Hoe laat is het? Deel X
woensdag 25 augustus 2010 om 08:17
Gezelligheid kent geen tijd.
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
vrijdag 3 september 2010 om 02:18
Ja, allemaal mensen die niet kunnen slapen
Of gewoon laat naar bed gaan, zoals ik
Ik zat In therapie te kijken bij Uitzending gemist. Ik volg die serie helemaal niet op de televisie. Maar een vriendin is er helemaal weg van. Dus nu heb ik net de uitzendingen van de eerste week bekeken. Is inderdaad een goede serie!
2.18
Of gewoon laat naar bed gaan, zoals ik
Ik zat In therapie te kijken bij Uitzending gemist. Ik volg die serie helemaal niet op de televisie. Maar een vriendin is er helemaal weg van. Dus nu heb ik net de uitzendingen van de eerste week bekeken. Is inderdaad een goede serie!
2.18
vrijdag 3 september 2010 om 02:27
Ik heb deze week een paar keer in therapie gezien. Goed als afleiding van het forum
Wat ik me dan afvraag: hoe krijgt die Jacob Derwig zoveel teksten in zijn hoofd? Hij is al de hele zomer psychiater.
Zou goed kunnen Nem. Ik zou in sommige gevallen ook wel opblijven voor een forummer.
Maar niet voor teveel. Dat heb ik wel geleerd
2.27
Wat ik me dan afvraag: hoe krijgt die Jacob Derwig zoveel teksten in zijn hoofd? Hij is al de hele zomer psychiater.
Zou goed kunnen Nem. Ik zou in sommige gevallen ook wel opblijven voor een forummer.
Maar niet voor teveel. Dat heb ik wel geleerd
2.27
vrijdag 3 september 2010 om 02:40
quote:Moonlight82 schreef op 03 september 2010 @ 02:28:
Hoe moet het eigenlijk verder met deze wereld als de Kettle Chips niet meer verkocht wordt?
2.28
Mijn god, wil je me alsjeblieft niet zulke rampscenario's voorschotelen?
Hoe bedoel je dat trouwens? dat de wereld verder kan zonder Kettle chips?
slaap lekker!
2.40
Hoe moet het eigenlijk verder met deze wereld als de Kettle Chips niet meer verkocht wordt?
2.28
Mijn god, wil je me alsjeblieft niet zulke rampscenario's voorschotelen?
Hoe bedoel je dat trouwens? dat de wereld verder kan zonder Kettle chips?
slaap lekker!
2.40
vrijdag 3 september 2010 om 08:54
Lieve allemaal...............ten eerste: Goedemorgen! Janna was er al zeer vroeg bij vanmorgen! Hoe kwam dat, Jann?
Ik heb mijn computer direct toen ik wakker werd aangezet. Ik was eerlijk gezegd behoorlijk nerveus, omdat ik dacht dat dit topic wel helemaal volgeschreven zou zijn (ver over de 3000 posts) en ik het nieuwe topic moest openen.
Gelukkig is dat niet het geval en is er nog even tijd.
Ik weet alleen niet of het me gaat lukken om vandaag dat nieuwe topic te openen. Ik heb veel afspraken staan vandaag (pb'er, psych, zus..........) en tussendoor hoop ik nog even te kunnen slapen, want anders kun je me opvegen. Het is eigenlijk sowieso al een te drukke dag.
Het zou voor mij een geruststellende gedachte zijn als iemand anders het topic zou kunnen openen......... Veraan, Berb, Moon.................
Ik vind het wel jammer, want ik vond het wel een eer dat ik de kans kreeg om dit keer het nieuwe topic te openen. Op dit moment ben ik er echter veel te zenuwachtig voor!
8.54
Ik heb mijn computer direct toen ik wakker werd aangezet. Ik was eerlijk gezegd behoorlijk nerveus, omdat ik dacht dat dit topic wel helemaal volgeschreven zou zijn (ver over de 3000 posts) en ik het nieuwe topic moest openen.
Gelukkig is dat niet het geval en is er nog even tijd.
Ik weet alleen niet of het me gaat lukken om vandaag dat nieuwe topic te openen. Ik heb veel afspraken staan vandaag (pb'er, psych, zus..........) en tussendoor hoop ik nog even te kunnen slapen, want anders kun je me opvegen. Het is eigenlijk sowieso al een te drukke dag.
Het zou voor mij een geruststellende gedachte zijn als iemand anders het topic zou kunnen openen......... Veraan, Berb, Moon.................
Ik vind het wel jammer, want ik vond het wel een eer dat ik de kans kreeg om dit keer het nieuwe topic te openen. Op dit moment ben ik er echter veel te zenuwachtig voor!
8.54
vrijdag 3 september 2010 om 09:17
Goeiemorgen allemaal.
Gauw eventjes mezelf melden.
Heb ontzettend slecht geslapen.maar kan ook niet anders..
Net met de hond gewandeld en zo direct mijn zoon ophalen..
Annemeike,je hebt echt een drukke dag vandaag,zeg..
Ik ga lekker met mijn zoon wat aanrommelen. wat schoolspulletjes kopen,enzo..
9.17
Gauw eventjes mezelf melden.
Heb ontzettend slecht geslapen.maar kan ook niet anders..
Net met de hond gewandeld en zo direct mijn zoon ophalen..
Annemeike,je hebt echt een drukke dag vandaag,zeg..
Ik ga lekker met mijn zoon wat aanrommelen. wat schoolspulletjes kopen,enzo..
9.17
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
vrijdag 3 september 2010 om 09:36
vrijdag 3 september 2010 om 09:45
vrijdag 3 september 2010 om 10:04
Gecondoleerd Janna... en familie
Annemeike, iemand anders opent het topic wel, geen enkel probleem. Probeer maar zo rustig aan mogelijk te doen en tussendoor rusten..
Ik ga zo beginnen aan een drukke dag, en straks naar Amsterdam, kookworkshop, leuk
Iedereen een fijne dag, het zonnetje straalt en dit hele weekend blijft het mooi! Dat wordt zondag in de tuin zitten!
10.04
Annemeike, iemand anders opent het topic wel, geen enkel probleem. Probeer maar zo rustig aan mogelijk te doen en tussendoor rusten..
Ik ga zo beginnen aan een drukke dag, en straks naar Amsterdam, kookworkshop, leuk
Iedereen een fijne dag, het zonnetje straalt en dit hele weekend blijft het mooi! Dat wordt zondag in de tuin zitten!
10.04