Hoe lang forum je al?

14-05-2019 15:05 382 berichten
Sorry, is vast weleens eerder gevraagd. Ben nieuwsgierig, omdat ik het idee heb dat de groep die al lang mee gaat best groot is. Maar misschien lijkt dat maar zo, omdat die groep het meest actief is. Gaat overigens niet over je huidige nick, maar gewoon wanneer je hier voor het eerst kwam. Schatten mag uiteraard ook.

En kun je je nog herinneren hoe het was toen je net begon? Is het forum erg veranderd? Ben benieuwd hoe het hier helemaal in het begin was!

Hoe lang forum je?

Totaal aantal stemmen: 290

Korter dan een jaar (2%)
1-3 jaar (10%)
4 -6 jaar (16%)
7 -10 jaar (16%)
10-15 jaar (25%)
15-20 jaar (26%)
Langer dan 20 jaar (6%)
Coerage schreef:
17-05-2019 20:46
Qwertu is nog niet genoemd nee. Vond haar altijd wel leuk. :) En de gate ken ik nog wel ja.
Ze schreef daarna een tijd onder een andere nick. Weet niet of ze nog actief is.
Deel je mening niet. Geen leuke gate ook.
Alle reacties Link kopieren
Lang.

Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
16-05-2019 13:46
Jaaaaaaa doen!!! :cheer2:
Eens, doen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik forum nu in totaal zo’n 7 jaar met tussendoor een forumpauze van een jaar.
Alle reacties Link kopieren
Is "Eindeloos" nog ergens? Die ben ik al lang kwijt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Eindeloos heeft al jaren een ban.
.
Op zoek naar iets anders kwam ik deze tegen overig/het-nieuwe-forum-gaat-morgen-liv ... ges/381271 het huidige forum is blijkbaar net 2 geworden.

Rond die tijd is er een ander forum opgezet waar ik me nog steeds prima vermaak.

Ik weet niet wanneer ik begon mee te schrijven, heb wel eens op mijn werk een JoranvdS-topic zitten F5en. Volgens wikipedia moet dat in 2006/2007 geweest zijn.

Enkele jaren later belde een familielid dat ze iets had gezien wat écht iets voor mij was. Ze had één van MV's kletstopics ontdekt. Heb toch maar toegegeven dat ik het forum al kende en ijverig meelas. Schreef toen nog niet bij de wakkeren denk ik.... Later anekdote eens aan MV kunnen vertellen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven