Hoe oud zijn jullie?

04-12-2018 10:31 44 berichten
Toen ik begon op dit forum zat ik in de twintig. Nu ben ik in de veertig. De veertigers van toen zij nu bijna bejaard. Dat doet een mens denken...hoe oud zijn we eigenlijk met z'n allen?

Komt er een moment dat je te oud bent voor dit forum?

Merk je iets van een generatieverschil?

Herken je de milennials van het forum?

Of merk je aan de reply's dat iemand een oude lul is?

Of is dit forum de grote gelijkmaker?

Hoe oud ben je

Totaal aantal stemmen: 161

18-25 (11%)
26-33 (34%)
34-39 (19%)
40-46 (17%)
47-55 (15%)
56+ (4%)
65+ Geen stemmen
75+ Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
96, maar ben nog jong van geest.
ik geef mn bek ook maar een douw
26-33
Ik wacht nog met mijn leeftijd neer te zetten, als Ratelband het mag veranderen, mag ik het ook. :proud:
TanteBedelia schreef: ↑
04-12-2018 10:37
Ik wacht nog met mijn leeftijd neer te zetten, als Ratelband het mag veranderen, mag ik het ook. :proud:

Dat mag hij niet! Uitspraak is al gedaan.

Ik zag wel een grappige, de speld achtige uitspraak, op facebook "Rechter veroordeelt Emile Ratelband tot de leeftijd van 4 jaar"
Dat lijkt me een heel passend oordeel :proud:
Zat ik laatst ook aan te denken. Ik kwam hier voor het eerst toen ik nog studerend was, woonde in klein studentenkamertje. Was in 2002/2003. Nu al heel wat jaren verder, leeftijd 40-46, maar forum blijft trekken. Lees vrijwel dagelijks nog even bij.
Head* schreef: ↑
04-12-2018 10:40

Ik zag wel een grappige, de speld achtige uitspraak, op facebook "Rechter veroordeelt Emile Ratelband tot de leeftijd van 4 jaar"
Hij gaat in hoger beroep :blob:
04-12-2018 10:40

Ik vind het heel jammer, want als hij het mocht dan mocht ik het ook en dan had ik mijn leeftijd 20 jaar naar voren laten schuiven, dan had ik per direct de AOW gerechtigde leeftijd, en kon ik per direct stoppen met werken.

Maar helaas.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Sorry to voor je topic kapen, maar ik twijfel nog over mijn leeftijd.
TanteBedelia schreef: ↑
04-12-2018 10:41
Hij gaat in hoger beroep :blob:

Echt, dit soort verspilling van tijd en geld van de rechterlijke macht zou niet mogelijk moeten zijn. Wat een idioot.
Miskotto schreef: ↑
04-12-2018 10:44
Ik vind het heel jammer, want als hij het mocht dan mocht ik het ook en dan had ik mijn leeftijd 20 jaar naar voren laten schuiven, dan had ik per direct de AOW gerechtigde leeftijd, en kon ik per direct stoppen met werken.

Maar helaas.
Oh, dat zou fijn zijn!
Sorry Kadanz, voor het kapen van je topic.

Ik ben volgens mijzelf veel te jong om thuis te zitten met een ww uitkering, maar volgens de werkgevers te oud om nog aan te nemen.
04-12-2018 10:47
Echt, dit soort verspilling van tijd en geld van de rechterlijke macht zou niet mogelijk moeten zijn. Wat een idioot.
Soms kan je daar nog een boete voor krijgen ook. Misbruik.
Lucifer2018 schreef: ↑
04-12-2018 10:50
Soms kan je daar nog een boete voor krijgen ook. Misbruik.

Nou, die mogen ze hem van mij wel geven. Een en al egotripperij en aandachttrekkerij. Wat een sneuleuter.
Lees ook al zo'n 18 jaar mee. Zo te zien zijn er veel anderen die inmiddels boven de 40 zijn. Er is wel een generatiekloof met de jongere garde, maar genoeg 40ers en 50ers. Vind alleen de categorie 47-55 wel confronterend, ben nog lang geen 55 @( :$
Uitslag tot nu toe valt me mee, ik dacht dat het grootste deel van dit forum minstens net zo oud zou zijn als ik, boven de 40 dus.
Janis_Ian schreef: ↑
04-12-2018 10:52
Lees ook al zo'n 18 jaar mee. Zo te zien zijn er veel anderen die inmiddels boven de 40 zijn. Er is wel een generatiekloof met de jongere garde, maar genoeg 40ers en 50ers. Vind alleen de categorie 47-55 wel confronterend, ben nog lang geen 55 @( :$
:)
Sorry, het is puur mijn huidige persoonlijke 'generatiebeleving', wie weet denk ik er anders over tegen die tijd!
Grappig ik begon hier te schrijven toen ik nog geen 20 was, inmiddels alweer in de 30. Heb het idee dat de forummers die ik ‘ken’ gewoon met me mee ouder worden. Dus eigenlijk staan we stil voor mijn gevoel en ontstaat er geen kloof 😂
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
28, maar ik ben maar weinig actief.

Heb al jaren een account, maar ben pas vorig jaar echt actief geweest toen we voor een kindje gingen, miskraam, zwanger.
Ik ben eind 20, en lees en reageer hier denk ik zo’n ruim 5 jaar mee. Ik merk juist dat ik soms enorm verbaast ben als ik mensen hun leeftijd lees. Dan had ik echt een 40 plusser verwacht bij een wijsneus van 22 :p Of had ik de oudere mensen veel jonger geschat. Maar meestal merk ik niks van het generatie verschil eigenlijk.

Voor mij is iedereen hier gelijk. Terwijl ik mij in het echte leven toch anders gedraag tegen mensen die een stuk ouder zijn dan ik. Ik zou minder snel tegen ze in gaan, en zet ze sneller op een voetstuk.
anoniem_370133 wijzigde dit bericht op 04-12-2018 11:45
23.90% gewijzigd
Marana-- schreef: ↑
04-12-2018 10:53
Uitslag tot nu toe valt me mee, ik dacht dat het grootste deel van dit forum minstens net zo oud zou zijn als ik, boven de 40 dus.
Dat dacht ik ook! De grootste groep zit tussen 26 en 33 blijkbaar.
Life is short. Eat dessert first.
nog een paar weken 49
tussen de 26-33 :)
Wat me verbaast: bijna evenveel, of beter gezegd, even weinig 56+ als 18-25.
Die laatste groep had ik veel hoger geschat, generatie Z blijkt ongrijpbaar, ook op het forum!
Toen ik hier voor het eerst kwam was ik 30, net weer vrijgezel en vers verhuisd naar een andere stad.
Ik deed een oproepje om vriendinnen daar te maken.

Inmiddels 47 en hang hier nog steeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven