Hoe heet dit nummer, van wie is het?

11-07-2018 02:48 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ongeveer 6/8 jaar geleden hoorde ik vaker een nummer op de radio. Een stukje daarvan is blijven plakken en komt ook vaker ongevraagd in mijn hoofd op. Echter weet niemand wat ik bedoel en kan het ook niet vinden op internet.

Het is een soort digitale trance (niet goed in muziek categoriseren) met een vrouwelijke zangeres. Volgens mij ging de songtekst zo: don't gonna leave me this way....don't leave me...baby..there must be..another.. way.

Zegt het iemand iets?
https://youtu.be/ClbGfCaz0AA Soul Train Don't Leave Me This Way Thelma Houston
Now, I leave this topic. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik maar doen ja. Of lees een volgende keer wat er al eerder geopperd is, om te voorkomen dat je mosterd bent .
Alle reacties Link kopieren
Draak123 schreef:
11-07-2018 16:21
Kan het Armin van Buuren zijn met Shivers? In het refrein komt Don't leave me in ieder geval voor en het is een trance nummer zoals Tiesto.

Het daadwerkelijke liedje begint op ongeveer 20 seconden:
https://www.youtube.com/watch?v=5GowkwJN-qU
Dit is hem! Sorry de tekst had ik helemaal verkeerd onthouden. Het is dus: How could it end this way
Don't leave me, love me
Just a little bit longer. Hoe ik nou van die laatste zin iets totaal anders heb kunnen maken geen idee. Bedankt!
OliebolmetKrenten schreef:
11-07-2018 19:00
Dit is hem! Sorry de tekst had ik helemaal verkeerd onthouden. Het is dus: How could it end this way
Don't leave me, love me
Just a little bit longer. Hoe ik nou van die laatste zin iets totaal anders heb kunnen maken geen idee. Bedankt!

Dat lijkt me nou niet echt een prettig deuntje om 'ongevraagd' in het hoofd te hebben.
Trotter schreef:
11-07-2018 18:13
Dat zou ik maar doen ja. Of lees een volgende keer wat er al eerder geopperd is, om te voorkomen dat je mosterd bent .

Je bent hopelijk niet boos op me vanwege de mosterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven