Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
maandag 19 november 2012 om 22:25
quote:ThunderassMan schreef op 19 november 2012 @ 22:24:
[...]
Ik vinnut wel lekker en ordinair geil.ik vraag me oprecht af waarom ze nog de moeite heeft genomen om die touwtjes om te doen. als je toch al zo goed als naakt bent.
[...]
Ik vinnut wel lekker en ordinair geil.ik vraag me oprecht af waarom ze nog de moeite heeft genomen om die touwtjes om te doen. als je toch al zo goed als naakt bent.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 19 november 2012 om 22:26
maandag 19 november 2012 om 22:30
quote:ThunderassMan schreef op 19 november 2012 @ 22:26:
[...]
Eeuh, je moet toch íets te raden overhouden?Het enige dat hier te raden is, is de kleur van haar tepels.. Dat vind ik geen interessant raadsel...
[...]
Eeuh, je moet toch íets te raden overhouden?Het enige dat hier te raden is, is de kleur van haar tepels.. Dat vind ik geen interessant raadsel...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 19 november 2012 om 22:33
En nu nok ik af.. Ga samen met mijn Hasseman internationale mannendag vieren in bed... Trusssste all!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 19 november 2012 om 22:39
maandag 19 november 2012 om 22:43
maandag 19 november 2012 om 22:47