Hoe reageer jij als..
vrijdag 31 mei 2019 om 11:56
Iemand die je niet kent je een sneer geeft?
Ik had zoiets gister. Stond even op mijn telefoon te kijken in het kluisje van de sauna omdat ik wilde weten of er een bericht was over mijn kind.
De vrouw naast me kon dat niet waarderen blijkbaar (en ja, ze had gelijk, maar ik deed het wel discreet) en vond het nodig om daar een sneer over te geven dat het 'zo moeilijk is om de bordjes te lezen'... *dikke zucht erachteraan*
Ik zei daarop dat ik de bordjes oprecht niet had gezien maar dat ik het niet nodig vond om zo te reageren. Liep daarna weg met de woorden 'fijn mens ben jij'.
Vriend vond dat ik heel tokkie had gereageerd en ik vind het op zo'n moment vaak ook moeilijk om niet heel boos te worden.
Hoe zouden jullie hebben gereageerd?
Ik had zoiets gister. Stond even op mijn telefoon te kijken in het kluisje van de sauna omdat ik wilde weten of er een bericht was over mijn kind.
De vrouw naast me kon dat niet waarderen blijkbaar (en ja, ze had gelijk, maar ik deed het wel discreet) en vond het nodig om daar een sneer over te geven dat het 'zo moeilijk is om de bordjes te lezen'... *dikke zucht erachteraan*
Ik zei daarop dat ik de bordjes oprecht niet had gezien maar dat ik het niet nodig vond om zo te reageren. Liep daarna weg met de woorden 'fijn mens ben jij'.
Vriend vond dat ik heel tokkie had gereageerd en ik vind het op zo'n moment vaak ook moeilijk om niet heel boos te worden.
Hoe zouden jullie hebben gereageerd?
Natte tosti..
vrijdag 31 mei 2019 om 18:50
Ik had het wat directer kunnen formuleren idd. Maar ik was dus te in shock om te reageren en heb het personeel er niet bijgeroepen. Dat vind ik achteraf behoorlijk stom van mezelf
zondag 2 juni 2019 om 10:17
Jamaar jamaar.. Hoe moet ik dan weten of Soepballetje wel precies om 11.07 zijn linksgedraaide yoghurt met toegevoegde probiotica heeft gehad? En om 11.26 moet hij boven de wc gehouden worden (wij geloven niet in luiers) en dat vergeet schoonmoeder altijd. En die wollen pakjes mogen niet in de wasmachine maar moeten met ossengal en dan in de namiddagzon.
En ik heb óók recht op een leven hoor!!
Natte tosti..