Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
dinsdag 20 november 2012 om 07:48
Goedemorgen allemaal! Het word langzaam licht, het is mij veel te vroeg, maar den arbeid roept! Ik zal jullie dus pas aan het eind van de dag weerzien... Schrijf niet teveel he? Dan kan ik het weer niet bijhouden..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 20 november 2012 om 08:48
dinsdag 20 november 2012 om 09:11
Ik kom uit de achterhoek, dus ik ben homofoob!
Nou ja, volgens Snikkel dan.....betekent dat btw dat ik ongegeneerd tekeer mag gaan tegen hem? Want tsja, ik ben de beroerdste niet en wil best zijn vooroordeel bevestigen.
Nou ja, volgens Snikkel dan.....betekent dat btw dat ik ongegeneerd tekeer mag gaan tegen hem? Want tsja, ik ben de beroerdste niet en wil best zijn vooroordeel bevestigen.
anoniem_152339 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 09:12
Reden: ben de 'k' soms kwijt
Reden: ben de 'k' soms kwijt
% gewijzigd
dinsdag 20 november 2012 om 09:25
quote:zandkorrel schreef op 20 november 2012 @ 09:11:
ik zou zeggen, leef je uit tis weer topictrashtijd!
ik zou zeggen, leef je uit tis weer topictrashtijd!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 20 november 2012 om 12:04
quote:pimpelmeesje67 schreef op 19 november 2012 @ 23:42:
Voor de mannen (die volgens mij allemaal al slapen.... watjes), herkennen jullie je hierin?
pimpelmeesje67 in "Homofoob klimat op dit forum?"Nee. SB wil weer aandacht en haalt er iets onzinnigs bij. Ik ben zelf absoluut niet homofoob (al wil ik met andere mannen onderling zo af en toe wel eens homograppen maken, eigenlijk is dat ook niet helemaal oké maar dat schijnt bij veel echte mannenvriendschappen te horen)
Voor de mannen (die volgens mij allemaal al slapen.... watjes), herkennen jullie je hierin?
pimpelmeesje67 in "Homofoob klimat op dit forum?"Nee. SB wil weer aandacht en haalt er iets onzinnigs bij. Ik ben zelf absoluut niet homofoob (al wil ik met andere mannen onderling zo af en toe wel eens homograppen maken, eigenlijk is dat ook niet helemaal oké maar dat schijnt bij veel echte mannenvriendschappen te horen)
dinsdag 20 november 2012 om 12:04
quote:missy_Acy schreef op 20 november 2012 @ 11:42:
Zijn jullie homofobisch?!?! Dat *snik* hebben jullie *snif* niet verteheheheld!!!
Ja sorry...ik wist het zelf ook niet.
Maar ja, achterhoek hè? Dus homofoob.
Volgens Stefan dan. En we weten natuurlijk allemaal dat alles wat hij zegt waar is.
Stefan, mocht je dit lezen; het is een grapje. Het is dus niet zo.
Zijn jullie homofobisch?!?! Dat *snik* hebben jullie *snif* niet verteheheheld!!!
Ja sorry...ik wist het zelf ook niet.
Maar ja, achterhoek hè? Dus homofoob.
Volgens Stefan dan. En we weten natuurlijk allemaal dat alles wat hij zegt waar is.
Stefan, mocht je dit lezen; het is een grapje. Het is dus niet zo.