Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
Alle reacties Link kopieren
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 16:20:

Ik vind mijzelf ook jong. Moet mezelf er soms aan herinneren dat t-shirtjes met disneyfiguren echt niet meer kan. Om maar eens iets te noemen.

met van die strategisch geplaatste Mickey oren?
quote:Grobbekuiken schreef op 18 november 2012 @ 16:21:

[...]

Fuck-a-duck, dan ben ik over minder dan een jaar ook bejaard.....
Ik ben bijna jarig

[...]

Je moest bij de grens gewoon weer terug? Rare lui toch, die duitsers.

Nah. Dat zou wel veel makkelijker geweest zijn, maar het park waar we naar toe gingen bleek dicht te zijn. Net als alle andere parken in de wijde omtrek.

Beetje slechte beurt gemaakt bij m'n zoon

Ik vind mijzelf ook jong. Moet mezelf er soms aan herinneren dat t-shirtjes met disneyfiguren echt niet meer kan. Om maar eens iets te noemen.
quote:

pimpelmeesje67 schreef op 18 november 2012 @ 16:18:

[...]

Schat. Wat ben ik dan met 45? Bejaard?

Nee. Gewoon 45.

Kinderen vind ik jong. En bejaarden oud. Alles ertussen in is gewoon volwassen.
Ach jee. Da's rot Amand. Arme zoon.
Echt Zief? Feestje?
quote:Amand schreef op 18 november 2012 @ 16:23:

[...]

Nah. Dat zou wel veel makkelijker geweest zijn, maar het park waar we naar toe gingen bleek dicht te zijn. Net als alle andere parken in de wijde omtrek.

Beetje slechte beurt gemaakt bij m'n zoon Shit, wat een afknapper. Waar wilde je heen?
Das wel erg jammer Amand. En balen, een teleurgestelde zoon.
Had je toch naar Blijdorp moeten gaan hahahah
quote:Amand schreef op 18 november 2012 @ 16:23:

[...]

Beetje slechte beurt gemaakt bij m'n zoon

Ik zou het anders brengen:

Ipv 'jammer dat het park dicht was', 'Leuke roadtrip met papa, hè jongen?'
quote:ThunderassMan schreef op 18 november 2012 @ 16:25:

[...]

Ik zou het anders brengen:

Ipv 'jammer dat het park dicht was', 'Leuke roadtrip met papa, hè jongen?' Kijk, hier leer ik als one of the girls guys nou weer van.
quote:zandkorrel schreef op 18 november 2012 @ 16:22:

[...]

met van die strategisch geplaatste Mickey oren?Ja precies!! Of die Little Miss Happy tshirts. Stiekem vind ik ze wel leuk nl. Maar het kan écht niet meer.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 november 2012 @ 16:26:

[...]

Kijk, hier leer ik als one of the girls guys nou weer van.Nuttig topic, nietwaar?
Wat jammer Amand!

Waar hadden jullie naartoe gewild?
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 16:26:

[...]

Ja precies!! Of die Little Miss Happy tshirts. Stiekem vind ik ze wel leuk nl. Maar het kan écht niet meer.Jammer hè? Kreeg laatst een leuk T-shirtje met een boel bling-bling erop. Twijfel, twijfel.....WTF, ik draag 'm gewoon!
quote:ThunderassMan schreef op 18 november 2012 @ 16:27:

[...]

Nuttig topic, nietwaar? Zekers!
quote:missy_Acy schreef op 18 november 2012 @ 16:24:

Echt Zief? Feestje?Durf ik niet meer aan te beginnen. Mijn feestjes gaan meestal mis. Uitnodigingen zijn niet verstuurd (kwam ik op mijn verjaardag achter), uitnodigingen te laat verstuurd (er was al een groot feest in mijn vriendenkring), iemand bevalt op mijn dag (damn hoe durven die kinderen) of er ligt zo veel sneeuw dat niemand kan komen.
Het gaat teveel de vrouwenkant op, ff testen of de PPfunctie al werkt

*nee dus*
quote:zandkorrel schreef op 18 november 2012 @ 16:27:

Wat jammer Amand!

Waar hadden jullie naartoe gewild?Een pretpark niet ver van Emmen; Schloss Dankern.
Oh dat ken ik! Is leuk, als het open is. Maar is dat niet het leukst in de zomer? Kan me er met dit weer niet zoveel bij voorstellen.
Anyway, tieten dus? Bier? Bikini's? Is er iemand op zondagmiddag aan het sloeren? Pimpel niet, neem ik aan?

Mag je trouwens wel een neut in jouw toestand, Pimpel?
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 16:29:

Het gaat teveel de vrouwenkant op, ff testen of de PPfunctie al werkt

*nee dus*

Laat me je behulpzaam zijn:

quote:

datdus schreef op 18 november 2012 @ 16:26:

[...]

Ja precies!! Of die Little Miss Happy tshirts. Stiekem vind ik ze wel leuk nl. Maar het kan écht niet meer.Ik heb nu een dochter die ik dat aan kan trekken. Kan ik t toch kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven