Hoe vertel ik het mijn vrouw?

06-02-2010 17:43 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik eindelijk een date gescoord hier op het Viva-forum met een dame die wel pap lust van het beste plaksel ter wereld..... zit ik nu met het volgende probleem.

We zouden hier bij mij thuis afspreken, maar mijn vrouw is gewoon thuis.

Nu kan ik een aantal dingen doen

1) Vragen of vrouwlief mee doet!

2) Niks vertellen en de dame in kwestie gewoon naar boven sneaken

3) De date cancellen....

4) Het ff gauw in de schuur regelen

5) vrouwlief om een boodschap sturen

Wat, lieve mede forumleden, wat adviseren jullie me ?

Aliquando et insanire lucundum est
Ha beter Rembo!! Die bigsmile!!

Soms... als ik heeeel soms weleens een serieuze post van je zie... en dan kijk ik naar die bigsmile... en dan moet ik echt lachen!!
Hmm ok.... Beetje spanning is wel leuk..... Morgen maar inplannen dan ?
Lijkt me dan wel weer een leuk topic als 'ie hier ligt te piepen als z'n vrouwtje het weet en er niet zo'n leuke reactie op geeft.

Get a room.
Morgen ben ik druk druk druk... ehhh eigenlijk is man 24 uur per dag bij me. Dus ik kan er zondagnacht wel een uurtje tussenuit sneaken, dan voer ik hem eerst een vat bier!

Moet wel snel dan, ff gauw voor de deur, want als ie wakker wordt gaat ie me slaan
@Rembo

Als je maar eerlijk bent en dichtbij jezelf blijft en je vooral met je vrouw blijft communiceren dan zie ik geen probleem.
quote:Bianca40 schreef op 06 februari 2010 @ 18:15:

Ha beter Rembo!! Die bigsmile!!

Soms... als ik heeeel soms weleens een serieuze post van je zie... en dan kijk ik naar die bigsmile... en dan moet ik echt lachen!!

Ben altijd blij als ik iemand kan laten lachen !!

En ja, ik KAN best serieus zijn, maar dat doe ik wel 1 op 1 ofzo.....

En soms op het forum..... maar meestal....
quote:RemboEnRembo schreef op 06 februari 2010 @ 18:15:

Hmm ok.... Beetje spanning is wel leuk..... Morgen maar inplannen dan ?Kijk je uit? Straks wordt je nog verklikt voor 'hengelen' !
quote:Bianca40 schreef op 06 februari 2010 @ 18:19:

Morgen ben ik druk druk druk... ehhh eigenlijk is man 24 uur per dag bij me. Dus ik kan er zondagnacht wel een uurtje tussenuit sneaken, dan voer ik hem eerst een vat bier!

Moet wel snel dan, ff gauw voor de deur, want als ie wakker wordt gaat ie me slaan Waarom 's nachts voor de deur ? Halverwege de zondagmiddag past mij beter als je het niet erg vind
quote:RemboEnRembo schreef op 06 februari 2010 @ 18:20:

[...]

Ben altijd blij als ik iemand kan laten lachen !!

En ja, ik KAN best serieus zijn, maar dat doe ik wel 1 op 1 ofzo.....

En soms op het forum..... maar meestal....

Waarom kom je niet s langs op 3000? Hebben we toch een soort van een date

Maar daar is het soms wel serieus hoor, je kan niet altijd als een olifant binnenvallen!
quote:RemboEnRembo schreef op 06 februari 2010 @ 18:20:

[...]

Waarom 's nachts voor de deur ? Halverwege de zondagmiddag past mij beter als je het niet erg vindZeg.. als man heb je je te schikken naar de wensen van (in dit geval) MIJ. Dussehh... ik bepaal tijd, plaats en standje...
quote:katoeneke schreef op 06 februari 2010 @ 18:19:

@Rembo

Als je maar eerlijk bent en dichtbij jezelf blijft en je vooral met je vrouw blijft communiceren dan zie ik geen probleem. Je bedoeld: terwijl ik die ander lig an te douwen, constant vertellen wat ik aan het doen ben ?
En we moeten eerst toestemming vragen aan Willem... want ons Wi-Bi project loopt nog!!
quote:Bianca40 schreef op 06 februari 2010 @ 18:21:

[...]

Waarom kom je niet s langs op 3000? Hebben we toch een soort van een date

Maar daar is het soms wel serieus hoor, je kan niet altijd als een olifant binnenvallen!WTF is 3000 ??
Ik zou gewoon je vrouw er bij betrekken en lekker een trio proteine spel gaan doen
quote:Bianca40 schreef op 06 februari 2010 @ 18:22:

En we moeten eerst toestemming vragen aan Willem... want ons Wi-Bi project loopt nog!!Ik haak af !! Wi-bi vind ik erg eng klinken.........
quote:RemboEnRembo schreef op 06 februari 2010 @ 18:23:

[...]

WTF is 3000 ??

Zo ... onder welke steen kom jij vandaan dan?? We zijn bezig in deel 30!!! Op Overig!

Sjeeeeeeeeee zeg...
quote:RemboEnRembo schreef op 06 februari 2010 @ 18:23:

[...]

Ik haak af !! Wi-bi vind ik erg eng klinken.........

Laterrrrrr!

quote:Bianca40 schreef op 06 februari 2010 @ 18:24:

[...]

Zo ... onder welke steen kom jij vandaan dan?? We zijn bezig in deel 30!!! Op Overig!

Sjeeeeeeeeee zeg... Zal er eens kijken..... nu eerst kroten eten !!
Het klopt niet helemaal Rembo. In je openingspost zeg je dat je hier iemand gescoord hebt. En nu probeer je te daten met Bianca40...... Of wil je een trio?
Eet smakelijk lieverd! Wel ff je gebit checken daarna, want krootjes tussen je tanden is ongeveer afknapper nummer 1!
Ik zou een enorme lekkere jonge geile sexy jongeman voor je vrouw bestellen. Zo eentje waar ze alleen maar van kan dromen, reserveer een suite, regel champagne en gun je vrouw de nacht van haar leven, terwijl jij je uitleeft op een tweedehands Viva teef(je).

Veel plezier!
DTEEZ!
Met het beste behangplaksel ter wereld zou ik niet eens nadenken over wie waar wanneer te moeten neuken, ik zou de behangtafel gaan uitklappen.
PS: tijdens mijn vorige posting had ik het niet over Bianca40 in de zin van tweedehands Viva teef(je).

(zag nu pas dat er een naam genoemd werd)
DTEEZ!
Djoels... heb jij niet iets anders aan je hoofd?? Bevallen ofzow??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven