Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:feow schreef op 02 december 2016 @ 20:00:

[...]

Dat 'kous af' niet doen hoor!

Dat lijkt op foto's van je hechtingen laten zien aan je kraamvisite.Sinds maandag kan ik de voeten dagelijks wassen onder de douche en dus ruiken ze nu gelukkig een stuk beter.
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 19:48:

[...]

Wat is dat?Ze liggen bij de Lidl, naast de speklappen.
Alle reacties Link kopieren

[...]

Dat lijkt op foto's van je hechtingen laten zien aan je kraamvisite.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sssst. Maar moet je autorijden voor die job of is het nodig om auto kunnen te rijden daar heen?

[...]

Dat lijkt op foto's van je hechtingen laten zien aan je kraamvisite.
quote:barbaracartland schreef op 02 december 2016 @ 19:52:

Dat is een plastic zakje waarin krieltjes in een heel slechte kruidenmix zitten, die je kunt bakken in de pan.

Als kind was dat een ware traktatie, dus als ik wat weemoedig ben, eet ik dat graag.

Die, ja die zie ik in de Lidl ook. Maar nooit gekocht/geproefd.

Vanwaar de weemoed? Omdat je alle presentjes voor dit jaar af hebt en nu een jaar niet meer 'mag'?
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 20:01:

[...]

1. Die was hier verrukkelijk

2. Hoort bij 4

3. Niet nodig hoor, je durft je arm gewoon nog niet echt te gebruiken

4. Ik ben naar je onderweg in mijn racemonstertje dat vandaag een onderhoud heeft gehad. Geen extra dingen/kosten
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 20:05:

Sssst. Maar moet je autorijden voor die job of is het nodig om auto kunnen te rijden daar heen?

Je mag niet autorijden. Mij is op dag 1 dat het gips gezet werd verteld door dat joch, die assistent chirurg is, maar ik kon makkelijk zijn moeder zijn: als u maar weet dat u niet verzekerd bent als er wat gebeurt.

Duhuh.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 20:03:

[...]

Ze liggen bij de Lidl, naast de speklappen.

Speklappen heb ik ook gekocht, voor mijn Sinterklaasgourmetfeest. En dan stiekem een beetje stroop erop.

Ik ben weemoedig omdat het december is. November is een rotmaand, december is een maand van beschouwing en tristesse. In januari is het licht fel en dan kan ik zien dat ik ouder word en in februari gaat het wel weer zo'n beetje.
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 20:05:

Ik moet autorijden om er te komen. Rijden is het een half uur, met ov 1.10 uur, en fietsen ongeveer een uur maar dat mag ik ook niet als ik niet mag autorijden. En het stomme is, ik kan best autorijden maar met verbandschoenen mag je niet autorijden van de verzekering.

Oh en mijn paps wil me wel even rijden naar het eventuele sollicitatiegesprek.
quote:barbaracartland schreef op 02 december 2016 @ 20:26:

[...]

Speklappen heb ik ook gekocht, voor mijn Sinterklaasgourmetfeest. En dan stiekem een beetje stroop erop.

Ik ben weemoedig omdat het december is. November is een rotmaand, december is een maand van beschouwing en tristesse. In januari is het licht fel en dan kan ik zien dat ik ouder word en in februari gaat het wel weer zo'n beetje.

Bonjour tristesse.

Ik kan niet tegen januari. December trek ik nog door de lichtjes en kaarsjes en feestjes en omdat ik tussen kerst en oud en nieuw vrij ben.

Febr wordt weer 'lichter' (nog een ramp, daar niet van)

Maar januari??? Grijs, guur, koud en naar
Hmm, zei ik tussen kerst en oud en nieuw? Ik check de agenda en zie dat 16 december mijn laatste werkdag is voor dit jaar en ik begin 2 januari weer.

De allerergste maand die er bestaat
En de brief is weg! Duimen jullie mee?
Ik duim mee. En er valt vast een oplossing uit de bus als je aangenomen wordt en de eerste tijd nog niet mag rijden. Desnoods lang ov. De tijd is te overzien, de banen ook. Succes.
Januari vind ik ook niks. Die hele maand is een droeve voortzetting van nieuwjaarsdag: niks te beleven, je weet dat er betere tijden komen maar het duurt allemaal zo lang. Alleen als het fors wintert vind ik het een leuke maand, maar daar komt tegenwoordig ook al niks meer van terecht.
quote:sssssst schreef op 02 december 2016 @ 20:28:

[...]

Ik moet autorijden om er te komen. Rijden is het een half uur, met ov 1.10 uur, en fietsen ongeveer een uur maar dat mag ik ook niet als ik niet mag autorijden. En het stomme is, ik kan best autorijden maar met verbandschoenen mag je niet autorijden van de verzekering.

Oh en mijn paps wil me wel even rijden naar het eventuele sollicitatiegesprek. Als je hem maar niet meeneemt naar het gesprek zelf
Oui, bonjour tristesse. Die lichtjes enzo in de decembermaand. Ze kunnen niet tegen het gemis en het verdriet op. Al die feestvierende mensen, ik word er alleen maar raar van. Januari vind ik vreselijk, februari trek ik nauwelijks. Vanaf maart begin ik weer een beetje mezelf te zijn.
Eekhoorn duimt ook (volgens google-images)

quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 20:45:

[...]

Als je hem maar niet meeneemt naar het gesprek zelf Was een tijd geleden toch een topic van een vrouw wiens vriend wilde dat ze bij het sollicitatiegesprek was. Leuke trol!
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 20:45:

[...]

Als je hem maar niet meeneemt naar het gesprek zelf Nee hoor wees maar niet bang, hij mocht ook niet mee de spreekkamer in in het ziekenhuis. En net als bij een puber moet hij ook om de hoek wachten, zodat niemand hem ziet.
quote:Oudblond schreef op 02 december 2016 @ 20:48:

[...]

Was een tijd geleden toch een topic van een vrouw wiens vriend wilde dat ze bij het sollicitatiegesprek was. Leuke trol!Die had toen nog een topic volgens mij. Heb er smakelijk om gelachen
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 december 2016 @ 20:44:

Januari vind ik ook niks. Die hele maand is een droeve voortzetting van nieuwjaarsdag: niks te beleven, je weet dat er betere tijden komen maar het duurt allemaal zo lang. Alleen als het fors wintert vind ik het een leuke maand, maar daar komt tegenwoordig ook al niks meer van terecht.Wij hebben vorig jaar een hele werkweek opgesloten gezeten in huis, anders. Dat was best grappig, vooral ook omdat ik eindelijk een punt had met mijn achterlijke voorraadkasten.
Barbara, jou wilde ik net iets vragen, heb je Netflix?
quote:barbaracartland schreef op 02 december 2016 @ 20:59:

[...]

Wij hebben vorig jaar een hele werkweek opgesloten gezeten in huis, anders. Dat was best grappig, vooral ook omdat ik eindelijk een punt had met mijn achterlijke voorraadkasten.

O ja, die week zat ik ook thuis.

Ik kon niet eens bij de brievenbus komen, zo glad was het.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 december 2016 @ 21:01:

Barbara, jou wilde ik net iets vragen, heb je Netflix?Nee. Daar ben ik te skeer voor, al overweeg ik het wel. Hoezo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven