Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
maandag 26 november 2012 om 10:03
maandag 26 november 2012 om 10:39
quote:DeeDee86 schreef op 26 november 2012 @ 10:33:
Lol
Gaaaaap... doodstil hier op mn werk blijkbaar hebben al mn collega's vandaag stiekem vrij te nemen zonder dat tegen mij te zeggen... saai!
Wanneer een man met een blauw oog op z'n werk verschijnt vragen de collega's hoe dat gebeurd is.
'M'n vrouw heeft me geslagen met een bevroren kip' zegt hij.
'Maar waarom dan?' vragen de collega's.
'Nou,' zegt hij, 'ze stond voorover gebogen over de diepvries en ik kon me niet beheersen toen ik dat lekkere kontje omhoog zag steken'.
'Maar houdt ze daar niet van dan?', vraagt een collega.
'Normaal gesproken wel,' zegt de man, 'maar niet bij de Aldi.'
Lol
Gaaaaap... doodstil hier op mn werk blijkbaar hebben al mn collega's vandaag stiekem vrij te nemen zonder dat tegen mij te zeggen... saai!
Wanneer een man met een blauw oog op z'n werk verschijnt vragen de collega's hoe dat gebeurd is.
'Nou,' zegt hij, 'ze stond voorover gebogen over de diepvries en ik kon me niet beheersen toen ik dat lekkere kontje omhoog zag steken'.
maandag 26 november 2012 om 10:44
quote:Amand schreef op 26 november 2012 @ 10:39:
[...]
[...]
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 26 november 2012 om 12:12
maandag 26 november 2012 om 12:13
maandag 26 november 2012 om 12:21
quote:Donkeyshot schreef op 26 november 2012 @ 12:12:
Aardige meid. Wellicht de mooiste van het durp waar ze vandaan komt.
Maar op geen stukken na de mooiste vrouw van Nederland. Gelukkig niet zeg !! Er lopen heel veel mooiere vrouwen dan zij rond in ons kleine landje.
Wel eens. Sowieso vind ik veel BN vrouwen erg overschat qua uiterlijk... Lieke, Nikkie Plessen, Geraldine, Froukje de Both, Fatima M. de M.
Doet de media heel druk over maar wat mij betreft middelmaat qua uiterlijk...
Aardige meid. Wellicht de mooiste van het durp waar ze vandaan komt.
Maar op geen stukken na de mooiste vrouw van Nederland. Gelukkig niet zeg !! Er lopen heel veel mooiere vrouwen dan zij rond in ons kleine landje.
Wel eens. Sowieso vind ik veel BN vrouwen erg overschat qua uiterlijk... Lieke, Nikkie Plessen, Geraldine, Froukje de Both, Fatima M. de M.
Doet de media heel druk over maar wat mij betreft middelmaat qua uiterlijk...