Hoe lang forum je al?

14-05-2019 15:05 382 berichten
Sorry, is vast weleens eerder gevraagd. Ben nieuwsgierig, omdat ik het idee heb dat de groep die al lang mee gaat best groot is. Maar misschien lijkt dat maar zo, omdat die groep het meest actief is. Gaat overigens niet over je huidige nick, maar gewoon wanneer je hier voor het eerst kwam. Schatten mag uiteraard ook.

En kun je je nog herinneren hoe het was toen je net begon? Is het forum erg veranderd? Ben benieuwd hoe het hier helemaal in het begin was!

Hoe lang forum je?

Totaal aantal stemmen: 290

Korter dan een jaar (2%)
1-3 jaar (10%)
4 -6 jaar (16%)
7 -10 jaar (16%)
10-15 jaar (25%)
15-20 jaar (26%)
Langer dan 20 jaar (6%)
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
14-05-2019 16:25
O inderdaad, het was Robo :(

MV gaf inderdaad veel glans aan het forum destijds :rose:
En niet te vergeten, Jonari.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Tijger32 schreef:
14-05-2019 15:40
Ik ken BGB nog voluit. En ik zit hier niet langer dan 15 jaar. Jij hebt ook nog een andere nick gehad toch?
Ik heb nooit BGB als nick gehad, hoor. Men kort het zo af.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tijger32 schreef:
14-05-2019 15:40
Ik ken BGB nog voluit. En ik zit hier niet langer dan 15 jaar. Jij hebt ook nog een andere nick gehad toch?
BGB heette ooit B, als ik het goed begrepen heb. Dat was voor mijn tijd iig.

Ik heb een hele reeks nicks gehad, allemaal rond de thema’s paard & ruiter.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb proberen terug te zoeken wanneer ik me heb aangemeld, dat was een stuk of wat Viva-fora terug. :rofl:
Iemand had ooit een linkje geplaatst waar je dat in de krochten van Google kon vinden.

Heul lang geleden in ieder geval.
Dit is mijn 2e nick, ik zie dat die als aanmelddatum juli 2008 heeft, maar volgens mij was dat vanwege een zoveelste update van het forum?

De nodige rellen en vooral heel veel lol meegemaakt. Toen het nog grotendeels zelfregulerend was, en je niet bij ieder woord moest nadenken of het wel kon/mocht/sociaal wenselijk is.
himalaya wijzigde dit bericht op 14-05-2019 16:47
37.28% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
blijfgewoonbianca schreef:
14-05-2019 16:38
Ik heb nooit BGB als nick gehad, hoor. Men kort het zo af.
Ik was al in opperste verwarring en zat te bedenken of ik hier niet toch al stiekem ver voor 2007 zat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste post was in 2007. Het ging over een ziekenhuisopname. Summer73 reageerde daar heel belangstellend op, dat vond ik zo lief.
Dit is mijn tweede nick.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-05-2019 16:38
Ik heb nooit BGB als nick gehad, hoor. Men kort het zo af.
Maar ooit was je toch B?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
14-05-2019 16:42
Maar ooit was je toch B?
Heeeeeeel ver in het verleden was ik Bianca met een getal. Na een reorganisatie pakte mijn naam niet meer en moest ik een een nieuwe nick. “ ikblijf....” was net te lang.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er sinds 2008, aangemeld in de nachtdienst omdat ik de smaak van forummen te pakken kreeg na een paar weken op het forum van de top2000 te schrijven. Heel kort meegelezen, maar kon me niet inhouden om mee te praten. Snap er ook niks van dat mensen jaren mee kunnen lezen :$
Het is zeker veranderd en niet ten goede. Vroeger kom je echt onder de tafel liggen van het lachen of echt vette discussies voeren. Dat is niet meer helaas.
En toch hou ik van dit forum :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
14-05-2019 16:20
Cijfernerd ook toch?

Ja. En Wereldmeid :redrose:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ergens tussen de 15 en 20 jaar. Was een mini-relletje tussen het kindervrijforum en Viva, waardoor er opeens mensen van hier daar lid werden en andersom. Het kindervrijforum is al járen ter ziele, dus nu hang ik hier nog rond. Inderdaad veel minder dan eerst, of het ligt aan de veranderde sfeer op het forum, of aan mezelf weet ik eigenlijk niet. Kan me nog wel een aantal topics herinneren waarom ik gegierd heb van het lachen (iets met een bank, iemand die haar jas niet open kreeg, een emmer die uit een raam hing, dat soort dingen) en uiteraard het kindervrijtopic en de TTTOT-tjes.
Verschillende rellen en gates kan ik me ook nog wel herinneren, dat was ontzettend vaak F5-en, om maar niks te missen. Dat overkomt me werkelijk nooit meer.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Met deze naam pas 2 jaar, maar met mijn eerste nick vanaf 2003/2004 denk ik.
blijfgewoonbianca schreef:
14-05-2019 16:44
Heeeeeeel ver in het verleden was ik Bianca met een getal. Na een reorganisatie pakte mijn naam niet meer en moest ik een een nieuwe nick. “ ikblijf....” was net te lang.
Dan neem ik het terug dat ik je van je vorige nick ken :$

Ik ken je alleen als blijfgewoonbianca :)
Hasse88 schreef:
14-05-2019 16:46
Volgens mij ergens tussen de 15 en 20 jaar. Was een mini-relletje tussen het kindervrijforum en Viva, waardoor er opeens mensen van hier daar lid werden en andersom. Het kindervrijforum is al járen ter ziele, dus nu hang ik hier nog rond. Inderdaad veel minder dan eerst, of het ligt aan de veranderde sfeer op het forum, of aan mezelf weet ik eigenlijk niet. Kan me nog wel een aantal topics herinneren waarom ik gegierd heb van het lachen (iets met een bank, iemand die haar jas niet open kreeg, een emmer die uit een raam hing, dat soort dingen) en uiteraard het kindervrijtopic en de TTTOT-tjes.
Verschillende rellen en gates kan ik me ook nog wel herinneren, dat was ontzettend vaak F5-en, om maar niks te missen. Dat overkomt me werkelijk nooit meer.
Hahaaha ja jezus te paard!! Dat topic over de bank van ikea en van die jas, was dat niet van Djoels?
Haar topics waren altijd leuk!

En ik wil nog steeds antwoord op de emmer vraag :P
Alle reacties Link kopieren
Ik forum sinds januari 2005, toen mijn moeder net onverwacht overleed en ik in dezelfde week erachter kwam dat ik zwanger was. Ik zocht een plek om van me af te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
14-05-2019 16:51
Hahaaha ja jezus te paard!! Dat topic over de bank van ikea en van die jas, was dat niet van Djoels?
Haar topics waren altijd leuk!

En ik wil nog steeds antwoord op de emmer vraag :P
Djoels is van de bank en vloer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zet mijn geld in op 2013, maar het kan ook 2014 geweest zijn.
Onder diverse nicks.


Maar forummen an sich is gewoon een hobby die ik al half mijn leven - een jaar of 17 - doe :-).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn oude nick gegoogled en mijn eerste post is van dec. 2007. Voor die tijd las ik al jaaaaaren mee.

Wel grappig om die oude posts weer te lezen, was een stuk actiever toen. Sinds het 'nieuwe' forum en alle gezeik er omheen vind ik het een stuk minder leuk hier.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-05-2019 16:44
Heeeeeeel ver in het verleden was ik Bianca met een getal. Na een reorganisatie pakte mijn naam niet meer en moest ik een een nieuwe nick. “ ikblijf....” was net te lang.
Precies, dat bedoel ik. En ik ben dus van iets na dat heel verre verleden
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Chienandalou schreef:
14-05-2019 15:37
Sinds vandaag!
Ik lees al een jaartje of 3 mee denk ik. Leuk om verschillende invalshoeken en reacties te zien op topics. Ik heb vaak ook de neiging gehad om ergens op te willen reageren, maar had nog geen account en vond het ook wel gek om out of the blue lukraak reacties te plaatsen.
Nu zat ik zelf met een vraag en heb dus een topic geopend.
In de tijd dat ik meelees heb ik het niet echt zien veranderen.

Welkom!

Afbeelding

Nou nog een mooie avatar erbij plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
14-05-2019 17:15
Ik heb mijn oude nick gegoogled en mijn eerste post is van dec. 2007. Voor die tijd las ik al jaaaaaren mee.

Wel grappig om die oude posts weer te lezen, was een stuk actiever toen. Sinds het 'nieuwe' forum en alle gezeik er omheen vind ik het een stuk minder leuk hier.

Welke? :proud:
.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
14-05-2019 17:25
Welke? :proud:
Deze totale IT hel. Hoe lang duurt deze ongein nu?
Alle reacties Link kopieren
7 jaar kennelijk. En welgeteld iets meer dan 100 posts in die 7 jaar, ik ben vooral een meelezer :-D

Forummen an sich doe ik al veel langer, ik ben ooit op een ander forum begonnen, maar dat zinde me niet meer wegens veel getroll.
Ik zit op dit forum 4 jaar. Daarvoor was ik lid van het zwangerschapspagina forum, maar het irriteerde me dat daar niet over seks mocht worden gepraat (behalve seks om zwanger te worden dan). Toen raadde iemand me het viva forum aan en zo ben ik hier terecht gekomen en was het zwangerschapspagina forum al snel vergeten
Alle reacties Link kopieren
[quote=Beter.Laat post_id=29922605 time=1557847332 user_id=28780]
Welkom!

Wanna grow up to be
Be a debaser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven