Hoe lang forum je al?

14-05-2019 15:05 382 berichten
Sorry, is vast weleens eerder gevraagd. Ben nieuwsgierig, omdat ik het idee heb dat de groep die al lang mee gaat best groot is. Maar misschien lijkt dat maar zo, omdat die groep het meest actief is. Gaat overigens niet over je huidige nick, maar gewoon wanneer je hier voor het eerst kwam. Schatten mag uiteraard ook.

En kun je je nog herinneren hoe het was toen je net begon? Is het forum erg veranderd? Ben benieuwd hoe het hier helemaal in het begin was!

Hoe lang forum je?

Totaal aantal stemmen: 290

Korter dan een jaar (2%)
1-3 jaar (10%)
4 -6 jaar (16%)
7 -10 jaar (16%)
10-15 jaar (25%)
15-20 jaar (26%)
Langer dan 20 jaar (6%)
Alle reacties Link kopieren
Chienandalou schreef:
14-05-2019 17:51

Daar ging wat mis, wat ik wilde zeggen:

Dank je.
Je hebt wel meteen het meest lugubere deel van de film (mijn nick) met je foto te pakken. 😁😂
Ik ga denk ik toch een iets vriendelijker plaatje zoeken.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Enig idee waarom het forum niet meer zo grappig is als voorheen? Voor hilariteit krijg je toch geen ban?
Ik ben 1 jaar actief. Maakte een topic aan over mijn eigen relatie, antwoorden stonden me niet aan dus heb het topic laten verwijderen. Vond het wel komisch dat iedereen mij vertelde dat dat niet kon :P. Het is toch gelukt. En toen blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
14-05-2019 18:14
Ik ben 1 jaar actief. Maakte een topic aan over mijn eigen relatie, antwoorden stonden me niet aan dus heb het topic laten verwijderen. Vond het wel komisch dat iedereen mij vertelde dat dat niet kon :P. Het is toch gelukt. En toen blijven hangen.
Zelf verwijderen kan niet, laten verwijderen wel. Hoewel ik daar ooit ook eens veel gedoe om heb gehad en heb moeten praten als brugman.
Alle reacties Link kopieren
Ik forumde voor het eerst in 2001 of 2002. Heel naïef onder mijn eigen voornaam. Ik was vooral actief op topics over single zijn en internetdaten. Toen mijn belangstelling verschoof naar de sexpijler, waar het destijds erg gezellig was, besloot ik een tweede nick aan te maken. Dat dubbelnicken ging me niet zo best af, dus in 2005 voegde ik mijn dubbele identiteit samen in Doornroosje75.
Ik ben tot ongeveer 2007 of 2008 een frequent forummer geweest, daarna een aantal jaren nauwelijks wat gepost en nu weer gematigd actief.

Tussen 2003 en 2007 was het forum echt een verlenging van mijn sociaal leven. Dat kan ik me nu nauwelijks meer voorstellen. Hele avonden zat ik op topics (kliekjesvorming!) te plaatsen en refreshen en tegelijkertijd via MSN schaduwdiscussies te voeren.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Drackie schreef:
14-05-2019 18:29
Zelf verwijderen kan niet, laten verwijderen wel. Hoewel ik daar ooit ook eens veel gedoe om heb gehad en heb moeten praten als brugman.
Gok dat de OP leeggemaakt is?
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
14-05-2019 18:12
? Voor hilariteit krijg je toch geen ban?
Zeker wel.

Er zijn veel meer softe, zeurderige , saaie zeikerds bij gekomen , of in plaats VAN gekomen, plus dat ze een totaal nieuw concept hebben verzonnen in de vorm van de huidige moddereters.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
14-05-2019 18:12
Enig idee waarom het forum niet meer zo grappig is als voorheen? Voor hilariteit krijg je toch geen ban?
Op den duur verandert wijn in azijn
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
14-05-2019 16:45
Ja. En Wereldmeid :redrose:
Wereldmeid ja. Denk nog regelmatig aan haar. :rose:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
14-05-2019 18:33
Op den duur verandert wijn in azijn
Dat de leuke forumsters massaal in de overgang terecht kwamen ?
Neuh, Yasmijn liep al 20 jaar voor op de rest van ons.

Het forum werd te groot; het schiftte zichzelf niet meer op gebrek / aanwezigheid van scherpte, humor, incasseringsvermogen, etc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
14-05-2019 17:22
Welkom!

Afbeelding

Nou nog een mooie avatar erbij plaatsen.
Dit is dat filmpje van Dali toch? Met dat oog?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
mijn eerst topic was van Pippi
fleurtje vond ik heel grappig
lees mee vanaf 2003 / 2004
dit is mijn tweede nick
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-05-2019 18:38
Dat de leuke forumsters massaal in de overgang terecht kwamen ?
Neuh, Yasmijn liep al 20 jaar voor op de rest van ons.

Het forum werd te groot; het schiftte zichzelf niet meer op gebrek / aanwezigheid van scherpte, humor, incasseringsvermogen, etc.
Het forum: wijn
Het forum nu: azijn

Maar ja, ook het eeuwige gemekker van sommige mensen (niet jij) dat het vroeger zoveel beter was, maar intussen echt alleen maar zure bijdragen leveren, helpt niet enorm
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
14-05-2019 18:39
Dit is dat filmpje van Dali toch? Met dat oog?
Yep! Vandaar mijn nick
Wanna grow up to be
Be a debaser
A.s. september drie jaar. Soms ben ik het een paar maanden beu en soms reageer ik heel vaak.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 18:50
Reden: tikfout
1.09% gewijzigd
Ik denk zo’n jaar of 15, maar vroeger veel actiever. Heel veel discussies heb ik ook wel gehad en gezien, niet zo’n zin meer in.
Drackie schreef:
14-05-2019 18:29
Zelf verwijderen kan niet, laten verwijderen wel. Hoewel ik daar ooit ook eens veel gedoe om heb gehad en heb moeten praten als brugman.
Ik bedoel laten verwijderen inderdaad. Moest met allemaal wetartikelen komen maar het is gelukt!
Ik heb in moeten loggen bij mijn eerste nick om te kijken hoe lang ik al hier kom. Mijn eerste post blijk ik in 2006 geplaatst te hebben. Ik post er niet meer mee, maar heb nog geen behoefte om die op anoniem te zetten.

Ik post hier in vlagen, dan weer een tijd niet, dan ineens weer wel.
Alle reacties Link kopieren
2001 of 2. We begonnen thuis te internetten rond 1998, en toen hebben we een paar jaar geklungeld met inbelverbindingen, en pas toen we een vaste verbinding kregen zodat de computer altijd online kon zijn zocht ik ook amusementsleesvoer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
JollyRider schreef:
14-05-2019 18:40
Het forum: wijn
Het forum nu: azijn

Maar ja, ook het eeuwige gemekker van sommige mensen (niet jij) dat het vroeger zoveel beter was, maar intussen echt alleen maar zure bijdragen leveren, helpt niet enorm
Eens.

Ik had de hilariteit van toen wel mee willen maken, want de humor van tegenwoordig, vind ik nou niet bepaald dijenkletsers. Als we het mogen geloven, lagen ze op de grond van het lachen met toetsenbord en al.
is Yasmijn al aangemeld?

Vroeger ging je elkaar bellen om te vertellen dat je ging forummen. Daarna telefoon neerleggen en inbelverbinding maken. Als je geluk had kon je een bericht lezen, als je nog meer geluk had kon je een bericht plaatsen. En degene die het dichtst bij Sanoma woonden konden af en toe een topic openen. Daarna ging je elkaar bellen om te vertellen wat je had meegemaakt op het forum
blijfgewoonbianca schreef:
14-05-2019 18:38
Dat de leuke forumsters massaal in de overgang terecht kwamen ?
Neuh, Yasmijn liep al 20 jaar voor op de rest van ons.

Het forum werd te groot; het schiftte zichzelf niet meer op gebrek / aanwezigheid van scherpte, humor, incasseringsvermogen, etc.
ja dat was me wat zeg.
Hoeveel moddereters zijn op die hormonen stukgelopen? Ik kreeg in mijn menopauze mijn eerste perma
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2001.
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2006, met verschillende nicks. Ook 2 jaar afwezig geweest.
jaartje of 10.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven