Hoe overleef jij de hittegolf?

27-07-2018 09:03 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn overburen liggen vanaf 7 uur pontificaal op hun balkon in de zon. Smeren, keren en met de zon meedraaien. Zelfs vanaf deze afstand (50 mtr denk ik) zie je ze met de minuut bruiner worden.
Mijn hoogbejaarde buuf sluit zich op. Alles is dicht. Ramen, gordijnen, alles. Wanneer ik binnenkom om wat boodschapjes te brengen roept ze ‘deur dicht anders komt de hitte binnen’.
Die kleine van mij is met vrienden van ons een paar weken varen. Ik krijg foto’s en filmpjes waarin zwemt, gaat zwemmen of net gezwommen heeft.
Mijn man stapt in zijn auto met airco naar kantoor met airco.
Ik weet niet hoe snel ik mijn bikini aan loet doen, lunch mee en naar de plas. Onder de bomen. Lezen en af en toe een duik.
En jij?
Vriendelijk.
dolfje schreef:
04-08-2018 20:35
Ja hier nu ook. Stappen zo op de fiets naar een verjaardag.
Lekker, uitwaaien :) en hopelijk is de verjaardag buiten, daar is het in ieder geval beter te doen dan binnen!

Sowieso pech-avond, wilde film kijken maar net toen ik dacht (en door de hitte hier onderhand ook hoopte) dat die bijna afgelopen was kwam er wéér zo'n stom reclameblok. Film maar gelaten voor wat het was en snel gaan douchen om daarna korte zwarte jumpsuit aan te trekken om naar buiten te gaan. Normaal leg ik kleren voor ik ga douchen al klaar maar had mezelf in mijn hoofd gehaald dat ik exact wist waar het lag. Niet dus. Na de korte lauwe douche kon ik dus fijn gaan zoeken tussen de massa zwart en eer ik dat kut-pak eindelijk opgegraven had was ik kwaad op mezelf en drupte het gore zweet weer van me af.

Maar heerlijk weer hoor, echt genieten :nut:

Gelukkig is het weekend dus kan mezelf fijn de rest van de nacht buiten uit gaan laten :)
Ik geloof het zelf niet maar ben zo tot rust gekomen en helemaal zen en relaxt. Heb een uur buiten gezeten, en het waaide zelfs! Ondertussen naar een lapjeskat gekeken en praatje met een bovenbuur gemaakt die langs kwam fietsen.

Had mijn telefoon om gezellig te appen en huissleutels bij me, meer had ik niet nodig. Doel voor komende week: goedkope plastic tuinstoel met zitkussen regelen (want muurtje zit niet heel comfortabel) en dan zal het 's nachts mijn tijd wel duren buiten.

Even iets drinken nu, dan later vannacht weer naar buiten!!
anoniem_369836 wijzigde dit bericht op 05-08-2018 01:22
1.40% gewijzigd
O, ik ben nog geamuseerd ook!! :yes:
Ik zag de kat en ik zag een blik Schultenbrau ernaast. Daar moest een foto van gemaakt worden! :D
Alle reacties Link kopieren
Het feestje was inderdaad gelukkig buiten en dat was fijn. Toen we na 2.30( idioot laat weer) naar huis fietsen had ik het zelfs fris.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven