Hoe word je een irritante forummer?
dinsdag 8 december 2009 om 21:17

woensdag 9 december 2009 om 14:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 december 2009 @ 14:34:
[...]
Waarom kijk je zo hemels?
Ik kijk niet hemels. Ik multitask. Ik kijk tegelijkertijd wat voor weer het wordt tijdens het voeren, want Rudolf(therednosereindeer), die ik aan het aaien ben, moet nog wel met de slee de lucht in.
Moet ik nou alles uitleggen?
[...]
Waarom kijk je zo hemels?
Ik kijk niet hemels. Ik multitask. Ik kijk tegelijkertijd wat voor weer het wordt tijdens het voeren, want Rudolf(therednosereindeer), die ik aan het aaien ben, moet nog wel met de slee de lucht in.
Moet ik nou alles uitleggen?
woensdag 9 december 2009 om 14:40

woensdag 9 december 2009 om 14:42
woensdag 9 december 2009 om 14:46
quote:eleonora schreef op 09 december 2009 @ 14:40:
[...]
Moet ik nou alles uitleggen?Nou, goed dat je het uitlegt. Ik twijfelde namelijk , ik vind het een blik die verdomd veel lijkt op die blik die peuters hebben als ze hun luier vol staan te kleien.
[...]
Moet ik nou alles uitleggen?Nou, goed dat je het uitlegt. Ik twijfelde namelijk , ik vind het een blik die verdomd veel lijkt op die blik die peuters hebben als ze hun luier vol staan te kleien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 9 december 2009 om 14:49
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 december 2009 @ 14:46:
[...]
Nou, goed dat je het uitlegt. Ik twijfelde namelijk , ik vind het een blik die verdomd veel lijkt op die blik die peuters hebben als ze hun luier vol staan te kleien.
Ik sta daar de kerstgedachte uit te beelden en jij ziet het als een peuter die staat te kakken?
Hoe lang zijn we nou verloofd?
Daar begint aardig de klad in te komen als je het mij vraagt.....
[...]
Nou, goed dat je het uitlegt. Ik twijfelde namelijk , ik vind het een blik die verdomd veel lijkt op die blik die peuters hebben als ze hun luier vol staan te kleien.
Ik sta daar de kerstgedachte uit te beelden en jij ziet het als een peuter die staat te kakken?
Daar begint aardig de klad in te komen als je het mij vraagt.....
woensdag 9 december 2009 om 15:17
quote:eleonora schreef op 09 december 2009 @ 14:49:
[...]
Daar begint aardig de klad in te komen als je het mij vraagt.....Lieve schat, ik weet toch wat voor schijterd je bent ?
[...]
Daar begint aardig de klad in te komen als je het mij vraagt.....Lieve schat, ik weet toch wat voor schijterd je bent ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 9 december 2009 om 15:38
woensdag 9 december 2009 om 15:45
quote:Maleficent schreef op 09 december 2009 @ 15:38:
Christustepaard, zijn jullie allemaal dom & blind ofzo?
Leo raakt het gloeineusje van Rudolf aan. Is dat nou zo moeilijk?
(je superieur gedragen ten opzichte van je domme medeforummers wordt doorgaans ook niet op prijs gesteld).
Dat zeg ik! ET!! Maar dan anders!!!
(veel uitroeptekens, ook erg fijn)
(je superieur gedragen ten opzichte van je domme medeforummers wordt doorgaans ook niet op prijs gesteld).
Dat zeg ik! ET!! Maar dan anders!!!
(veel uitroeptekens, ook erg fijn)
woensdag 9 december 2009 om 15:49

woensdag 9 december 2009 om 16:05
woensdag 9 december 2009 om 16:09
quote:Maleficent schreef op 09 december 2009 @ 15:38:
kijk dat zei ik, maar dan net anders (dat aandraaien is gewoon mijn dialect). Maar toen zei leo dat dat ook niet waar is en dat ik haar pestte. Dus
* itsme26 gaat huilend in een hoekje zitten
kijk dat zei ik, maar dan net anders (dat aandraaien is gewoon mijn dialect). Maar toen zei leo dat dat ook niet waar is en dat ik haar pestte. Dus
* itsme26 gaat huilend in een hoekje zitten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

woensdag 9 december 2009 om 17:08