Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
zondag 18 november 2012 om 16:22
zondag 18 november 2012 om 16:23
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 16:20:
[...]
Je moest bij de grens gewoon weer terug? Rare lui toch, die duitsers.
Nah. Dat zou wel veel makkelijker geweest zijn, maar het park waar we naar toe gingen bleek dicht te zijn. Net als alle andere parken in de wijde omtrek.
Beetje slechte beurt gemaakt bij m'n zoon
[...]
Je moest bij de grens gewoon weer terug? Rare lui toch, die duitsers.
Nah. Dat zou wel veel makkelijker geweest zijn, maar het park waar we naar toe gingen bleek dicht te zijn. Net als alle andere parken in de wijde omtrek.
zondag 18 november 2012 om 16:24
zondag 18 november 2012 om 16:25
quote:Amand schreef op 18 november 2012 @ 16:23:
[...]
Ik zou het anders brengen:
Ipv 'jammer dat het park dicht was', 'Leuke roadtrip met papa, hè jongen?'
[...]
Ik zou het anders brengen:
Ipv 'jammer dat het park dicht was', 'Leuke roadtrip met papa, hè jongen?'
zondag 18 november 2012 om 16:28
zondag 18 november 2012 om 16:28
quote:missy_Acy schreef op 18 november 2012 @ 16:24:
Echt Zief? Feestje?Durf ik niet meer aan te beginnen. Mijn feestjes gaan meestal mis. Uitnodigingen zijn niet verstuurd (kwam ik op mijn verjaardag achter), uitnodigingen te laat verstuurd (er was al een groot feest in mijn vriendenkring), iemand bevalt op mijn dag (damn hoe durven die kinderen) of er ligt zo veel sneeuw dat niemand kan komen.
Echt Zief? Feestje?Durf ik niet meer aan te beginnen. Mijn feestjes gaan meestal mis. Uitnodigingen zijn niet verstuurd (kwam ik op mijn verjaardag achter), uitnodigingen te laat verstuurd (er was al een groot feest in mijn vriendenkring), iemand bevalt op mijn dag (damn hoe durven die kinderen) of er ligt zo veel sneeuw dat niemand kan komen.