Hoe heet ook alweer dat milieuvriendelijke schoonmaakmiddel?
zondag 1 november 2009 om 13:21
Ik kan er maar niet opkomen....en google kan me ook al niet helpen...hoe heten die leuke milieuvriendelijke schoonmaak- en wasmiddelen nou ook alweer, die in die grote witte flessen zitten, en waar van die 'leuke, frisse' teksten op staan als 'Ik help je bij het wit maken van je was, schatje' (of zoiets!) O ja, en weet iemand ook waar ik ze kan kopen? Dank!
't Is al met al een heel gedoe
zondag 1 november 2009 om 14:25
quote:Pingu schreef op 01 november 2009 @ 13:37:
Dankzij jullie termen kon ik ineens op Google wel vinden wat ik zoek: Beauty Engineered forEver (B-E-E), dus bedankt! Heb ik weer een sinterklaaskadootje die ik kan wegstrepen.....
Ah, die zijn bij die 'WAAR' winkels te koop toch?
Echt supertoffe winkels zijn dat! www.ditiswaar.nl
Dankzij jullie termen kon ik ineens op Google wel vinden wat ik zoek: Beauty Engineered forEver (B-E-E), dus bedankt! Heb ik weer een sinterklaaskadootje die ik kan wegstrepen.....
Ah, die zijn bij die 'WAAR' winkels te koop toch?
Echt supertoffe winkels zijn dat! www.ditiswaar.nl

zondag 1 november 2009 om 22:28
Nooit van gehoord, komt misschien omdat ik zelden bij V&D kom ?
Maar wel een waarschuwing voor wat betreft "bio-natuur-zuiver-schoonmaakspul".
Ecover wc-reiniger op basis van citroensap spuit je dus niet vóór je vakantie in je toilet (zoals anders een scheutje chloor), om 5 weken later pas terug te komen.
Er kroop een groot groen-zwart "iets" uit de wc-pot en het lééfde !!!!!!!! Gelukkig was het na één keer doorspoelen verdwenen.
Maar wel een waarschuwing voor wat betreft "bio-natuur-zuiver-schoonmaakspul".
Ecover wc-reiniger op basis van citroensap spuit je dus niet vóór je vakantie in je toilet (zoals anders een scheutje chloor), om 5 weken later pas terug te komen.
Er kroop een groot groen-zwart "iets" uit de wc-pot en het lééfde !!!!!!!! Gelukkig was het na één keer doorspoelen verdwenen.