hoelaat is t nu?
zaterdag 10 april 2010 om 20:34
Yes, ik ben d'r!
Ben er niet meer zo vaak overigens, hier op Viva. Heb even een Viva dip.
Heb ook een zere arm, soort van blessure. Door boksen.
Gegeten heb ik al; kaasfondue. Dat was erg plezant.
Nu lekker aan de vino en een pafke dus.
Hoe is het met u, mevrouw Frizzzzz?
Oh ja, het is 20.34 uur.
Ben er niet meer zo vaak overigens, hier op Viva. Heb even een Viva dip.
Heb ook een zere arm, soort van blessure. Door boksen.
Gegeten heb ik al; kaasfondue. Dat was erg plezant.
Nu lekker aan de vino en een pafke dus.
Hoe is het met u, mevrouw Frizzzzz?
Oh ja, het is 20.34 uur.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 10 april 2010 om 20:48
Lekker, kaasfondue! Eet ik weleens bij mijn ouders. Tis niet echt avondeten voor een single woman, dus hier een maaltijdsalade.
Boksen? Jij bent gevaarrrrrrrlijk! Een dip kan nooit kwaad, hou je weer tijd over voor nuttige andere dingen.
Hier is het goed en relaxt. Ik voel me altijd stúkken relaxter als ik seks heb gehad, en dat héb ik gehad. Dus geen klachten.
Boksen? Jij bent gevaarrrrrrrlijk! Een dip kan nooit kwaad, hou je weer tijd over voor nuttige andere dingen.
Hier is het goed en relaxt. Ik voel me altijd stúkken relaxter als ik seks heb gehad, en dat héb ik gehad. Dus geen klachten.
zaterdag 10 april 2010 om 21:00
Maaltijdsalades zijn ook yummie! Eet ik vaak. Lekker snel, makkelijk, én gezond.
Ja boksen, ik ben idd heel gevaarlijk. Grrrr! Train nu 3x in de week, maar heb m'n rechterarm wat overbelast geloof ik. Vandaag na de training kon ik amper thuis komen (met auto, kon niet meer schakelen van de pijn) Eenmaal thuis gekomen kwamen de tranen en ik huil niet snel qua pijn, maar dit was wel érg heftig. Nou goed, even gas terug dus.
En het is waar wat je zegt, besteed nu meer tijd aan andere dingen. Heb het sowieso wel vaker. Even zo'n forum dipje, gaat altijd vanzelf weer over.
Maar jij hebt seks gehad dus. Zo hey. Ben jaloers!
Vannacht, vanochtend, gisteren? Do tell!
Ja boksen, ik ben idd heel gevaarlijk. Grrrr! Train nu 3x in de week, maar heb m'n rechterarm wat overbelast geloof ik. Vandaag na de training kon ik amper thuis komen (met auto, kon niet meer schakelen van de pijn) Eenmaal thuis gekomen kwamen de tranen en ik huil niet snel qua pijn, maar dit was wel érg heftig. Nou goed, even gas terug dus.
En het is waar wat je zegt, besteed nu meer tijd aan andere dingen. Heb het sowieso wel vaker. Even zo'n forum dipje, gaat altijd vanzelf weer over.
Maar jij hebt seks gehad dus. Zo hey. Ben jaloers!
Vannacht, vanochtend, gisteren? Do tell!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 10 april 2010 om 21:03
Oei La Vie, bespreek het wel even met je trainer en ga evt naar de huisarts hoor!
De seks vond vannacht/vanmorgen plaats. Meneer kwam in de avond maar moest 5 minuten na aankomst iemand uit de brand helpen dus verliet tierend mijn huisje weer. Ik naar bed, maar toen hij 2 uur later belde stond ik binnen een minuutje weer paraat!
Zodoende was ik pas om 8.15 uur terug in bed, haha!
Echt eten @ 21.03
De seks vond vannacht/vanmorgen plaats. Meneer kwam in de avond maar moest 5 minuten na aankomst iemand uit de brand helpen dus verliet tierend mijn huisje weer. Ik naar bed, maar toen hij 2 uur later belde stond ik binnen een minuutje weer paraat!
Zodoende was ik pas om 8.15 uur terug in bed, haha!
Echt eten @ 21.03
zaterdag 10 april 2010 om 21:07