Hoe lees jij op 't forum ?

18-11-2009 09:58 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn verschillende manieren om op het forum te lezen.

Om vervuiling in een ander topic te stoppen stel ik voor er hier over verder te babbelen.

Ik doe t als volgt:

- Ik kijk op Forum Vandaag (en ververs de pagina wel 100x )

- Ik heb een linkje naar mijn favorieten in mijn bookmarkmenubalk in Firefox en kijk daar regelmatig.

Wat is jouw manier om op 't forum te lezen ?
quote:Feesie schreef op 18 november 2009 @ 12:15:

[...]

Wow, dat ga ik meteen proberen. Hompeltje, wat een supertopic is dit, bedankt ;)

Samenvattingentopic: dat er na een pagina of 30 even iemand een samenvatting schrijft van het voorafgaande en dan om de 20 bladzijden een update. Het gebeurt zo vaak dat ik een onderwerp pas na 50 bladzijden ontdek en er geen touw meer aan kan vastknopen. Maar dat vergrootglas zou al moeten helpen.

Zo zie je maar, de een vind het een groot onzin topic, de ander vind het een supertopic. Hoe moet ik 't dan nog weten?

En verder... ik voel mij nou niet bepaald geroepen om hele topics te gaan samenvatten. Wat ik zelf doe als is soms in mijn eigen openings topic zelf even een update erbij onder schrijven.
quote:rosanna08 schreef op 18 november 2009 @ 12:17:

is favorieten dan hetzelfde eigenlijk als mijn viva?

Nee bij elk topic staan een aantal icoontjes links bovenaan.

Het hartje is het icoontje om het topic aan je favorieten toe te voegen.

En zo kun je dus een overzichtje creëren van topics die je wilt blijven volgen.
Het werkt! Goh, dat is wel een beetje big brother hè, zo wordt het wel heel makkelijk om iemand te volgen. Gelukkig dat ik weinig topics opstart.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:hompeltjepompeltje schreef op 18 november 2009 @ 12:18:

[...]

En verder... ik voel mij nou niet bepaald geroepen om hele topics te gaan samenvatten. Wat ik zelf doe als is soms in mijn eigen openings topic zelf even een update erbij onder schrijven.Het was ook maar een grapje.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:rosanna08 schreef op 18 november 2009 @ 12:17:

is favorieten dan hetzelfde eigenlijk als mijn viva?Nee, het is wat je zelf instelt. Dus als je op een topic zit dat je wilt blijven volgen, klik je, als je in dat topic zit, even op Favorieten, helemaal bovenaan (boven je browserbalk, dus niet in het forum zelf) op favorieten en dan voeg je die pagina toe als een Favoriet. De volgende keer dat je dat topic weer wil zien, klik je op Favorieten en kun je zo rechtstreeks naar die pagina.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 18 november 2009 @ 12:20:

[...]

Nee bij elk topic staan een aantal icoontjes links bovenaan.

Het hartje is het icoontje om het topic aan je favorieten toe te voegen.

Oh, die kende ik weer niet, handig!
Ok ik heb nu bij dit topic gereageerd en een vinkje gegeven bij het hokje waarin staat dat het een favoriet is. Toen ben ik naar forum voorkeuren gegaan maar daar zie ik het woord favoriet niet staan. Hoe kan ik nou de lijst zien met topics die ik als favoriet heb aan geklikt?
quote:Feesie schreef op 18 november 2009 @ 12:21:

[...]

Het was ook maar een grapje.Gelukkig maar, vroeg me af of het je ooit zou lukken daar een vrijwilliger voor te vinden.
Verdomd handig topic dit, er gaat een wereld voor me open!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 18 november 2009 @ 12:30:

Ok ik heb nu bij dit topic gereageerd en een vinkje gegeven bij het hokje waarin staat dat het een favoriet is. Toen ben ik naar forum voorkeuren gegaan maar daar zie ik het woord favoriet niet staan. Hoe kan ik nou de lijst zien met topics die ik als favoriet heb aan geklikt?Ach sorry! Ik zeg het verkeerd. Je moet naar notificaties ipv voorkeuren.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 18 november 2009 @ 13:32:

[...]

Ach sorry! Ik zeg het verkeerd. Je moet naar notificaties ipv voorkeuren.Aha vandaar. Handig zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven