Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

quote:Janna_ schreef op 02 september 2010 @ 15:11:

Kent iemand van jullie Kiss86? of zien jullie die wel eens ergens?

15.11

Ja ik zag haar deze week nog ergens. Ze had een topic geopend

16.33
Ik ben weer thuis uit winkelcentrum. Ik het het gevoel alsof Sinterklaas eraan komt, het is echt van dat novemberweer. Donker en een beetje deprimerend.

Bij de apotheek hadden ze (alweer) geen recept gekregen. Heb de GGZ gebeld en toen hadden ze het wel binnen een half uur in orde. Maar toen moest ik weeeeeeeeeer naar die apotheek. Het duurt er altijd zo lang en ik vind het geen prettige ruimte.

Heb kaas ingeslagen

16.35
quote:lichtbron schreef op 02 september 2010 @ 16:32:

Kom alleen maar even zeggen dat ze zonder toestanden mee gegaan is naar de H.

Tranen zitten hoog..

Huil maar even lekker.

16.36
quote:Janna_ schreef op 02 september 2010 @ 15:13:

[...]

Of een apart huisnummer, toch? Bijv. 6a, 6b, 6c...

15.13

Ik ben bang dat dat niet het geval is...

Ik twijfel of ik nu alles moet uitzoeken rondom die subsidie, of eerst kijken of het huis wat is. Ben namelijk het hele weekend bezig/weg en heb dan niet echt tijd voor die uitzoekerij.

En de huursubsidie is wel essentieel, als ik dat niet krijg dan gaat het gewoon niet lukken.

16.37
Nouja die makelaar zal toch ook wel weten wat de criteria zijn?

16.38
Alle reacties Link kopieren
Lichtbron, dit lijkt me nou een moment waarop je alle recht hebt om even te huilen.

Moon: wat vervelend zeg! Dat van die kaas is dan weer goed nieuws

16.39
quote:Moonlight82 schreef op 02 september 2010 @ 16:38:

Nouja die makelaar zal toch ook wel weten wat de criteria zijn?

16.38

NIET van uit gaan!!

Je hebt namelijk geen poot om op te staan als je alles hebt getekend en het blijkt toch niet zo te zijn!
quote:Janna_ schreef op 02 september 2010 @ 15:06:

[...]

Jij geloofde echt dat ze in Ijsland woont?

15.06

14.39
Snjókorn falla, á allt og alla
Nem je hebt gelijk. Thanks

Die makelaar trekt zijn handen er vanaf op het moment dat het contract getekend is. Dus het is hun probleem niet als ik over 2 maanden de huur niet meer kan betalen omdat mijn geld op is en ik toch geen huursubsidie krijg.

Misschien moet ik er even een topic over openen. Er zitten hier vast mensen die er meer verstand van hebben.

(even niet nu... moet nog even bijkomen van t winkelen)

16.43
Lichtbron:

14.42
Snjókorn falla, á allt og alla
Lezen jullie het topic van Ibi wel eens? Wat een ellende is dat...

(niet om jullie naar topics te sturen waar je misschien niet heen wilt, maar vraag me af of iemand daar ook leest)

16.44
Precies Moon! Topic openen lijkt me slim, of bellen met de mensen van de huursubsidie.

Ik wilde jullie wél IBI's kant op sturen, volgens mij lezen sommigen mee op haar topic, en ze kan nu écht wel heel veel steun gebruiken!!
Lichtbron ......

Ik lees ook mee op IBI's topic, wat een ellende maakt die meid mee... pfff.....

16.59
Ja, erg he. Ik het Ibi ook ontmoet, op de meet in november.

Weet je, als ik haar niet ontmoet had, zou ik misschien het verhaal niet eens geloven. Soms denk je dat iemand niet nóg meer ellende erbij krijgt, dat nu alles wel geweest is, en dan kan het gewoon nog erger.

(en dat is niet lullig bedoeld maar ik kan er gewoon niet bij met mijn verstand)
Moon, ik vind IBI's verhaal eigenlijk helemaal niet ongeloofwaardig. Dit hoort allemaal een beetje bij leukemie, alhoewel werkelijk alles hen tegen zit. Lullig, maar het komt voor, ze zijn niet de enigen bij wie het zo loopt en dus komt het geen moment in me op dat het niet waar zou kunnen zijn.

Ik snap wel hoe je het bedoelt trouwens hoor. De werkelijkheid is soms gekker dan je zou kunnen bedenken.
Ja gelukkig snap je wat ik bedoel.

Ik bedoelde vooral dat ze voordat haar man ziek werd ook al zo veel voor haar (hun) kiezen gehad had(den). Het ging net iets beter en dan geloof je bijna niet dat dit er dan ook nog bij komt.

(had het niet zozeer over het verloop van de ziekte)

17.21
ja, hoeveel kan een mens hebben??

*ik tel mijn zegeningen maar weer eens*

17.23
Moon, ik kende IBI eigenlijk pas net toen dit allemaal begon, dus daar weet ik niks vanaf, Sorry, dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen

buikje! inderdaad, ik was gisteravond heel laat nog op IBI's topic en was toen echt heel bewust aan het denken wat een geluk ik heb dat ik en mijn omgeving allemaal gezond zijn en dat soort dingen.
Nou ja met het oog op de fakers die ook van alles uit de kast halen om zielig te zijn... Maar ik geloof dat we elkaar nu wel begrijpen.

Ja inderdaad, tel je zegeningen.

Moet denken dat ik vorig jaar naar Komt een vrouw (de film) was terwijl ik depressief was. Ik moest zo huilen. Het idee: ik ben er nog en ik moet er wat van maken (wat dus even niet lukte)

17.46
Oh en wie Kiss nog even wil toezwaaien:

Dromen over kwijtraken tanden

17.47
Pfff, dat is heftig inderdaad, de ontwikkelingen bij IBI. Hoeveel kan een mens dragen hè.

Lichtbron:

Gewoon even je tranen de vrije loop laten hoor!

17.53
Ja,heel soms lees ik weleens mee op dat topic,inderdaad hoeveel kan een mens verdragen..

Hoop vaar haar en d'r man dat het weer een beetje de goeie kant opgaat..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Moonlight82 schreef op 02 september 2010 @ 17:46:

Moet denken dat ik vorig jaar naar Komt een vrouw (de film) was terwijl ik depressief was. Ik moest zo huilen. Het idee: ik ben er nog en ik moet er wat van maken (wat dus even niet lukte)

17.46

Ja, je gevoel snap ik. Toen mijn gezwellen goedaardig bleken te zijn, had ik dit ook zo erg. Ik heb het overleefd, en nu moet ik er iets van maken.

17.55
Lekker trouwens Moon, kaas. Ik ben gek op alle soorten kaas

17.57
Hoe zou het met Gipsy zijn trouwens, volgens mij heb ik haar hier al een aantal dagen niet gezien. Weet iemand iets van haar?

17.58

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven