Hoe oud zijn jullie?
dinsdag 4 december 2018 om 10:31
Toen ik begon op dit forum zat ik in de twintig. Nu ben ik in de veertig. De veertigers van toen zij nu bijna bejaard. Dat doet een mens denken...hoe oud zijn we eigenlijk met z'n allen?
Komt er een moment dat je te oud bent voor dit forum?
Merk je iets van een generatieverschil?
Herken je de milennials van het forum?
Of merk je aan de reply's dat iemand een oude lul is?
Of is dit forum de grote gelijkmaker?
Komt er een moment dat je te oud bent voor dit forum?
Merk je iets van een generatieverschil?
Herken je de milennials van het forum?
Of merk je aan de reply's dat iemand een oude lul is?
Of is dit forum de grote gelijkmaker?
dinsdag 4 december 2018 om 10:40
TanteBedelia schreef: ↑04-12-2018 10:37Ik wacht nog met mijn leeftijd neer te zetten, als Ratelband het mag veranderen, mag ik het ook.![]()
Dat mag hij niet! Uitspraak is al gedaan.
Ik zag wel een grappige, de speld achtige uitspraak, op facebook "Rechter veroordeelt Emile Ratelband tot de leeftijd van 4 jaar"
Dat lijkt me een heel passend oordeel
dinsdag 4 december 2018 om 10:40
dinsdag 4 december 2018 om 10:41
dinsdag 4 december 2018 om 10:44
Ik vind het heel jammer, want als hij het mocht dan mocht ik het ook en dan had ik mijn leeftijd 20 jaar naar voren laten schuiven, dan had ik per direct de AOW gerechtigde leeftijd, en kon ik per direct stoppen met werken.
Maar helaas.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
dinsdag 4 december 2018 om 10:47
Echt, dit soort verspilling van tijd en geld van de rechterlijke macht zou niet mogelijk moeten zijn. Wat een idioot.
dinsdag 4 december 2018 om 10:48
dinsdag 4 december 2018 om 10:50
Nou, die mogen ze hem van mij wel geven. Een en al egotripperij en aandachttrekkerij. Wat een sneuleuter.
dinsdag 4 december 2018 om 10:52
dinsdag 4 december 2018 om 10:56
Sorry, het is puur mijn huidige persoonlijke 'generatiebeleving', wie weet denk ik er anders over tegen die tijd!
dinsdag 4 december 2018 om 11:21
dinsdag 4 december 2018 om 11:43
Ik ben eind 20, en lees en reageer hier denk ik zo’n ruim 5 jaar mee. Ik merk juist dat ik soms enorm verbaast ben als ik mensen hun leeftijd lees. Dan had ik echt een 40 plusser verwacht bij een wijsneus van 22 :p Of had ik de oudere mensen veel jonger geschat. Maar meestal merk ik niks van het generatie verschil eigenlijk.
Voor mij is iedereen hier gelijk. Terwijl ik mij in het echte leven toch anders gedraag tegen mensen die een stuk ouder zijn dan ik. Ik zou minder snel tegen ze in gaan, en zet ze sneller op een voetstuk.
Voor mij is iedereen hier gelijk. Terwijl ik mij in het echte leven toch anders gedraag tegen mensen die een stuk ouder zijn dan ik. Ik zou minder snel tegen ze in gaan, en zet ze sneller op een voetstuk.
anoniem_370133 wijzigde dit bericht op 04-12-2018 11:45
23.90% gewijzigd
dinsdag 4 december 2018 om 11:44