Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Wat is het verder rustig op het forum, trouwens! Bestaat er hier ook komkommertijd? Behalve al die 'wat zijn goede/slechte eigenschappen van mannen/vrouwen'-topics was er vandaag maar bar weinig te lezen en beleven. (Moet je nagaan, als dat al het hoogtepunt was )
Fijn Pé en Rinus luisteren nu. Wat een superhelden ook. Ik dacht echt dat heel Nederland ze kende toen ik jonger was.
Alle reacties Link kopieren
quote:nienke_g schreef op 19 juli 2016 @ 22:18:

Wat is het verder rustig op het forum, trouwens! Bestaat er hier ook komkommertijd? Behalve al die 'wat zijn goede/slechte eigenschappen van mannen/vrouwen'-topics was er vandaag maar bar weinig te lezen en beleven. (Moet je nagaan, als dat al het hoogtepunt was )Yep, altijd rustig in de zomer.
Life is short. Eat dessert first.
quote:barbaracartland schreef op 19 juli 2016 @ 22:20:

Fijn Pé en Rinus luisteren nu. Wat een superhelden ook. Ik dacht echt dat heel Nederland ze kende toen ik jonger was.

Officieel zijn ze 'van voor mijn tijd'.

Maar 100 jaar na het begin of juist einde moesten ze natuurlijk optreden in De Oosterpoort (denk ik) en toen was ik er wel bij

Hebben toen in een interview ook wel even gemijmerd of ze zoiets als De Dijk hadden kunnen worden als ze niet braaf in hun studierichtingen waren gaan werken....
Dit was ook een leuke sfeer, heb ik me laten vertellen.

https://www.youtube.com/watch?v=7CegCalyitY
Ik kwam Rinus best vaak tegen in de UB. Dat vond ik de eerste paar keren echt heel bijzonder. Maar Groningers doen niet hysterisch, dus ja, verder zei ik niets.
Nu weer genoeg gespamd

Rooie is goed ingeburgerd dan vanuit het nuchtere zeeland
quote:barbaracartland schreef op 19 juli 2016 @ 22:20:

Fijn Pé en Rinus luisteren nu. Wat een superhelden ook. Ik dacht echt dat heel Nederland ze kende toen ik jonger was.Oh grappig, daar kwam mijn lieve buurvrouw laatst ook al mee aan. Die vond ze echt veel gaver dan Doe Maar
Trusten

quote:barbaracartland schreef op 19 juli 2016 @ 21:39:

[...]

Ik zag al een lichtje knipperen op mijn tokkieverklikker.

Mijn man heeft altijd iets aan, want dat moest van zijn vader. Behalve in het zwembad dan. In mijn familie is het wel gebruikelijk met blote body (zo zeggen Groningers dat) te lopen, maar is men wel zo fatsoenlijk dat alleen in en om het eigen huis te doen. Mijn lieve opa schoffelt gerust met blote body zijn volkstuintje, maar als hij naar de Aldi gaat, trekt hij even een polo aan.

Maar ik ken het wel en ik vind het onappetijtelijk in winkels en op schoolpleinen, vooral omdat het meestal om mensen gaat die het niet zo nauw nemen met de persoonlijke hygiëne. Maar in en om huis zal het me wat, al ben ik met LV eens dat het tamelijk oneerlijk is dat ik altijd mijn schapen wel in het hok moet houden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 juli 2016 @ 22:31:

[...]

Oh grappig, daar kwam mijn lieve buurvrouw laatst ook al mee aan. Die vond ze echt veel gaver dan Doe Maar beetje laat, maar hier zijn ze echt groter dan de Beatles. Vaak is het muziekje slim gejat, maar de teksten zijn erg grappig. En ze zijn cultuurgoed, dat vooral.
Tijd om te slapen
Trusten, Barb.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 19 juli 2016 @ 21:48:

[...]

Precies. Wat je rondom je eigen huis doet moet je uiteraard zelf weten. Blote pokkel is het toch in het Grunnings?Hier in het Oost'n zeggen we blote balg (spreek je uit als ballug)
Ja gaat nu ineens iedereen slapen?

Terwijl ik net uit mijn 'kind is op vakantie en ik had nog niks gehoord vandaag' kramp ben?

Nah, gezellig.
quote:Peacy schreef op 19 juli 2016 @ 21:59:

Oh, bah. Naakte mannen. Halfnaakte mannen. Zeker met bierbuik. Bah.En rughaar. *ril*
quote:Eleonora-1 schreef op 19 juli 2016 @ 23:25:

Terwijl ik net uit mijn 'kind is op vakantie en ik had nog niks gehoord vandaag' kramp ben?

Nah, gezellig.

Is de kramp over omdat je inmiddels wat gehoord hebt?

Of ben je gewoon uitgekrampt?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 juli 2016 @ 23:25:

Nah, gezellig.Ik ben nog wakker!
Ik ook maar ik ga nu wel slapen. Haren zijn geverfd en we hebben gezellig bij vrienden in de tuin gezeten die vrijdag op vakantie gaan.
Ik kijk Million Dollar Baby. Een van mijn lievelingsfilms. En wijn.
quote:feow schreef op 19 juli 2016 @ 23:35:

[...]

Is de kramp over omdat je inmiddels wat gehoord hebt?

Of ben je gewoon uitgekrampt?

Ik hoor iedere dag voor het slapengaan iets maar gisteren pas heel laat.

Ze is met nogal wat drama vertrokken en daar ging een horrordramamaand aan vooraf, dus ik ben helemaal opperdepop en ik merk dat ik echt behoefte had aan contact.

Uitgekrampt ben ik denk ik niet maar het is wel minder gelukkig.
quote:Peacy schreef op 19 juli 2016 @ 23:42:

[...]

Ik ben nog wakker!Nu vast niet meer.....
Mogguh
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen.

Morgen moet ik om 6 uur op en ik denk maar steeds hoe achterlijk vroeg dat is en of ik dat wel ga redden.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:rosanna08 schreef op 19 juli 2016 @ 22:04:

niet slecht....

[afbeelding]Zo, dat is lekker wakker worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven