Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

quote:frizzy schreef op 28 augustus 2010 @ 20:49:

Ach Veraan hou op. Jij bent echt niet lastig. En als was je het!

Ikzelf vind mijn lastigste clienten de leuksten!

Ja Frizz jij valt op lastig!

20.54
Alle reacties Link kopieren
nee, maar ik snap Veraan wel dat ze verklaringen probeert te zoeken voor hetgeen er gebeurde.

20.54
Ik denk dat ik inderdaad ook een soort spiegel voor haar was, Schuddebuikje.

En het lijkt me best wel lekker eens een peut te hebben waar ik niks van weet

20.55
Ja Veraan maar die 'vriendin' is jou echt niet waard hoor! Verschrikkelijk als iemand zo met je geheimen aan de haal gaat.

Ik heb eens meegemaakt dat iemand (een jongen) heeeeeeel dichtbij kwam in een avond. Dat was echt absurd. Ik was daarna totaal van de kaart en wist niet of het nou verliefdheid was of een ander soort gevoel.

Hij heeft me daarna vooral genegeerd en lullig gedaan. Kennelijk ook geschrokken van hoe dichtbij ik gekomen was. Mén wat een pijn deed dat. Het is niemand ooit nog gelukt me zo te kwetsen.

20.56
Ja, dat is zo Schuddebuik. Ze heeft ook weleens gezegd van dat ze zich afvroeg hoe het toch kon dat zij en ik vaak van die botsingen hadden.
Ja, dat snap ik want dat is zo niet terzake doende. Het gaat om joú, de rollen omdraaien lijkt me niet echt gezond. Iemand die blanco erin staat. Wat let je om die te zoeken of heb je daar nu geen tijd/energie/puf voor?

20.56
Dat snap ik ook Buikje, maar ik vind dus JUIST dat je jezelf als client dat moet besparen. Het mag er niks toe doen of jij op haar moeder, zus, dochter of whatever lijkt. Waar het om gaat is dat je als client moet kunnen denken: stomme onprofessionele TRUT!

Moon, ik denk dat jij eens niet zoveel moet nadenken. Kost dat inschrijven geld? Nee? Nu inschrijven dan? Het kan hun geen hol schelen wie of wat jij bent, als je maar maandelijks betaalt.
Ja, lekkere projectie op jou. Tijd voor een frisse start Veraan, op veel gebieden hé. Je hebt het nog druk

20.58
Frizz het kost wel geld. 40 euro.

Ik ga even TV kijken. Anders zit ik weer van nu tot laat te forummen.

20.58
Moon, ik denk dat ze er niet raar over doen hoor, als je een loonstrook van je Wajong instuurt. Ik krijg er tenminste nooit rare opmerkingen over bij instanties.

20.58
En ja Moon, ik val op lastig. Klopt. De laatste tijd vraag ik me meer en meer af waaróm ik juist dit werk doe. En juist de allermoeilijkst bereikbare clienten het leukst vind.
Okee Verana, dank je.

Ik krijg alleen geen 'loonstroken' van het UWV. Alleen als er iets verandert. Dan moet ik wel even zoeken, ik bewaar die dingen niet altijd.

20.59
Nee, dat weet ik, maar je gaat als client uit van een deskundige hulpverlener. Je stopt er tijd en energie en en ik snap dat je niet meteen stopt als zoiets gebeurt.
Oh dat snap ik wel Buik. Je gaat denken dat het aan jou ligt.
Veel plezier Moon!
quote:schuddebuikje schreef op 28 augustus 2010 @ 20:56:

Ja, dat snap ik want dat is zo niet terzake doende. Het gaat om joú, de rollen omdraaien lijkt me niet echt gezond. Iemand die blanco erin staat. Wat let je om die te zoeken of heb je daar nu geen tijd/energie/puf voor?

20.56

Ik heb even geen zin in therapie. Even geen zin over mijzelf en mijn problemen te praten. Alhoewel ik wel denk dat een bepaalde vorm van begeleiding straks wel weer goed zal zijn.

Ik vind het nu fijn het even zelf te doen.

21.01
Ik ben nu even koken hoor. Ik verga van de trek

21.02
Zoooooo herkenbaar Veraan! Heb ik ook, omgeving vind het raadzaam om er mee aan de slag te gaan. Maar ik stop het liever even weg, geen zin, kost zoveel energie en moeite. NU nu even niet de tijd voor. Komt wel weer...

21.03
Veraan jij had toch een termijn gesteld voor jezelf wanneer je weer ging nadenken over therapie?
Buikje op welke pijler stond dat topic over verbazing?
Frizz, heb je nu al gegeten? Goed voor jezelf zorgen hé. Wat ga je doen op deze zaterdag-avond?

Ik bankhangen en sbs6 staat op en we hebben een heerlijk volle koelkast (maandag t/m zaterdag gaan we weer gezond doen)

21.12
ff kijken, ja daar wil ik je mening wel over horen, al denk ik te weten hoejij er over denkt

21.13
geld en recht, Frizz

21.15
Ik ga NU een pannekoek eten!

Daarna lekker tv kijken denk ik.

Wat is er op SBS? Ik kijk My Name Is...
Ok. Ik ga zó kijken. Op die pijler kom ik noooooit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven