Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 19:36:

[...]

Nee, wat is dat?Zelfs ik ken Tova! Dat is een saus voor over ijs of in yoghurt/vla. Wacht, ik ga google-en.
Een jurk? Oei, daar moet ik even over nadenken hoor.
quote:Peacy schreef op 18 juli 2016 @ 19:38:

[afbeelding]O dat. Dat eet ik nooit
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 19:37:

[...]

Drank in overvloed. Ik wil 13 bruidsmeisjes, dus dat mag. Wel in ingetogen jurk graag.

Ik zal m'n lbd te voorschijn gaan halen.
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 19:43:

[...]

O dat. Dat eet ik nooit

Ik soms, als ik daar zin in heb.

Oh ja, pruimenjam.
Ik wil ook een liefdesbeeb
Oh ik wist niet dat dat Tova heette. Wil bijna nooit ergens saus bij, ook niet bij ijs, dus dan onthoud je dat niet

Helaas geen vriezer op het werk, dus dan maar een plaatje.

quote:Watervrouw2 schreef op 18 juli 2016 @ 19:46:

Oh ik wist niet dat dat Tova heette. Wil bijna nooit ergens saus bij, ook niet bij ijs, dus dan onthoud je dat niet

[afbeelding]Wat een gaaf plaatje.
quote:Watervrouw2 schreef op 18 juli 2016 @ 19:46:

[afbeelding]Doe mij zo'n ijsje maar!
Weer een goede gelegenheid om een dirndl te dragen!
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 19:48:

Weer een goede gelegenheid om een dirndl te dragen!Strijk hem maar vast.
Ik strijk niet. Ik ga er wel bovenop zitten en wiebel heen en weer met mijn weelderige bips.
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 19:54:

Ik strijk niet. Ik ga er wel bovenop zitten en wiebel heen en weer met mijn weelderige bips.Wat handig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 18 juli 2016 @ 19:33:

[...]

Arme pruim! Nu ga ik zo m'n broertjes verwerken tot een jam. Verse pruimen, uit eigen tuin van m'n vader. Ik heb er heel veel meegekregen!Zooo lekker, maar ik word er zooo ziek van.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Waar ga je trouwen Phae? In Japan of gewoon in Barcelona?
Ja, en mag mijn oma ook mee? Anders kom ik niet. Ik verwacht een villa met minimaal 24 kamers. En-suite, want ik wil alleen douchen, zonder oma. En is er tijd genoeg voor wat sightseeing?
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 19:44:

Ik wil ook een liefdesbeeb Ik ook! Oh wacht... eigenlijk niet, ik vind het tegen mijn 50-ste wel goed zo.
quote:Oudblond schreef op 18 juli 2016 @ 20:03:

[...]

Ik ook! Oh wacht... eigenlijk niet, ik vind het tegen mijn 50-ste wel goed zo. jullie mogen de mijne lenen als het zover is. Ga ik lekker biefstuk,sushi en carpaccio eten met man. Mag ook verspreid over een paar weken hoor!
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juli 2016 @ 19:59:

Waar ga je trouwen Phae? In Japan of gewoon in Barcelona?Neuh op Ibiza tuurlijk djeezz wat vinden al die mensen zichzelf het middelpunt van de wereld. Maar dit hoort op Napraat dus SORRY
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juli 2016 @ 19:59:

Waar ga je trouwen Phae? In Japan of gewoon in Barcelona?Of hier in het park of in de Hollandse duinen. We zijn nogal gewoontjes.
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 20:02:

Ja, en mag mijn oma ook mee? Anders kom ik niet. Ik verwacht een villa met minimaal 24 kamers. En-suite, want ik wil alleen douchen, zonder oma. En is er tijd genoeg voor wat sightseeing?Oma mag mee en we hebben tentjes. LB schaal hè.
quote:hatsetats schreef op 18 juli 2016 @ 18:39:

Niet gaan is geen optie heb ik net besloten. Tanden gepoetst, kek outfitje aan, de boel nog ff snel geschoren want korte broek. Mascara bijgewerkt. Lekkere bodymist. Dat ik binnen vijf minuten eruitzie en ruik als n ontplofte zeekoe met pandaogen en n slechte pruik mag de pret niet drukken
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 20:08:

[...]

Oma mag mee en we hebben tentjes. LB schaal hè.Tsss. Maar weet je, ik ben nog jong en flexibel en oma is toch niet meer in staat haar bezwaren te ventileren. Ik vind het helemaal mooi. Moet ik nog een zelfgemaakt etiket voor een wijnfles freubelen?
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 20:06:

[...]

jullie mogen de mijne lenen als het zover is. Ga ik lekker biefstuk,sushi en carpaccio eten met man. Mag ook verspreid over een paar weken hoor! Hier kan je hem/haar of/en de rest van de crew uitbesteden hoor! heerlijk! Alleen geen stomme eisen stellen he, als ze terug komen hebben ze andere geplogendheden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven