Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

Alle reacties Link kopieren
Ik zit aan de sandwichspread mexicaanse kruiden, die is lekker!

(maar da's wel iets anders dan chocola). Heb laatst bij de lidl die 70% met caramel meegenomen. Dát had ik beter niet kunnen doen...

13.46
klinkt goed!

Ik ga boodschappen doen + laptop ophalen!

doeg!

13.55
De duif is dood

14:06
nee!!!!

14.18
He Buikje.. Veeeeel plezier vanavond!! Geniet ervan.

Doe je weer zo uitgebreid het menu vertellen? Vond ik de vorige keer zo leuk .

Walibi/SixFlags/Watnuweer is superleuk Lore..

Wat sneu voor de duif NS... Hij heeft het nog lang volgehouden hoor. Hoe vinden de kinderen het?

Fijn dat het allemaal vergoed wordt GE Dat scheelt zeg!

Ik heb daarstraks bij de cursus toch een balletje opgegooit wat betreft het visagie gebeuren. Ik heb een hele hoop nuttige tips gekregen en hij zou helpen her en der wat dingen uit te zoeken om het misschien ietsjes professioneler aan te pakken .

Ik ga zuurkool eten, met speklapkjes en rookworst . Rechtstreeks de winterdepressie in.

15.10
quote:frizzy schreef op 26 augustus 2010 @ 03:16:

Nee hoor NS, ik vind dat gedoe met man achter je nick plakken zo eng! Ik wil ook noooooooooit een Frizzman!

Ik wil een Moonman... een maanmannetje!

(ben even aan t bijlezen... wilde t stilletjes doen maar dat is niet gelukt )

15.16
Klinkt goed N0, zuurkool yummie!

Natuurlijk ga ik alles onthouden en opschrijven, vind ik zelf ook veel te leuk. Ik ga je nog even hyven over wat dingen...

Ben druk geweest met opruimen, dochter (hebben jullie geen leuke naam voor haar?) is zó productief met tekenen/schilderen/knutselen etc, dat we echt niet alles kunnen bewaren maar weggooien doet ook pijn.. hmmzzz...

nu dus nog schoonmaken, moet van mezelf tot uurtje of 5 en dan lekker badderen etc voor vanavond....

Hoe is het met de rest. Moet best veel aan Ber denken, ze zal in het ziekenhuis zijn. Het is allemaal wat... Ber;

15.16
Zo, bijgelezen... Dat was een behoorlijke klus!

Schuddebuikje en Berbke, wat een mooie en bijzondere dingen hebben jullie geschreven over jullie levens. Berbke, ik vind het heel mooi dat je huidige man en je dochter het zo goed met elkaar kunnen vinden.

Nootje, ik heb je posts op het andere topic niet kunnen lezen omdat je deze al had verwijderd. Maar ik geloof dat je weer een nodig hebt. Ongeacht de omstandigheden vind ik nog steeds dat je het goed doet. En goed dat je naar die visagie hebt gevraagd. Ik heb de indruk dat hier je hart ligt, dus daar zou ik echt proberen voor te gaan!

Schuddebuikje, geweldig dat je met Annemeike hebt gebeld! Hoe voel jij je vandaag? Smakelijk eten vanavond, en net als Nootje zou ik graag weer het hele menu lezen vanavond

15.23
allemaal.

Wat hebben jullie lang zitten schrijven vannacht... hebben jullie daar geen last van overdag?

Niet dat ik nooit s nachts op het forum zit, maar dan slaap ik s ochtends.

Iemand vroeg iets over het appartement (Lor?) Ik heb op taboe schaamte erover geschreven. Wilde eigenlijk niet hier teveel gaan zitten omdat het zooooooooo snel gaat de laatste dagen.

Broer kan mee iig.

Ik zit de dag een beetje uit te zitten vandaang. Heb zo'n wazig hoofd... denk dat het een teken is dat ik even rustig aan moet doen.

Heb voor het weekend alleen 'vage' afspraken staan waarbij het niet erg is als ik niet kom. Ik zie wel.

Vanavond dus bij t appartement bij het station (zo noem ik hem even) kijken. Dat is het enige waar ik effe mijn best moet doen... de rest van de dag zit ik in slobberkleren binnen.

15.24
Ik moet zo bellen naar een instantie. Bah, heb ik toch zo'n hekel aan. Ik heb het al 3 dagen uitgesteld, maar nu moet het echt.

Eerst even omkleden, want ik heb het koud.

15.25
Buikje, kan me voorstellen dat het moeilijk is om te besluiten wat je bewaart en wat niet...

Misschien kun je besluiten de helft te bewaren en de andere helft weg te gooien. En over een tijdje kun je misschien van de 'helft' ook weer een selectie maken.

Alles bewaren geeft ws wel heel veel dozen

Voel je je weer een beetje met de benen op de grond?

15.26
Veraan... rot zulke telefoontjes. Maar het kan echt opluchten als het klaar is!
@Buikje:

Ik zit toch na te denken over een naam voor jouw meid. Kan helemaal niets leuks verzinnen..

Ga je je optutten? Doe je iets leuks aan?

Oh, die knutseltjes zijn zo leuk om te bewaren. Kun je het niet op zolder leggen ofzo?

Mijn moeder deed alles in grote mappen en plakboeken kan ik me herinneren, het zal daar nog wel liggen.

Mail vind ik altijd leuk , ik reageer niet altijd even snel want ik zit niet dagelijks op hyves.

Voel je je weer beter trouwens?

Hai Veraantje!

Je zal nu wel klaar zijn met je telefoontje. Alles goed gegaan?

Bedank voor de hug en het compliment .

Ik had daar geschreven dat ik soms een beetje bang ben voor de wereld enzo..

Hey Moon;

Ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat vinden vanavond. Ik hoop dat het iets is!

15.31
No

Op dagen als vandaag is alles me teveel en dan hoop ik bijna dat het niks is... want ik moet er ff niet aan denken om te verhuizen (dus de verhuizing an sich)

Stom he...

Ik moet mezelf echt even oppeppen straks. Douchen en wat leuks aan... ik hoop dat het helpt.

15.34
Moontje; je denkt weer 10 stappen vooruit .

Eerst maar eens kijken, daarna pas plannen en zorgen maken.

Tut jezelf maar een beetje op , ik voel me dan ook altijd beter. Kun je er, naast het kijken, niet een klein leuk uitje met je broer van maken?

Dan krijgt het een andere lading.

15.36
Broer moet nog weg na het kijken dus ik denk dat dat er niet in zit.

Ja... 10 stappen vooruit.... dat is wel waar.

Ik ga zo even in bad. Lekker rustig voor mijn hoofd en dan kan ik mezelf lekker opfrissen. Scheersessie erbij enzo.... ben ik straks weer als herboren!

15.39
@ Nootje:

Herkenbaar wel, bang zijn voor de wereld. Heb ik ook soms last van. Niet altijd, in buien. Of dan heb ik gewoon geen zin in de wereld, omdat ik sommige dingen niet begrijp, er boos over ben, en me afgewezen voel door die wereld. Vaak ga ik me dan afzonderen, kluizenaartje spelen. Doe ik op het moment ook weer....

Maar goed, ik begin gelijk te ego-posten Misschien liggen de accenten bij jou wel anders

@ Moonlight:

Ik hoop dat je opknapt van je bad- en scheersessie. En vanavond gewoon kijken, dan weer naar huis gaan en dan nadenken. Da's stap 1

Ik ga nu de instantie bellen....

15.50
Instantie gebeld. En ik heb goed nieuws gekregen, waar ik blij mee ben

16.01
.... en dat nieuws mag je best delen op hyves, mail ofzo hé Veraan. (heb trouwens op taboe ook nog een stukje naar je geschreven) Kluizenaar mag je best even spelen maar moet niet de overhand gaan krijgen. Gelukkig móet je volgende week wel de deur uit

Moon, tutten brengt bij mij ook rust dus wie weet helpt het jou ook, succes straks!

No, voel je nooit verplicht tot antwoorden, het komt wel een keer, of niet. Allemaal prima

Ik voel me veel beter trouwens, die enorme angst is weg en dat wazige gevoel eigenlijk ook. Opruimen in huis met muziek en verstand op 0 helpt me ook bij de rust in mijn hoofd.

Ik vind het nog steeds zo leuk dat ik Annemeike gesproken heb

16.11
anoniem_90367 wijzigde dit bericht op 26-08-2010 16:11
Reden: steeds met een z?
% gewijzigd
Ik ben tutten

16.41
Veel plezier Buikje!!

Ik heb met S. afgesproken, die komt zo eten .

Tot-ehh snel

16.43
Ik vind het niet ego-posten hoor Veraan... Hetgeen dat jij beschrijft lijkt wel op wat ik gisteren beschreef.

Ik ben heel benieuwd naar het goede nieuws

16.44 Doei.
Het goede nieuws is, dat ik geld wat ik dacht te moeten terugbetalen, mag houden Dus nu ben ik blij. Ik mag het wel alleen voor bepaalde doeleinden gebruiken (die ik hier even niet noem i.v.m. herkenning). Dus even ruig shoppen of zo is er helaas niet bij.

@ Schuddebuik:

Ik weet niet precies welke post op Taboe je bedoelt, maar ik heb er één van je beanwoord.

Het is inderdaad heel leuk dat je Annemeike gesproken hebt! Ik ben ook zo benieuwd naar haar! Ik heb haar zonet nog een mail gestuurd

@ No:

Okee, gelukkig dat je het geen ego-posten vindt. En het lijkt dus toch wel wat op elkaar, de gevoelens over de wereld die jij en ik hebben....

Dames, allebei heel veel plezier met jullie etentje!

17.03
Zo dat voelt wel een heel stuk beter. Ben weer schoon. En ontspannen.

En heb nu wel zin om naar dat appartement te gaan.

17.03
Veraan, ik vind het ook echt geen ego-posten. Ik vind het wel jammer als mensen een verhaal afkappen en dan zeggen: sorry het is zo ego. Daar zitten we toch voor?!

Als je vandaag binnen kwam vallen met je verhaal was het wat anders maar we schrijven al een jaar volgens mij...

Dus gooi het er maar uit

Hoe willen ze eigenlijk gaan controleren of jij dat geld goed besteedt?

17.06

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven