Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Goedemorgen.

Was al om half 5 klaarwakker. Heb al aardappels en pasta gekookt voor de maaltijdsalades de komende dagen, afgewassen, mijn dekbed en beddengoed in de was gedaan (heerlijk vanavond frisgewassen, knisperigdroog beddengoed) en de planten op mijn balkon gefatsoeneerd. Nu nog even het balkon zuigen en dan straks boodschappen doen.

Wat is het toch heerlijk als je om half 6 in je hemd en korte broek op het balkon kunt ontbijten. Vanmiddag wordt het misschien iets te warm voor me, maar vooralsnog maakt dit weer me heel blij.

Solo, zal ik je morgenvroeg bellen? Dan kwek ik je wel wakker
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 07:14:

Goedemorgen.

Was al om half 5 klaarwakker. Heb al aardappels en pasta gekookt voor de maaltijdsalades de komende dagen, afgewassen, mijn dekbed en beddengoed in de was gedaan (heerlijk vanavond frisgewassen, knisperigdroog beddengoed) en de planten op mijn balkon gefatsoeneerd. Nu nog even het balkon zuigen en dan straks boodschappen doen.

Wat is het toch heerlijk als je om half 6 in je hemd en korte broek op het balkon kunt ontbijten. Vanmiddag wordt het misschien iets te warm voor me, maar vooralsnog maakt dit weer me heel blij.

Solo, zal ik je morgenvroeg bellen? Dan kwek ik je wel wakker

Heb je gezien hoe laat ik postte? Toen was ik al een uur wakker. Wat tegenwoordig normaal is hier. Nou ja, ik vind het niet normaal. Echt aanspreekbaar ben ik dan echt niet.

Maar het idee dat ik morgen een wekker nodig heb is natuurlijk niet helemaal reëel.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!

In de supermarkt een vrouw met overgewicht in een alleen badpak met een man, ook met overgewicht, in alleen een zwembroek zien lopen vond ik echt geen gezicht en onfatsoenlijk. In het zwembad maakt me dat niet uit.
Ow, en ik heb nog helemaal niks gedaan.

Stone, ga lekker ff zitten ofzo.
Ik heb een overbuurman, grote vent, behoorlijk overgewicht, enorme buik.

Nou vind ik die buik niet echt een probleem, ik heb zelf ook zo'n buik .

Alleen bedek ik die buik als ik naar buiten ga. En hij doet dat niet.

Overigens loopt ie tegenwoordig met een chihuahua-pup, dat is echt een absurd gezicht, maar dit terzijde.
Goedemorgen. Ik ga maar aan het werk....moet over een paar uurtjes alweer in de auto voor een vergadering (150 km rijden), dus moet nu flink doorwerken om gedaan te krijgen wat ik moet doen.
Oh dear, how sad, never mind.
Succes Hayek!
Ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
quote:Hayek schreef op 20 juli 2016 @ 07:33:

Ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!Zonder zin kan het ook.
Is het al warm? Ik lig nog heerlijk koel onder de waaier.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 juli 2016 @ 23:25:

Ja gaat nu ineens iedereen slapen?

Terwijl ik net uit mijn 'kind is op vakantie en ik had nog niks gehoord vandaag' kramp ben?

Nah, gezellig.I hear you! (Nou ja, the morning after..) Hier is dochter de hele week op kamp
Sterkte Hayek! Ik zit hier op 5-hoog onder het platte dak al in de hitte die nog over was van gisteren. En de volgende komt er al aan. Maar hey Solo, ik klaag niet

Ons arme hondje vindt het ook allemaal maar een hete toestand, ligt de hele dag gestrekt op de vloer of in de tuin (waar het natuurlijk nog veel warmer is). Ik ben gisteren eerst heel vroeg naar mijn verzorgpony geweest, daarna in de bloedhitte met mijn zus naar het Zuiden gesjeesd, plantjes gehaald bij kweker en daarna (via het bos van onze lieve mede-forumster-fotoster) alles in de grond gezet bij het graf van mijn moeder. Dat ziet er nu een stuk aangekleder uit. Op de afdekplaat lag inmiddels ook de plaquette die mijn vader heeft laten maken. Vind het lief dat er naast 'echtgenote van...' ook staat 'moeder van.....'. Maar ik vond het wel heftig om te zien, toch weer.

Omdat we onszelf heel zielig vonden, hebben we daarna een bizar groot softijs gegeten voordat we weer teruggingen naar het drukke Westen.

Mooi einde van de dag was wel, dat er eindelijk geen wind stond (is hier bij de kust zelden het geval) en we dus tot laat in de tuin konden zitten. Toch al beetje vakantiegevoel.

Iedereen zin in vandaag? Mooi. Ik ook niet.
In mijn kantoor staat de airco vol te blazen, goed vol te houden! Maar in de auto heb ik helaas geen airco, dus dat wordt straks afzien.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juli 2016 @ 08:39:

Sterkte Hayek! Ik zit hier op 5-hoog onder het platte dak al in de hitte die nog over was van gisteren. En de volgende komt er al aan. Maar hey Solo, ik klaag niet

Van mij mag je klagen hoor. Zeker daar waar jij zit lijkt het me helemaal niet fijn momenteel.
Hier is het al warm, maar nog wel heel lekker.

Ik deed de computer aan om iets specifieks te bekijken. Maar ik weet niet meer wat.
Het is hier heerlijk buiten in de schaduw met cappuccino.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 08:55:

Hier is het al warm, maar nog wel heel lekker.

Ik deed de computer aan om iets specifieks te bekijken. Maar ik weet niet meer wat. Buienradar?
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juli 2016 @ 09:22:

[...]

Buienradar?
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 05:23:

[...]

Nu vast niet meer.....Haha, zo vroeg inderdaad niet meer
Ik dacht vanochtend: 'Mij te heet buiten!' Maar na jullie verhalen over buiten ontbijten etc. nu toch maar met een kop koffie in de schaduw. En daar is het gewoon koeler dan binnen ! Dus voorlopig zit ik hier goed.

Sterkte Hayek, in je ongetwijfeld snikhete auto
lekker de ramen opengooien met rijden Hayek

Vanmorgen al vroeg naar de moestuin geweest om de plantjes te verzuipen en toen was het al warm. Heb een beetje medelijden met de wandelaars die vandaag oa door mijn dorp wandelen. Is flink afzien denk ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb een raam en deur tegen elkaar openstaan en ik zit er precies tussenin. Heel af en toe komt er een 'wind'vlaagje langs, dat is lekker. Maar eigenlijk moet alles nu dicht, omdat het buiten warmer is dan binnen. Maar vind ik zo zonde.
Ik heb gewoon de airco op schreeuw gezet.
Zouden jullie vandaag de hele tijd héle interessante dingen willen posten?

Ziggo is afgesloten hier, dus geen tv 'n stuff.

Geen Netflix ook.

Mijn ex had keurig betaald maar per ongeluk naar een verkeerd rekeningnummer.

Ik heb al vanaf half negen ziggo aan de telefoon met bewijzen etc. Bleek dat het dus gewoon aan ons lag.....

Inmiddels is er via iDEAL betaald maar er is pas morgen weer signaal.

Heerlijk als het voor mij echt te heet is om naar buiten te gaan.

Echt feest.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 10:24:

Ik heb gewoon de airco op schreeuw gezet.

Ik moet me hier helaas behelpen met een open raampje en de branddeur verderop in de gang. Ga toch maar eens bij Facilitair om een ventilator vragen. Moet arbotechnisch toch kunnen?!

Gelukkig maar tot 12 uur vandaag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven