Hoe laat is het? Deel X
woensdag 25 augustus 2010 om 08:17
Gezelligheid kent geen tijd.
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
zaterdag 28 augustus 2010 om 22:21
Oh een roodschimmelkaas, dat heb ik nog nooit gegeten. Wel vaak blauwschimmelkaas, heerlijk.
Ja, ik heb zeker zin in volgende week. Ik vind het ook wel spannend hoor. Maar meer zin dan spannend.
Ik weet nu ook wat ik meeneem: baklava, en waarschijnlijk brownies. Heb ik net gebakken, en ik ga het zo even proeven. De baklava is kant-en-klaar. Ik moet het wel vrijdag al kopen, zaterdag heb ik geen tijd. Maar als ik het in een trommel doe, blijft het wel lekker.
Heb jij ook al zin, en vind je het ook een beetje spannend?
22.21
Ja, ik heb zeker zin in volgende week. Ik vind het ook wel spannend hoor. Maar meer zin dan spannend.
Ik weet nu ook wat ik meeneem: baklava, en waarschijnlijk brownies. Heb ik net gebakken, en ik ga het zo even proeven. De baklava is kant-en-klaar. Ik moet het wel vrijdag al kopen, zaterdag heb ik geen tijd. Maar als ik het in een trommel doe, blijft het wel lekker.
Heb jij ook al zin, en vind je het ook een beetje spannend?
22.21
zaterdag 28 augustus 2010 om 22:34
Oeeehhh baklava haaalllllujjahhhh! Dat vind ik echt super lekker, evenals brownies trouwens. Zijn ze lekker?
Ik heb erg veel zin in zondag, vind het nu nog niet spanned maar dat zal nog wel komen. Ben vooral erg nieuwsgierig naar iedereen. Kijken of het IRL ook zo klikt als op het forum..?
Je weet het niet, ach met sommigen zul je meer een klik hebben dan met anderen. Leuk hoor!
22.34
Ik heb erg veel zin in zondag, vind het nu nog niet spanned maar dat zal nog wel komen. Ben vooral erg nieuwsgierig naar iedereen. Kijken of het IRL ook zo klikt als op het forum..?
Je weet het niet, ach met sommigen zul je meer een klik hebben dan met anderen. Leuk hoor!
22.34
zaterdag 28 augustus 2010 om 22:43
Ja, de klik zal verschillen. In het echt zal het toch enigszins anders zijn dan op het forum. Ik denk dat ik zelf ineens meer moeite zal hebben over persoonlijke dingen te kletsen. De computer zit er dan niet meer tussen hè.
Ik hoop dat de klik er net zo zal zijn als op het forum. Ik houd er ook rekening mee dat het anders zou kunnen zijn. Maar dat is dan zo. Dan hebben we met z'n allen toch een leuk jaar op het forum gehad, dat neemt niemand ons meer af
22.42
Ik hoop dat de klik er net zo zal zijn als op het forum. Ik houd er ook rekening mee dat het anders zou kunnen zijn. Maar dat is dan zo. Dan hebben we met z'n allen toch een leuk jaar op het forum gehad, dat neemt niemand ons meer af
22.42
zaterdag 28 augustus 2010 om 22:52
Nou Veraan, niet echt.. Emotioneel moe denk ik.
Mijn vader stond vanmiddag voor de deur ... "Weekje vergist."
Eerst was ik heuul boos maar Minino was blij dat hij er was en ik stiekem ook wel een beetje. Dus ik heb voor de vorm een beetje op hem gemopperd maar ik vond het veel te fijn dat hij er was om bezig te blijven.
Hij is degene die ik altijd over m'n grenzen laat gaan.
Maargoed, het was gezellig en (uiteraard) ben ik het voorval weer vergeten.
Baklava is heerlijk Veraan!
Ga je kopen of koken?
22.52
Mijn vader stond vanmiddag voor de deur ... "Weekje vergist."
Eerst was ik heuul boos maar Minino was blij dat hij er was en ik stiekem ook wel een beetje. Dus ik heb voor de vorm een beetje op hem gemopperd maar ik vond het veel te fijn dat hij er was om bezig te blijven.
Hij is degene die ik altijd over m'n grenzen laat gaan.
Maargoed, het was gezellig en (uiteraard) ben ik het voorval weer vergeten.
Baklava is heerlijk Veraan!
Ga je kopen of koken?
22.52