Hoe laat is het? Deel XI
vrijdag 3 september 2010 om 21:13
Tijd die komt en gaat
Tijd is verstreken.
Langzaam voorbij getikt, en weer vergeten.
Tijd die niet terugkomt.
Zijn mond heeft stilgehouden, en geluid verstomd
Stilte toch zo luid, doet pijn aan je oren ook als je ze sluit.
Tijd komt niet meer terug. Het is voorbij geslopen in stilte, O zo vlug.
Tijd die wonden heelt, gedachten tot rust brengt, of verveeld.
Tijd gaat als maar vooruit, terug is niet mogelijk.
Stel je vast hieruit.
Tijd moet je leven. De tijd van vandaag, niet de tijd van gister.
Tijd van gister is slechts een herinnering, die heb je beleefd. Die is al geweest. Die beleef je niet opnieuw, en krijg je ook niet terug.
Die tijd is voorbij, maar nog miljoenen te gaan, minuten en uren. Die nog komen gaan.
Die moet je nog beleven. Beleef die tijd dus goed.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
21.13
Tijd is verstreken.
Langzaam voorbij getikt, en weer vergeten.
Tijd die niet terugkomt.
Zijn mond heeft stilgehouden, en geluid verstomd
Stilte toch zo luid, doet pijn aan je oren ook als je ze sluit.
Tijd komt niet meer terug. Het is voorbij geslopen in stilte, O zo vlug.
Tijd die wonden heelt, gedachten tot rust brengt, of verveeld.
Tijd gaat als maar vooruit, terug is niet mogelijk.
Stel je vast hieruit.
Tijd moet je leven. De tijd van vandaag, niet de tijd van gister.
Tijd van gister is slechts een herinnering, die heb je beleefd. Die is al geweest. Die beleef je niet opnieuw, en krijg je ook niet terug.
Die tijd is voorbij, maar nog miljoenen te gaan, minuten en uren. Die nog komen gaan.
Die moet je nog beleven. Beleef die tijd dus goed.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
21.13
zondag 5 september 2010 om 22:42
zondag 5 september 2010 om 22:52
quote:NoahTd schreef op 05 september 2010 @ 22:17:
Oh, ik ben wel benieuwd wat er is gebeurt toen wij weg waren?
22.17
Nou... we zaten rustig in de tuin met een paar wijntjes. Toen stond er ineens een meneer voor de deur met een baard. Hij kwam binnen en ging allerlei hapjes eten.
En hij bleef maar kijken naar de billen van Frizz. Zelfs als ze niet bukte om haar schoenen uit te doen bleef hij kijken. En er stonden geen letters op haar billen dus dat kon het niet zijn. Het ging puur om haar kont. Dat kán toch niet?
Ik snap sowieso niet wat zo'n vent komt doen op een vrouwenmeet. En ik snap ook niet waarom je een billenbroek aan doet naar een meet. Dan weet je dat er mannen kunnen gaan kijken. (Ook al verwacht je geen mannen)
Noah, Janna en Meike het is maar goed dat jullie op tijd weg waren!
22.52
Oh, ik ben wel benieuwd wat er is gebeurt toen wij weg waren?
22.17
Nou... we zaten rustig in de tuin met een paar wijntjes. Toen stond er ineens een meneer voor de deur met een baard. Hij kwam binnen en ging allerlei hapjes eten.
En hij bleef maar kijken naar de billen van Frizz. Zelfs als ze niet bukte om haar schoenen uit te doen bleef hij kijken. En er stonden geen letters op haar billen dus dat kon het niet zijn. Het ging puur om haar kont. Dat kán toch niet?
Ik snap sowieso niet wat zo'n vent komt doen op een vrouwenmeet. En ik snap ook niet waarom je een billenbroek aan doet naar een meet. Dan weet je dat er mannen kunnen gaan kijken. (Ook al verwacht je geen mannen)
22.52
zondag 5 september 2010 om 23:00
Ahhhh... en Boer zoekt vrouw gemist
Ik ben dus weer thuis, zoals jullie hadden begrepen. Vond het echt heel leuk. Heel relaxed en niet anders dan met (IRL) bekenden, vond ik. Of leuker
Ik heb terug in de trein ook nog zitten eten uit mijn tupperware bak. Ik heb echt veeeeeeeeel gegeten. Hoop dat ik niet te veel last van mijn darmen heb morgen
Jammer dat we zo verspreid over het land wonen anders gingen we wat mij betreft veel vaker afspreken. Echt leuk!
Oh en ik had gedacht dat er op de dag van de meet niet veel zou gebeuren in dit topic. Maar had meer dan 10 pagina's bij te lezen. *gaap*
23.00
Ik ben dus weer thuis, zoals jullie hadden begrepen. Vond het echt heel leuk. Heel relaxed en niet anders dan met (IRL) bekenden, vond ik. Of leuker
Ik heb terug in de trein ook nog zitten eten uit mijn tupperware bak. Ik heb echt veeeeeeeeel gegeten. Hoop dat ik niet te veel last van mijn darmen heb morgen
Jammer dat we zo verspreid over het land wonen anders gingen we wat mij betreft veel vaker afspreken. Echt leuk!
Oh en ik had gedacht dat er op de dag van de meet niet veel zou gebeuren in dit topic. Maar had meer dan 10 pagina's bij te lezen. *gaap*
23.00
zondag 5 september 2010 om 23:06
Hahaha dus ik was minder vrouwelijk verwacht. En minder blond. En minder lang.
Laatst zei iemand al dat ze zich bij mij geen persoon met hakken voorstelde.
Wel grappig om dit allemaal te lezen.
Ik kon zelf Meike en Buikje niet in één oogopslag plaatsen. Van Meike had ik geen foto gezien en Buikje is langer dan ik me had voorgesteld.
Frizz was precies zoals ik me had voogesteld, Janna ook.
En de anderen ook wel ongeveer. Nou... ik had Berb iets stiller verwacht, haha Wat een gezellige lieverd!
23.06
Laatst zei iemand al dat ze zich bij mij geen persoon met hakken voorstelde.
Wel grappig om dit allemaal te lezen.
Ik kon zelf Meike en Buikje niet in één oogopslag plaatsen. Van Meike had ik geen foto gezien en Buikje is langer dan ik me had voorgesteld.
Frizz was precies zoals ik me had voogesteld, Janna ook.
En de anderen ook wel ongeveer. Nou... ik had Berb iets stiller verwacht, haha Wat een gezellige lieverd!
23.06
zondag 5 september 2010 om 23:18
quote:Janna_ schreef op 05 september 2010 @ 22:47:
Ik heb een nieuwe roddel! Frizz krijgt een tweeling!
(Nu snel 't bed in Frizz. Maakt niet uit met wie!)
22.46
Oh ik dacht gewoon alleen, mijn eigen bed in.
Ik ben kapot hee, maar ook een beetje hyper. Misschien moet ik een lange douche nemen.
Maar gelukkig heeft Moon nu de waarheid verteld, dat is vast veel interessanter dan mijn baby-plannen.
Ik heb een nieuwe roddel! Frizz krijgt een tweeling!
(Nu snel 't bed in Frizz. Maakt niet uit met wie!)
22.46
Oh ik dacht gewoon alleen, mijn eigen bed in.
Ik ben kapot hee, maar ook een beetje hyper. Misschien moet ik een lange douche nemen.
Maar gelukkig heeft Moon nu de waarheid verteld, dat is vast veel interessanter dan mijn baby-plannen.
zondag 5 september 2010 om 23:21
quote:Moonlight82 schreef op 05 september 2010 @ 22:52:
[...]
22.52
Geniale samenvatting .
Maarre.... Dergelijke "grensoverschrijdende" gedragingen kunnen we niet tolereren natuurlijk
Fijn dat het nog gezellig was
23.21
[...]
22.52
Geniale samenvatting .
Maarre.... Dergelijke "grensoverschrijdende" gedragingen kunnen we niet tolereren natuurlijk
Fijn dat het nog gezellig was
23.21
zondag 5 september 2010 om 23:23
Ik weet het nog niet Moon. Ik vind het wel jammer dat je dit nu zo out in the open gooit. Ik dacht dat we het discreet zouden houden, voordat het hele forum erover valt. Misschien kunnen we gewoon een mail sturen naar hem, dat ie volgende keer niet mag komen? Maar laten we dan niet te expliciet zijn, we kunnen beter iets zeggen met de strekking van dat de veiligheid die in het geding komt enzo.
zondag 5 september 2010 om 23:27
Ja Frizz, ik kan nu wel op mijn handen gaan zitten maar wat wil je nou? Iedereen weet dat dit gebeurd is, althans, 5 mensen waren erbij.
Dus vroeg of laat gaat erover gepraat worden. En als het niet van mij komt, open je zelf morgen vast een topic: hellup ik voel me geïntimideerd want er heeft een man naar mijn kont gestaard. En ik ben veel objectiever dan jij, want toeschouwer in het geheel.
Je moet ook niet zo'n broek aantrekken, dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Ik vind dat alles meteen hier op het forum moet. Dan is het duidelijk, voor iedereen. Krijg je daar achteraf geen vaag gedoe over.
En voor die vent is het heel vervelend, maar hij moet wel gewezen worden op zijn manieren en dat wij die niet tolereren.
Dus vroeg of laat gaat erover gepraat worden. En als het niet van mij komt, open je zelf morgen vast een topic: hellup ik voel me geïntimideerd want er heeft een man naar mijn kont gestaard. En ik ben veel objectiever dan jij, want toeschouwer in het geheel.
Je moet ook niet zo'n broek aantrekken, dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Ik vind dat alles meteen hier op het forum moet. Dan is het duidelijk, voor iedereen. Krijg je daar achteraf geen vaag gedoe over.
En voor die vent is het heel vervelend, maar hij moet wel gewezen worden op zijn manieren en dat wij die niet tolereren.
zondag 5 september 2010 om 23:30
Hebben die 5 mensen op het moment zelf dan wel iets laten weten?
Ik bedoel, weet je zeker dat jij er niet gewoon mee zat dat hij niet naar joúw kont keek? Had je ook maar een billenbroek moeten kopen he?
Ik zou veel liever een ander onderwerp aansnijden, want er wat er wel één die heul duidelijk ontzettend veel en snel aan het eten was. Vond dat behoorlijk aanstootgevend als ik eerlijk ben.
Ik bedoel, weet je zeker dat jij er niet gewoon mee zat dat hij niet naar joúw kont keek? Had je ook maar een billenbroek moeten kopen he?
Ik zou veel liever een ander onderwerp aansnijden, want er wat er wel één die heul duidelijk ontzettend veel en snel aan het eten was. Vond dat behoorlijk aanstootgevend als ik eerlijk ben.