Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
donderdag 29 november 2012 om 21:56
quote:oddjobx schreef op 29 november 2012 @ 20:59:
Prinses, ik heb wel vaak gedacht over hoe ´t nu ging, alles zich ontwikkeld had, maar dat niet gevraagd omdat ik bang was dat te cultiveren.
Misschien doe ik dat nu ook, maar dat is dat doordat ik iets van tttot meekreeg. Iets van goed en toch...
Eh...als je dat ooit wilt, hoe beroerd of triviaal ook, mag je me altijd mailen.
Ik wil wel wat achterlaten. Anders moet je dat maar bij nerd´s vragen.
Of misschien weet je de weg wel.
Zelfs ik volg je nu niet meer...
Teveel gejankt vandaag, tast m'n hersenen aan.
Prinses, ik heb wel vaak gedacht over hoe ´t nu ging, alles zich ontwikkeld had, maar dat niet gevraagd omdat ik bang was dat te cultiveren.
Misschien doe ik dat nu ook, maar dat is dat doordat ik iets van tttot meekreeg. Iets van goed en toch...
Eh...als je dat ooit wilt, hoe beroerd of triviaal ook, mag je me altijd mailen.
Ik wil wel wat achterlaten. Anders moet je dat maar bij nerd´s vragen.
Of misschien weet je de weg wel.
Zelfs ik volg je nu niet meer...
Teveel gejankt vandaag, tast m'n hersenen aan.
donderdag 29 november 2012 om 21:57
quote:datdus schreef op 29 november 2012 @ 21:07:
Pimpel, ik heb net pas gelezen waarom je nu thuis bent. En waarom je opgevrolijkt moet worden. Dikke knuffel voor jou!!
En nog ff iets om je op te vrolijken leuk en lekkerDank je Datdus. En deze kende ik toevallig al! Heb een 3e zintuig voor leuk en lekker!
Pimpel, ik heb net pas gelezen waarom je nu thuis bent. En waarom je opgevrolijkt moet worden. Dikke knuffel voor jou!!
En nog ff iets om je op te vrolijken leuk en lekkerDank je Datdus. En deze kende ik toevallig al! Heb een 3e zintuig voor leuk en lekker!
donderdag 29 november 2012 om 22:28
quote:Amand schreef op 29 november 2012 @ 22:24:
Niet om het één of ander, maar het zit als volgt:
hoe we geschapen zijn, kunnen we op geen enkele manier (substantieel) veranderen. We zijn wie we zijn en dienen daar dus onze identiteit voor de duur van ons leven aan te ontlenen.
Er zijn geen shortcuts.
ok prima.
Maar waarom willen jullie dat de hele tijd onder onze aandacht brengen?
Niet om het één of ander, maar het zit als volgt:
hoe we geschapen zijn, kunnen we op geen enkele manier (substantieel) veranderen. We zijn wie we zijn en dienen daar dus onze identiteit voor de duur van ons leven aan te ontlenen.
Er zijn geen shortcuts.
ok prima.
Maar waarom willen jullie dat de hele tijd onder onze aandacht brengen?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."