hiërarchie in topics
donderdag 16 augustus 2012 om 18:32
Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.
Soms komen er topics voorbij en die lijken/zijn dan veel dringender dan andere. En uiteraard is dat normaal dat niet alle problemen even dringend zijn. Maar waar ik benieuwd naar ben is of er nog meer mensen zijn voor wie het dan echt stom en als verraad voelt om op een topic te schrijven die wel leuk is, maar niet dringend, terwijl je weet dat er op een ander topic iemand een heel groot probleem heeft? Ik heb daar last van, want soms wil ik gewoon lollig doen, maar dat mag ik niet van mezelf. Doe ik dat dan toch, dan voel ik me schuldig. Sommige topics vind ik overigens zo ernstig bijvoorbeeld over erge ziektes, dat ik ze niet eens wil lezen omdat het gewoon te heftig is.
Meer mensen met topicwroeging?
Soms komen er topics voorbij en die lijken/zijn dan veel dringender dan andere. En uiteraard is dat normaal dat niet alle problemen even dringend zijn. Maar waar ik benieuwd naar ben is of er nog meer mensen zijn voor wie het dan echt stom en als verraad voelt om op een topic te schrijven die wel leuk is, maar niet dringend, terwijl je weet dat er op een ander topic iemand een heel groot probleem heeft? Ik heb daar last van, want soms wil ik gewoon lollig doen, maar dat mag ik niet van mezelf. Doe ik dat dan toch, dan voel ik me schuldig. Sommige topics vind ik overigens zo ernstig bijvoorbeeld over erge ziektes, dat ik ze niet eens wil lezen omdat het gewoon te heftig is.
Meer mensen met topicwroeging?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
donderdag 16 augustus 2012 om 19:50
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 16 augustus 2012 @ 18:39:
Daar heb ik nou echt 0 last van.
Sommige topics spreken je aan, andere niet. En dat is verder niet lullig ofzo.
Het forum is de wereld in het klein.
Dan zouden we ook wel kunnen stoppen feestjes te vieren in Nederland omdat er ergens anders oorlog is.
En, het ene topic sluit het andere niet uit. Je kan ook op beide reageren. Nou dat merk ik ja! Pfffff soms kom je op bepaalde topics niet eens gedág zeggen jij.
Daar heb ik nou echt 0 last van.
Sommige topics spreken je aan, andere niet. En dat is verder niet lullig ofzo.
Het forum is de wereld in het klein.
Dan zouden we ook wel kunnen stoppen feestjes te vieren in Nederland omdat er ergens anders oorlog is.
En, het ene topic sluit het andere niet uit. Je kan ook op beide reageren. Nou dat merk ik ja! Pfffff soms kom je op bepaalde topics niet eens gedág zeggen jij.
donderdag 16 augustus 2012 om 21:16
Hier heb ik echt nog nooit bij stil gestaan. Ik reageer vaak niet op heel heftige topics juist omdat ik het idee heb dat ik diegene niet kan helpen. Soms lees ik heftige topics wel en dan vind ik het zo mooi dat mensen hier zoveel steun en wijsheid vinden. Er is altijd wel iemand die de juist woorden kan vinden.