Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Jane-Ice schreef op 15 juli 2016 @ 09:59:

[...]

Huh?

Blijf! Koffie?Ze is in warmere oorden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 15 juli 2016 @ 10:14:

[...]

Ze is in warmere oorden.Ah,zo.
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen (nog net)! Ik kom het nieuwe cafe ook eens even bekijken. De koffie stond al klaar, zag ik. Iemand tijd voor een babbeltje? Of wordt er hard gewerkt?
Goedenmiddag, kom net uit mijn doodskist rollen. En wat een rotweer buiten. Zit er aan te denken om mijn kist weer in te rollen.

Alhoewel voor een borrel blijf ik wel wakker in Ijsland.
Ik heb wel tijd voor een babbeltje.
Ik ben aan het werk.
quote:Peacy schreef op 15 juli 2016 @ 12:09:

Ik heb wel tijd voor een babbeltje.Ik ook, maar niet zo lang.
quote:elfje12 schreef op 15 juli 2016 @ 12:10:

[...]

Ik ook, maar niet zo lang.

Lunchen?

Ik moet straks ook even aan het werk. En wat sollicitaties doen.
Iedereen is aan het werk, dus dan mijn kist maar weer in bye bye
quote:Peacy schreef op 15 juli 2016 @ 12:12:

[...]

Lunchen?

Ik moet straks ook even aan het werk. En wat sollicitaties doen.Ik ga nu lunchen, dus kan ik kletsen. Daarna sporten en boodschappen doen.
quote:KaitlynTodd schreef op 15 juli 2016 @ 12:12:

Iedereen is aan het werk, dus dan mijn kist maar weer in bye byeZijn perzikje en ik niet goed genoeg voor je?
Kijk, lunchpauzedrukte Hier is het geen rotweer hoor, hier is het stralend! Jammer genoeg heeft zoonlief juist vanochtend uitgekozen om ruim 2 uur lang aan een stuk te slapen. Anders had ik die koffie wel op een terrasje gedronken in plaats van in een IJslands cafe.
quote:Peacy schreef op 15 juli 2016 @ 12:12:

[...]

Lunchen?

Ik moet straks ook even aan het werk. En wat sollicitaties doen.Niet blij met de huidige job? Of noodgedwongen?
Elfje, ik voel me, nouja, niet goed genoeg..

Nienke, dat is jammer. Maar aan de andere kant, je kunt nu wel kletsen met ons!

Ik heb de koffie voor de ijskoffie vanmiddag in de koelkast gezet. Ik wilde weten of ik het zelf kon maken, en eigenlijk is dat best simpel.
Hier is het al de hele bewolkt en lijkt het alsof het elk moment kan gaan regenen. Jaja, het is echt zomer.... NOT
Lunchpauze in IJsland, hmmm, er zijn slechtere plekken

Hier is het zonnig, en prima temperatuur. Voor een lentedag, niet zozeer voor een zomerdag.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Mijn broodjes liggen in de oven en straks nog even met cremisso, geitenkaas en rucola onder de gril.
Lekker, ijskoffie! Heb ik ook weleens zelf gemaakt, inderdaad niet zo moeilijk. Wel met een bol vanille-ijs erin, niet alleen maar met ijsblokjes
quote:OliviaMoore schreef op 15 juli 2016 @ 12:33:

Mijn broodjes liggen in de oven en straks nog even met cremisso, geitenkaas en rucola onder de gril.'Cremisso'? Dat heb ik volgens mij nog nooit op Klinkt wel culinair! Hier gewoon twee kaiserbroodjes met kaas. En een verse jus
quote:elfje12 schreef op 15 juli 2016 @ 12:22:

[...]

Zijn perzikje en ik niet goed genoeg voor je? Jawel. Maar ik dacht dat jullie ook aan het werk zijn. Ben zelf niet helemaal 100% dus zodoende zei ik, dan maar weer naar bed
quote:KaitlynTodd schreef op 15 juli 2016 @ 12:36:

[...]

Jawel. Maar ik dacht dat jullie ook aan het werk zijn. Ben zelf niet helemaal 100% dus zodoende zei ik, dan maar weer naar bed Nee, ik ben thuis vandaag. Maar moet nu wel gaan sporten en even boodschappen doen. Daarna ben ik er weer
Ik zit North & South te kijken....

Heerlijk gedateerd.

Orry en Madeleine die van verlangen bevende achttienjarigen voor moeten stellen terwijl ze in werkelijkheid beiden in de dertig waren.

En dat statische acteren, zo veel te groot allemaal hahaha!

Het kon me in 1985 geen bal schelen, ik hing iedere week kwijlend aan de buis.

Nu is het bij tijd en wijle echt hilarisch.
quote:nienke_g schreef op 15 juli 2016 @ 12:36:

[...]

'Cremisso'? Dat heb ik volgens mij nog nooit op Klinkt wel culinair! Hier gewoon twee kaiserbroodjes met kaas. En een verse jus

Valt reuze mee

quote:nienke_g schreef op 15 juli 2016 @ 12:34:

Lekker, ijskoffie! Heb ik ook weleens zelf gemaakt, inderdaad niet zo moeilijk. Wel met een bol vanille-ijs erin, niet alleen maar met ijsblokjes

Koffie staat nu af te koelen met een scheut melk en een beetje suiker erin.

Straks ijsblokjes erbij en een bolletje vanille ijs.
En bam! Ik kan het dus wél, onderhandelen. Het was superpittig (en ook echt niet leuk), maar ik heb álles gekregen wat ik wilde.

Met dank aan het stamcafé, want hier zijn toch wel wat rake dingen gezegd en daar had ik op het moment dat het erom spande echt wat aan. Dank dus, met name Rosanne en vooral ook Oudblond, want het waren haar tips die tijdens het gesprek letterlijk het verschil gemaakt hebben.

Rondje van mij. En niet zeuren dat het te vroeg is: Iedereen aan de champagne!
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven