Highlights in bruin haar
donderdag 16 november 2017 om 22:37
Hi allemaal,
Net vandaag highlights gezet in mijn donker bruine haar. Ik vind het mooi geworden, alleen zie je natuurlijk wel dat het net geverfd is en nog een beetje streperig /gelig? Lijkt. Is het verstandig om morgen meteen mijn haren te gaan wassen met zilvershampoo? Zodat het wat mooier gaat blenden?
Liefs
Net vandaag highlights gezet in mijn donker bruine haar. Ik vind het mooi geworden, alleen zie je natuurlijk wel dat het net geverfd is en nog een beetje streperig /gelig? Lijkt. Is het verstandig om morgen meteen mijn haren te gaan wassen met zilvershampoo? Zodat het wat mooier gaat blenden?
Liefs
donderdag 16 november 2017 om 23:05
donderdag 16 november 2017 om 23:23
donderdag 16 november 2017 om 23:26
Ja precies! Ik heb hetzelfde. Maar omdat het echt net geverfd is, maakt het dan niet uit om het meteen de volgende dag met zilvershampoo te wassen?Zebra123 schreef: ↑16-11-2017 23:23Ik heb donkerbruin haar en heel veel fijne highlights.
De eerste 4 dagen na het verven vind ik het niet mooi omdat het gelig is maar dan is zilvershampoo echt mijn redmiddel!
Daarna gebruik ik het 1-2 keer per week.
Ik ben er echt heel blij mee, het wordt zo mooi assig![]()
vrijdag 17 november 2017 om 01:07
Denk niet dat dat uitmaakt. Zo schadelijk is die shampoo volgens mij niet. De eerste dag laat ik het altijd een uur intrekken anders duurt het best lang voordat je effect ziet.