Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:roan2013 schreef op 25 september 2015 @ 19:43:

[...]

Jeej! Toch frituur voor jou

Ja door de file. Ik dacht eerst dat er een zwaar ongeluk was gebeurd. Maar nee hoor toen ik langs de fileveroorzaakster reed(stapvoets) kwam ik erachter dat een blond kortgerokt mokkel in een peperdure cabrio zonder benzine was komen te zitten. Er stonden wel tien agenten om het mokkel heen en zij maar steeds haar haar achterover gooien en de heren uitgebreid bedanken voor hun hulp. 1 agent was met een jerrycan bezig benzine in haar tank te doen. Mjin god heren dacht ik ga wat nuttigs doen er is zoveel criminaliteit in Nederland maar nee een blond mokkel moet worden geholpen

Zo zag het mokkel er ongeveer uit.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Corona67 schreef op 25 september 2015 @ 19:50:

@Love.

Bedoelde ik ook! Weet dat jullie aan mijn kant staan.

Maar had ineens een beeld voor me van jullie 2 aan het olieworstelen. In de olie??? In de chocolaaaaaaaaa
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hahaha Dot ja mijn ex denkt nog steeds dat hij niks verkeerd heeft gedaan. En snapte ook niet dat ik gelijk wilde scheiden. Sterker nog, ik heb nadat ik hem betrapte en aangaf niet meer verder te willen heel kort een kansloze fling gehad en toen gaf hij dat de schuld. Want ineens ging hij lopen roepen dat ik wel erg snel bij hem weg wilde. Dat kwam vást door die gozer. Jaja

Dus ik vermoed dat zijn ex ook wel doorhad dat hij een vreemdganger was. Maar dan nog ga je je kids niet lopen opstoken.
quote:TardarSauce schreef op 25 september 2015 @ 19:55:

Hahaha Dot ja mijn ex denkt nog steeds dat hij niks verkeerd heeft gedaan. En snapte ook niet dat ik gelijk wilde scheiden. Sterker nog, ik heb nadat ik hem betrapte en aangaf niet meer verder te willen heel kort een kansloze fling gehad en toen gaf hij dat de schuld. Want ineens ging hij lopen roepen dat ik wel erg snel bij hem weg wilde. Dat kwam vást door die gozer. Jaja

Dus ik vermoed dat zijn ex ook wel doorhad dat hij een vreemdganger was. Maar dan nog ga je je kids niet lopen opstoken.

Een Loser met een hoofdletter L. Mijn ex is nooit vreemdgegaan maar dacht dat hij kon bepalen met wie ik wel en niet omging en hij vond dat een vrouw thuis moest blijven om voor hem te zorgen. Wassen , koken en het huis blinkend schoonhouden En dat was best raar want hij was thuis niet zo opgevoed zijn ouders zijn helemaal niet zo. Zijn moeder en vader hadden de taken allebei onderling verdeeld in hun huishouden en ook zijn broers waren helemaal niet zoals hij. Zijn moeder zei altijd tegen mij dat hij misschien als baby verwisseld was in het ziekenhuis

Hij gedroeg zich ook nog eens als een boer. Ik heb het een half jaar met hem vol gehouden en dat kwam doordat zijn moeder zo'n leuk mens is. Zij zei altijd dat hij vrouwen met respect moest behandelen en dat hij niet kon bepalen voor zijn vriendin hoe zij haar leven moest leiden. Uiteindelijk heeft hij daardoor het contact met haar verbroken en ik heb gehoord dat hij nu met een onderdanig sloofje is getrouwd. Zijn moeder zie ik nog wel eens omdat het zo'n leuk mens is.
quote:TardarSauce schreef op 25 september 2015 @ 19:55:

Dus ik vermoed dat zijn ex ook wel doorhad dat hij een vreemdganger was. Maar dan nog ga je je kids niet lopen opstoken.Wat een figuren
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
(Ook voor de exen van Door en Char)
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:roan2013 schreef op 25 september 2015 @ 20:12:

(Ook voor de exen van Door en Char)Ach, ben nog steeds bevriend met ex. Het was uiteindelijk een waardeloos lief, maar als vrienden zijn we wel een goed team (we waren voor onze relatie ook al 5 jaar vrienden, onze relatie duurde ook 5 jaar, en we zijn nu 5 jaar later. 5-5-5 )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
daar ben ik weer!

Wat veel om terug te lezen hier. Kan ook niet ongestraft aan het werk gaan
Wat een prutsers die exen hier

Hier geen last van exen, ik was pas 17 toen man en ik elkaar ontmoet hebben, dus niks serieus daarvoor gehad.

Gelukkig maar, als ik die verhalen hier lees.
quote:OldWood schreef op 25 september 2015 @ 20:49:

Hier geen last van exen, ik was pas 17 toen man en ik elkaar ontmoet hebben, dus niks serieus daarvoor gehad.

Gelukkig maar, als ik die verhalen hier lees.

Ik ben net heel blij met ex.

Heb heel veel van hem geleerd. En was zelf ook niet altijd zo lief. Eenmaal uit elkaar kon ik ook naar mijn eigen kutgedrag kijken, en dat heb ik dus niet meegenomen naar mijn huidige relatie.

Klinkt allemaal zo dubbel. Mijn ex was mijn eerste en enige. Was mijn beste vriend (voor we samen waren). Was mijn eerste in alles (zelfs samenwonen).

De breuk vond ik heel zwaar.

Maar door die relatie ken ik ook mijn zwakke punten en is mijn huidige relatie veel beter.

Al moet ik ook toegeven dat ik een hele lange tijd bang was. Was bij ex zo zeker dat er niemand tussen ons kon komen omdat we al zolang beste vrienden waren. En toch heeft iemand dat gedaan. Dus met huidige vriend ben ik de eerste maanden extreem hard op mijn hoede geweest (hem wel nooit niets verboden, wist dat het aan mezelf lag).

Mijn lieverd begreep dat wel. Hell, zo lief dat hij er soms te hard in mee ging (door zijn dag tot de seconde te vertellen). En nu ben ik weer zo heerlijk naïef dat ik met volle overtuiging kan zeggen dat mijn vriend nooit nooit nooit vreemd zal gaan.

(En sterk genoeg om te beseffen dat, als hij dat doet, ik het jammer voor hem vind dat hij mij moet verliezen. )
quote:Corona67 schreef op 25 september 2015 @ 19:50:

@Love.

Bedoelde ik ook! Weet dat jullie aan mijn kant staan.

Maar had ineens een beeld voor me van jullie 2 aan het olieworstelen. Mannen....Ik zal ze nooit helemaal begrijpen
quote:Lovestar schreef op 25 september 2015 @ 21:04:

[...]

MannenMensen....Ik zal ze nooit helemaal begrijpen
quote:OldWood schreef op 25 september 2015 @ 20:49:

Gelukkig maar, als ik die verhalen hier lees.Ach door de kikkers wist ik vrij snel dat mijn huidige man de prins was!
quote:Lovestar schreef op 25 september 2015 @ 21:04:

[...]

Mannen....Ik zal ze nooit helemaal begrijpen Het is vrij simpel hoor. Visueel ingesteld, glibberige vrouwenlichamen in de olie....
Ik ben vandaag heel dom. Tijdens de afwas bezorg ik mezelf een bloedblein, bij het strijken verbrand ik mijn hand.

Hoe lomp kan iemand zijn?
Door, dat lijkt me zo erg.

Man en ik zeggen altijd, "als je beter kunt krijgen, moet je gaan".

Met een gekke bek erachteraan dat beter niet bestaat.

Maar ik denk wel eens, straks is er wel wat beters te vinden, en dan? Wat moet je daar dan mee.

Maar ik denk daar maar niet teveel bij na, en we zien het wel.

Voor nu ga ik (en man ook) ervanuit dat we samen blijven, en elkaar niet besodemieteren
quote:TardarSauce schreef op 25 september 2015 @ 21:07:

[...]

Ach door de kikkers wist ik vrij snel dat mijn huidige man de prins was!Eerst door de zure appel heen, voordat ie lekker word
Lomperd!!!!
quote:DorothyParker schreef op 25 september 2015 @ 21:11:

Ik ben vandaag heel dom. Tijdens de afwas bezorg ik mezelf een bloedblein, bij het strijken verbrand ik mijn hand.

Hoe lomp kan iemand zijn?Je hebt soms van die dagen dat je beter op de bank had kunnen blijven zitten.
Hahahah totaal irrelevant plaatje maar ik moest er om lachen

quote:roan2013 schreef op 25 september 2015 @ 19:28:

En voor de heren:

[afbeelding]Wat ben je toch lief Roan!
Power to the people

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven