Hotpacks

13-10-2009 21:43 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens een hotpack gehad en werkt dat goed?

Ik wil er namelijk een kopen voor de winter want ik ben een echte koukleum. Waar zijn ze nou te koop kan iemandt mij dat vertellen?
Zijn te koop bij de drogist en apotheek. De meeste met een coldpack als combi maar daar gebruik jij het niet voor. Die moet je voor hotpack in de magnetron leggen, geen idee hoelang maar dat staat op de bijsluiter.

Is een kruik niet een beter alternatief? Die kun je 'snachts bijvullen mocht het nodig zijn.
nog veel leuker; de magnetronknuffel!!

te bestellen op http://www.tntkadowinkel. ... Knuffel:-Blauwe-Beer.html
Volgendsmij weten jullie niet wat ik bedoel, ik kende het eerst ook niet hoor maar een hotpack is een klein zakje dat je in je jaszak kunt doen en als je het indrukt blijft het een kwartier tot een half uur warm, Ze worden verkocht in de vorm van een hartje.
Bij de Action Of bij de Xenos..
Bij de Wibra werden ze afgelopen jaren voor 50 cent verkocht.

Daar heb ik ze toen ook gehaald.

Ik heb altijd last van blauwe vingers in de winter, maar door die hotpacks is dat wel beter geworden. Alleen vergat ik vaak om ze in kokend water te leggen om ze weer te activeren.
quote:lisa2615 schreef op 13 oktober 2009 @ 22:24:

Volgendsmij weten jullie niet wat ik bedoel, ik kende het eerst ook niet hoor maar een hotpack is een klein zakje dat je in je jaszak kunt doen en als je het indrukt blijft het een kwartier tot een half uur warm, Ze worden verkocht in de vorm van een hartje.Niemand begreep je, dus kennelijk was je in je OP nog niet duidelijk genoeg.

P.s. Zal ik dan maar iedereen bedanken?
Nou, aan die kleine dingen kun je je geen buil vallen volgens mij, dus gewoon uitproberen. Ik heb er ook twee (geen IDEE hoe ik eraan kom, kerstpakket ofzo) en ze zijn heel handig. Behalve dat je ze 10 min. moet koken om ze weer normaal te krijgen, en ik dat zelden doe en ze dus niet vaak kan gebruiken. Maar verder vind ik ze best fijn!
Dan snap ik er nu nog niets van.
Mensen bedankt voor jullie reacties. Spinster, ik begrijp je reactie niet. Het kan inderdaad zo zijn dat ik niet duidelijk genoeg was maar heb ik iets verkeerds geschreven in mijn 2e reactie? Hij was in ieder geval niet negatief bedoeld.

Mvg
Hi Lisa, ik heb er een paar voor boven in de bergen en heb die bij een outdoorwinkel gekocht. Heerlijk voor in je schoenen en wanten!
Hoi korenveen, ik heb de hotpacks besteld en krijg ze waarschijnlijk morgen binnen. Ben benieuwd!!
Hoi Lisa,

Waar heb je ze besteld, want ik zoek ze ook nog steeds. Bij de apotheek wisten ze niet wat ik bedoelde... terwijl dat juist van die handige dingen zijn...

Bedankt!
Hoi Amygdala, ik heb ze gekocht bij megagadgets.nl.
quote:steph schreef op 14 oktober 2009 @ 12:09:

Dan snap ik er nu nog niets van.Hoe het werkt weet ik ook niet... maar het is een zakje met daarin een gebogen, metalen plaatje. Dat plaatje kun je 'klikken' (de andere kant op buigen en dat zegt het klik) en dan treedt er een chemische reactie op... de vloeistof wordt hard en warm. Dat blijft een uurtje warm en dan koelt het af, maar het pack blijft wel hard. Vervolgens moet je het 10 minuutjes in kokend water leggen, dan wordt de inhoud weer tot vloeistof en kun je het opnieuw gebruiken.
quote:Fiorah schreef op 14 oktober 2009 @ 21:09:

[...]

Vervolgens moet je het 10 minuutjes in kokend water leggen, dan wordt de inhoud weer tot vloeistof en kun je het opnieuw gebruiken.

En daar hebben we nou net nooit zin in.

Wij hebben 2 van die hotpacks. Ze zijn (als ze dus bruikbaar zijn) ideaal. Jongste dochter heeft (of verzint omdat ze 't gewoon lekker vindt) regelmatig buikpijn als ze naar bed moet en zij wil dan zo'n hotpack. Lekker makkelijk een warm kruikje. Wij mogen uiteraard niet dat plaatje indrukken, dat wil ze zelf graag doen. Binnen 10 seconden heeft ze dat pakje lekker op haar buikje (uiteraard over haar hemd heen, want 't wordt echt heet!)

Maar ja ... de volgende dag is ie knetterhard en moet je 'm dus weer in een heet pannetje leggen. En laten we dat nou altijd "vergeten"!

Gelukkig hebben we er 2.

Maar om te gebruiken zijn 't ideale dingen.
quote:sallie68 schreef op 14 oktober 2009 @ 21:16:

[...]

En daar hebben we nou net nooit zin in.

....

Gelukkig hebben we er 2.

Daarom hebben wij er acht
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik heb de hotpacks nog niet binnen, ik ben er zo benieuwd naar. Als ze goed werken ga ik er ook meer aanschaffen.
Het werkt echt goed, Lisa. Hoop dat je ze snel binnenkrijgt, tis nl. koud!
@Sallie - Zelfde probleem hier. Ik vind ze best wel heel fijn. Maar ze liggen steeds hele periodes hard te wezen, tot ik een keer ga kamperen/survivallen, dan kook en gebruik ik ze... en dan begint het verhaal weer van voren af aan.
Inmiddels heb ik de hotpack een paar keer gebruikt maar ik vindt hem niet warm genoeg worden.

Heeft iemandt wel eens een elektrische handenwarmer geprobeerd en zo ja hoe beviel dat?

Ik heb zo,n koude handen s,winters als ik de deur uit moet. Bestonden er maar mini water kruikjes voor in je jaszak dat zou volgendsmij een goede oplossing zijn.
Ik heb braaf mijn hotpack (cadeautje van de apotheek) gekookt, maar no way dat ik hem weer geactiveerd kreeg.

Ik heb me wezenloos geclickclackt, maar nul, noppes, nada.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven