. Nu heeft mijn dochter gisteren bij Ikea een vleesetend plantje gekocht en neergezet. Dus nu zitten we elk kwartier te kijken of er al wordt gesmuld!
donderdag 8 december 2016 om 09:32
Dank je, Wollie. Ik vrees dat het rioolvliegjes zijn. De boel hieronder is in de hele wijk ontzettend verouderd. Bij veel regen ruik je echt die putlucht, heel goor. Ik ben al aan het kijken of er ergens een gat in de vloer zit ofzo, want ik denk toch dat ze zo in komen. Smérig!
Ik ging dinsdag na het paardrijden even naar een kweker omdat ik weet dat je daar kerstbomen kunt huren. Dat vind ik wel een duurzaam idee. Tweederde van de teruggeplaatste bomen overleeft, vind ik nog best een aardige score. Maar ik schrok van de prijzen: voor een echte flinke boom betaal je € 72,50! Je krijgt dan wel een tegoedbon waarmee je volgend jaar € 17,50 korting krijgt. Maar dan nog.... ik schrok er wel van. Ik wil graag duurzaam doen, maar dit is gewoon te duur. Hoe doen jullie dat?
En de buurman is net opgehaald door een ambulance. Sjonge, dat thuiswerken.....
Ik ging dinsdag na het paardrijden even naar een kweker omdat ik weet dat je daar kerstbomen kunt huren. Dat vind ik wel een duurzaam idee. Tweederde van de teruggeplaatste bomen overleeft, vind ik nog best een aardige score. Maar ik schrok van de prijzen: voor een echte flinke boom betaal je € 72,50! Je krijgt dan wel een tegoedbon waarmee je volgend jaar € 17,50 korting krijgt. Maar dan nog.... ik schrok er wel van. Ik wil graag duurzaam doen, maar dit is gewoon te duur. Hoe doen jullie dat?
En de buurman is net opgehaald door een ambulance. Sjonge, dat thuiswerken.....
donderdag 8 december 2016 om 09:33
donderdag 8 december 2016 om 09:41
quote:Star schreef op 08 december 2016 @ 09:33:
[...]
Ik dacht Rusland
Lijkt me ook wel een toffe plek; café in Sint Petersburg!
Ow, Sint Petersburg lijkt me prima, dus dat wordt geen rusie met jou.
Next.
[...]
Ik dacht Rusland
Lijkt me ook wel een toffe plek; café in Sint Petersburg!
Ow, Sint Petersburg lijkt me prima, dus dat wordt geen rusie met jou.
Next.
Try something new today. For example: make a good decision.