Humble bragging topic

18-06-2018 08:03 94 berichten
Ook zo'n last van andere kinderen in je omgeving die zoveel snoepen terwijl jouw kind geen snoep lust?
Hebben je kinderen zulke aparte namen dat iedereen denkt dat je van adel bent?
Kun je ook geen kleding vinden in de reguliere winkels omdat jouw smaak pas over twee jaar in de winkel hangt?
Heb je zulk dik haar dat je er geen elastiekjes voor kunt vinden?
Heb je zo'n groot huis dat je geen betaalbare werkster kunt vinden?
Deel het hier!

Mijn start:
Ik heb dringend advies nodig. Ik was laatst mee op schoolreis. Vind het al heel wat dat ik bolletjes had ontdooid op tijd en diverse soorten fruit had staan snijden s ochtends.
Doet er een mannetje een trommeltje open, zat daarin:
- een zooi chocoladekoekjes
- twee luxe broodjes, met gesmolten mozzarella, pesto, sla erop
- een frikandel broodje.

Moet ik nu mijn kind ook fricandelbroodjes meegeven, terwijl ze het eigenlijk niet lusten? Ben ik nou zo braaf met mijn gesneden fruit?
borboletas schreef:
18-06-2018 11:19
We hebben een robotgrasmaaier gekocht want we waren ieder weekend veel te veel tijd kwijt aan het maaien van onze enorme tuin.
En nu moet je hem elke keer uit de borders plukken
Alle reacties Link kopieren
Ik maak ne nu al soms zorgen om mijn nog geen 4-jarige kind, want ze houd én niet van dikke buiken én vraagt regelmatig of iets wel gezond is. Als ze er geen dikke buik van krijgt en het wel gezond is eet ze het met liefde op.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
18-06-2018 11:32
En nu moet je hem elke keer uit de borders plukken
En miet je steeds dat héle eind lopen.
Alle reacties Link kopieren
borboletas schreef:
18-06-2018 11:19
We hebben een robotgrasmaaier gekocht want we waren ieder weekend veel te veel tijd kwijt aan het maaien van onze enorme tuin.
Dat heb ik met het huis. Zo blij met de huishoudster. Ik werd er bijna overspannen van.
Ugh ik heb een leuke baan hoor, maar ik zit volgens mij tegen een bore out aan. Na anderhalf jaar ken ik het kunstje gewoon al van haver tot gort.
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
18-06-2018 11:33
Dat heb ik met het huis. Zo blij met de huishoudster. Ik werd er bijna overspannen van.
Hah-, ja. Had ik na de verhuizing: jeetje, moet ik zo-veel stappen zetten van de koelkast naar het aanrecht.
Alle reacties Link kopieren
Ook zo jammer voor mijn dochter dat er telkens gevraagd word of ik het jongste zusje ben.

(Je zult zo'n moeder hebben)
Alle reacties Link kopieren
"t Is heerlijk hoor, dat iedereen zijn eigen badkamer heeft, maar je moet het wel schoonmaken, he?
Am Yisrael Chai!
Ook zo vervelend dat collega's me steeds storen tijdens het werk. Dan hebben ze steeds vragen over hoe dit moet en hoe ik dat zou doen.
Tss je zou denken dat een werknemer die er al 8 jaar werkt het wel zou weten toch?
Joostisandersgeaard2 schreef:
18-06-2018 11:35
Ook zo jammer voor mijn dochter dat er telkens gevraagd word of ik het jongste zusje ben.

(Je zult zo'n moeder hebben)
:rofl:
Het ergste is dat het allemaal nog waar is ook.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik vergeet mijn paspoort echt nooit! Kan ook niet, want ik moet me altijd legitimeren in de supermarkt. Irritant hoor, als ze steeds denken dat je nog niet oud genoeg bent om een wijntje te mogen kopen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
18-06-2018 11:38
Het ergste is dat het allemaal nog waar is ook.
Uit het leven gegrepen idd.
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
18-06-2018 11:33
Dat heb ik met het huis. Zo blij met de huishoudster. Ik werd er bijna overspannen van.
Die van mij heeft zóveel aansturing nodig.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik amper de vakantiewas weggewerkt, moet ik alweer op vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Hier op het forum kunnen ze er trouwens ook wat van. Topics over wat je voor een peuter in moet pakken op vakantie - naar Azië. Of over dat je coupe in de war waait in je cabrio.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
18-06-2018 11:20
Jij hebt mazzel met je figuur hoor, ik denk dat je overal leuke kleren kunt kopen. Ik ben te slank, zelfs maatje 36 zakt zo van m'n billen af.
:proud:

Ik had dat na de bevalling van mijn 3de. Paste gelijk weer in mijn kleren. Stond ik 2 dagen later bij de bakker, geloofde niemand dat het kind van mij was. Gewoon niet leuk.
Het meest verdrietige nog is dat mensen die weten dat ik 48 ben er vanuit gaan dat het donoreicellen zijn, terwijl ik de eerste maand al zwanger was. Aan mijn man van 32 wordt dat niet gevraagd. Zó niet eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin inmiddels echt jaloers te worden, Joost! Ghehehe.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
18-06-2018 11:59
Ik begin inmiddels echt jaloers te worden, Joost! Ghehehe.
Moest het waar zijn dan?
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
18-06-2018 11:17
Balen man. Huis afgelost en nu moet ik dat eigenwoningforfait betalen. Echt. Dieven zijn het.

:rofl:
In hetzelfde kader, wat moet ik nu met mijn spaargeld doen? Sparen levert ook geen ruk meer op!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
De Story en Privé citeren me altijd verkeerd. Moet ik weer Boulevard bellen.
dianaf schreef:
18-06-2018 12:16
:rofl:
In hetzelfde kader, wat moet ik nu met mijn spaargeld doen? Sparen levert ook geen ruk meer op!
Of die topics a la: na aftrek vaste lasten heb ik 3000 euro per maand om vrij te besteden (wel incl boodschappen).
Nu willen we aan kinderen beginnen en ik vind het ineens eng, kunnen we dat financieel wel aan?
Ohja, ik hoef niet minder te werken, zo wel mijn man als ik werken beiden twee dagen per week. Dus opvang is ook niet nodig.
HELPPPPP
Alle reacties Link kopieren
Ik zit gevangen in een gouden kooi.
Alle reacties Link kopieren
Nadeel van zo'n jongere vriend die me reuze-aantrekkelijk vindt, is dat ik vaak niet meer goed kan zitten. Dan ben ik toch jaloers op vriendinnen met een 40plus bankhanger of een vriend die klein geschapen is of met weinig uithoudingsvermogen. Die voelen zich nooit bekeken op het werk.
De nieuwe Picasso past bij nader inzien toch niet bij het interieur van de woonkamer. Ik twijfel nu of ik hem in de hal naast de Van Gogh moet hangen of dat ik de van Gogh in de woonkamer hang. Punt is dat ik soms wat triestig word van de van Gogh. Heeft iemand nog tips?
(man maakt het niet uit, die is meestal op zakenreis en als hij er is gaan we meestal uit :heart:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven