Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 21:04:

[...]

Ik duim voor je lief!..
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 21:03:

[...]

Hoe klonk dat?

IK WIL EEN SECTIO CEASAREA EN WEL NU!!!

Ik werd altijd heel belezen van bevallen. Toen mijn tweede geboren moest worden stelde ik een vraag over het infuus en na het antwoord op die vraag mompelde ik iets van 'ah, leve de semipermeabele celmembraan dus'. Ze dachten compleet dat ik biologie had gestudeerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 20:59:

[...]

Ik zou het ook nog een keer mee willen maken en dan the real deal.

Dus met echt persen en zo.

Zo'n keizersnee is toch een beetje een bummer.Wat jammer dat je het zo voelt, je kind is in ieder geval meer dan goed gelukt.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 21:06:

[...]

Ik werd altijd heel belezen van bevallen. Toen mijn tweede geboren moest worden stelde ik een vraag over het infuus en na het antwoord op die vraag mompelde ik iets van 'ah, leve de semipermeabele celmembraan dus'. Ze dachten compleet dat ik biologie had gestudeerd Ik ga die woorden instuderen!
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 21:06:

[...]

Ik werd altijd heel belezen van bevallen. Toen mijn tweede geboren moest worden stelde ik een vraag over het infuus en na het antwoord op die vraag mompelde ik iets van 'ah, leve de semipermeabele celmembraan dus'. Ze dachten compleet dat ik biologie had gestudeerd
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ana, ik wens je veel succes met de bevalling en veel liefde voor en van je nieuwe dochtertje.
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 21:03:

[...]

Ja? ervaarde je dat echt zo?...Dat vind ik rot.

Nah ja, mijn bevalling was nogal eh.....

Poeh.

Die sectio was hard nodig zeg maar.

Daarna is het nog heel lang allemaal erg heftig geweest. Omdat ik psychotisch werd van angst tijdens de sectio.

Ik had het graag anders gezien, ja, absoluut.

Doet niks af aan mijn moederliefde tulek.
quote:duende12 schreef op 29 juli 2016 @ 21:11:

Ana, ik wens je veel succes met de bevalling en veel liefde voor en van je nieuwe dochtertje. Wat ben je toch een schatje
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 21:12:

[...]

Wat ben je toch een schatje jij ook!
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 21:03:

Overigens Leo: zo'n bevalling als de jouwe is geen lol aan he natuurlijk. Dat je nou niet denkt dat ik zit te bagetellizeuren of zo

Nee, nee, absoluut niet! Denk ik echt niet.

Ik meen het hoor, ik had gewoon graag mee willen praten over persen en zo. Serieus.

Ik was zo van de wereld en psychotisch, ik was pas na drie dagen na de sectio aanspreekbaar.
LV, hoe krijg je het eruit tijdens de weeën
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 21:11:

[...]

Nah ja, mijn bevalling was nogal eh.....

Poeh.

Die sectio was hard nodig zeg maar.

Daarna is het nog heel lang allemaal erg heftig geweest. Omdat ik psychotisch werd van angst tijdens de sectio.

Ik had het graag anders gezien, ja, absoluut.

Doet niks af aan mijn moederliefde tulek.

Wat naar zeg.. En kijk eens hoe een goede,liefdevolle moeder je nu bent

Je hebt een bevalling gewoon niet in de hand of de reactie daarop. Daarom laat ik het ook deze keer weer op mij afkomen. Als ze maar komt.

Ik begrijp heel goed dat je de "pers ervaring" mee had willen maken.
LV, op NPO2 een programma voor jou
Leo, ik vind het wel verdrietig om te lezen. Maar je bent een goede en lieve moeder met een zo'n zelfde dochter
Veel plezier, Duende!
Life is short. Eat dessert first.
Ik ga er vandoor, lieve mensen! Nog wat oefeningen doen en dan naar bed.

Fijn weekend iedereen en ik kom tussendoor even spieken hier
quote:doornroosje9 schreef op 29 juli 2016 @ 21:17:

Veel plezier, Duende!Dank je, lieve Roosje!
Veel plezier Duende!
quote:duende12 schreef op 29 juli 2016 @ 21:18:

Ik ga er vandoor, lieve mensen! Nog wat oefeningen doen en dan naar bed.

Fijn weekend iedereen en ik kom tussendoor even spieken hier

Fijn weekend met je mannetje!

Fijne avond iedereen!
Geniet van je verrassingsweekend, Duende!
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 21:13:

[...]

Nee, nee, absoluut niet! Denk ik echt niet.

Ik meen het hoor, ik had gewoon graag mee willen praten over persen en zo. Serieus.

Ik was zo van de wereld en psychotisch, ik was pas na drie dagen na de sectio aanspreekbaar.Wat verdrietig dat je zo dat eerste contact hebt gemist. Het lijkt me echt akelig, om 'wakker' te worden en te ontdekken dat je kind ineens al drie dagen oud is. Maar hee, je bent een hartstikke lieve moeder met een hartstikke lieve dochter, dus je hebt inmiddels best iets goed gemaakt
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 21:14:

[...]

Wat naar zeg.. En kijk eens hoe een goede,liefdevolle moeder je nu bent

Je hebt een bevalling gewoon niet in de hand of de reactie daarop. Daarom laat ik het ook deze keer weer op mij afkomen. Als ze maar komt.

Ik begrijp heel goed dat je de "pers ervaring" mee had willen maken.Ja dat persen was hier ook een dingetje. Mij lukte het niet om zomaar persweeën te krijgen. De eerste keer is het een vacuümverlossing geworden, de tweede keer kwamen de persweeën pas op gang na een flinke dosis opwekkers. En in een heel diep donker putje van mijn hart vind ik het nog steeds stom van mezelf dat ik die kinderen er niet gewoon even op eigen kracht uit poepte, al slaat dat natuurlijk faliekant nergens op.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 21:25:

[...]

Wat verdrietig dat je zo dat eerste contact hebt gemist. Het lijkt me echt akelig, om 'wakker' te worden en te ontdekken dat je kind ineens al drie dagen oud is. Maar hee, je bent een hartstikke lieve moeder met een hartstikke lieve dochter, dus je hebt inmiddels best iets goed gemaakt

Is ook zo hoor.

Kijk, ik wás er wel, ik weet ook nog wel dingen maar als er tussendoor zeg maar hijskranen door je kamer rijden (die er natuurlijk niet zijn), en je zo bang bent, dan is er weinig ruimte voor meer dan dat.

Het is dus een beetje een blur allemaal, die eerste maand of zo.
Dank voor de love girls!

Duende, have funnnnn!!!
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 21:30:

[...]

Is ook zo hoor.

Kijk, ik wás er wel, ik weet ook nog wel dingen maar als er tussendoor zeg maar hijskranen door je kamer rijden (die er natuurlijk niet zijn), en je zo bang bent, dan is er weinig ruimte voor meer dan dat.

Het is dus een beetje een blur allemaal, die eerste maand of zo.Lijkt me heel moeilijk. Heb je hulp gehad in die tijd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven