hoera!-momenten

08-09-2012 16:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera!

Ik heb sinds vandaag een heus toegankelijk balkon met een tafeltje en twee stoelen en ruimte om te zitten. Geen warme zomermiddagen meer in mijn plakkerige kamer maar gewoon lekker met de laptop het balkon op om met een fris windje in mijn gezicht te studeren. En vanavond voor het eerst sinds ik hier woon barbequeen(ik heb geen puntjes mobiel)!

Wat is jouw hoera!-moment van vandaag?
Dat ik nu echt bijna klaar ben met mijn scriptie (denk ik dan;-)). Volgens mij is hij nagenoeg af, ik ga hem in ieder geval inleveren bij mijn begeleider omdat ik niet weet wat ik er nog aan kan toevoegen. Eindelijk!

En TO, geniet van je barbeque vanavond.
Wat leuk tomatensoep! En vooral met dit weer!

Ik benijd je vanuit mijn appartementje zonder balkon

Mijn hoera-momentje van vandaag: ik heb 2 goudvissen gekocht! Het leek me leuk om eens iets levends in huis te hebben en ik mag/kan hier geen andere dieren houden. Ben ook erg blij met de namen maar ik noem ze hier liever niet ivm herkenbaarheid (van mij, niet de goudvissen).

Maar Hoera!!

Enjoy the sun op je balkonnetje!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
@ Kanon: Hoera! en ik duim voor je!
Sushi en Sashimi? (de vissen)
Ohhh fijn je scriptie bijna af!

En geniet van je goudvissen deedee
Hoera moment!

Dat ik vandaag 3 positiebroeken heb gevonden.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
het weer van vandaag en dat het weekend is
.
deedee86 wijzigde dit bericht op 08-09-2012 17:03
Reden: teveel offtopic
% gewijzigd
Dat ik zojuist mn allereerste telefoon-met-internet heb besteld. Whatsapp en wordfeud here I come!
quote:deedee86 schreef op 08 september 2012 @ 16:37:

Mijn hoera-momentje van vandaag: ik heb 2 goudvissen gekocht! Het leek me leuk om eens iets levends in huis te hebben en ik mag/kan hier geen andere dieren houden. Ben ook erg blij met de namen maar ik noem ze hier liever niet ivm herkenbaarheid (van mij, niet de goudvissen).

Wel in een mooi aquarium hè (allerliefst van een meter)?

Mijn hoera moment is dat ik, nu werkloos, gisteren een ontzettend leuk sollicitatiegesprek heb gehad. Hopelijk komt er begin komende week nog meer hoera bij.
Ik hoop dat de mijne nog komt straks, ik krijg zo (over ong 45 min) een kijker voor mijn oude fiets.
Welke telefoon heb je maryni?
quote:Tomatensoep schreef op 08 september 2012 @ 16:55:

Welke telefoon heb je maryni?

Nou, ik heb 'm nog niet, dat duurt nog wel een maandje volgens de website, maar ik krijg als alles goed gaat een samsung galaxy ace!

De 'oude' versie dus, en daarom ook met een goedkoop abonnement. Dat trok me over de streep, anders had ik m'n oude nokiaatje nog wel even gehouden
Dat m'n vriendje nu tegen me aan een dutje doet en me soms heel verdwaast even verliefd aankijkt om vervolgens verder te gaan slapen. Hmmm
Internagelaktisch
quote:saphira schreef op 08 september 2012 @ 16:53:

[...]

Mijn hoera moment is dat ik, nu werkloos, gisteren een ontzettend leuk sollicitatiegesprek heb gehad. Hopelijk komt er begin komende week nog meer hoera bij.

Een meter past helaas niet, maar meer dan groot zat (en niet rond)

Wat leuk van je sollicitatiegesprek! Ik duim voor je!!
quote:saphira schreef op zaterdag 08 september 2012 16:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="deedee86 in "hoera!-momenten"" class="messagelink">deedee86 schreef op 08 september 2012 @ 16:37</a>:</b>

</div></blockquote>

Mijn hoera moment is dat ik, nu werkloos, gisteren een ontzettend leuk sollicitatiegesprek heb gehad. Hopelijk komt er begin komende week nog meer hoera bij. "quote:

Mijn hoera moment is dat ik, nu werkloos, gisteren een ontzettend leuk sollicitatiegesprek heb gehad. Hopelijk komt er begin komende week nog meer hoera bij."

Klinkt goed! Ik heb gister ook een sollicitatie gesprek gehad dus ook hier even afwachten wat nu verder. Vind toch wel spannend elke keer dat wachten tot je gebeld wordt.
Sorry, quote via mijn mobiel maar er is iets duidelijk niet goed gegaan. Mijn excuses!
Mijn hoera moment vandaag : Gister ben ik geopereerd en dat is goed gegaan ! Vanmorgen geinjecteerd met ontstekingsremmer en nu al bijna ontstekingsvrij ! En na uren lang vriend aan mijn ziekenhuis ben gehad te hebben en heel erg veel gepraat besloten om gewoon weer gezellig samen te gaan wonen :D
wow fpg dat is niet alleen een hoera waard, maar ook een !!
quote:deedee86 schreef op 08 september 2012 @ 17:04:

[...]

Een meter past helaas niet, maar meer dan groot zat (en niet rond)

Wat leuk van je sollicitatiegesprek! Ik duim voor je!!

Super dat je wel een echte bak heb (word altijd zo verdrietig van kommen namelijk) Ik ben zo benieuwd hoe die beestjes zich gedragen dan, met een beetje ruimte.

En dank je, heb al zoveel lieve mensen die voor me duimen momenteel, word er helemaal warm van Dat is dan meteen nog een hoera momentje!
Ik ben in hoera! stemming, mijn oude fiets is niet meer van mij. Verkocht voor het bedrag dat ik wilde!
er komen straks allemaal mensen op visite speciaal voor mij, met kadootjes. Letterlijk hoera!

Woensdag weer sporten, hoera!
Dat ik opeens heel veel wensen in vervulling zie gaan. ongelofelijk maar ik heb ope

ens en een koophuis (na jaren op 15 m2), en een baan en ik heb mijn bachelor. Bizar! (wel heeeel leuk!)
Mijn Hoera-momentje van vandaag (en gister) is dat mijn dochter van 13 maanden d'r eerste losse stapjes heeft gezet, en als ik haar aanmoedig dan kijkt ze zo trots en blij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven