I love Christmas

08-09-2016 06:47 146 berichten
Is er al een topic over kerst?

Wat hou ik toch van de kerst periode je huis inrichten in kerst sferen. Ik luister nu al naar kerst muziek. Dit is een leuk kletstopic alles rondom kerst.

Oh, wat heb ik daar ook al zin in
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk! Iedereen verklaart mij voor gek, maar ben ook gek op de kersttijd. Moet eerlijk bekennen dat in mijn auto ook een kerstCD zit haha.

Kan ook al niet wachten tot de eerste dingen in de winkels liggen!

Bij 1 winkel al gezien, meeste tuincentra gaan pas oktober open...
quote:viavia2013 schreef op 08 september 2016 @ 06:57:

Oh, wat heb ik daar ook al zin inIk ook heel erg veel zin in.
quote:Roosjetulp schreef op 08 september 2016 @ 06:59:

Oh heerlijk! Iedereen verklaart mij voor gek, maar ben ook gek op de kersttijd. Moet eerlijk bekennen dat in mijn auto ook een kerstCD zit haha.

Kan ook al niet wachten tot de eerste dingen in de winkels liggen!

Bij 1 winkel al gezien, meeste tuincentra gaan pas oktober open...Ik ook niet, dit jaar wil ik een echt grote boom, ik moet alleen nog kijken welke kleur het zal worden dit jaar
Jaaa!! Ik ben alweer aan het nadenken over kerst aankopen en mijn vliegtickets zijn ook alweer geboekt voor met kerst en oud en nieuw
Ik! Hopelijk dit jaar voor.het eerst in 4 jaar weer naar Nederland voor kerst.

In Saoedie Arabie wordt niet veel aan kerst gedaan alhoewel er wel Saudis zijn die kerstkaarten aan Westerse collega's sturen.

En je kunt ook kerstbomen kopen. Ondergronds.
Jaaaaaa!!!! Kan niet wachten wanneer die warme stinkhitte een eind wiebert en plaats maakt voor de winter! Lekker eten met de gordijnen dicht, lampjes aan... En daarna kerstmis! Love it all!
Pfff gelukkig duurt kerst og even, herfst en winter vind ik heerlijk, maar kerst hoeft niet voor mij. Al wordt het wel tijd om mijn vluchtplan (paar dagen in weg) te boeken, om onder de verplichtingen uit te komen.
Is er wel eens iemand naar de kerstmarkt in Antwerpen geweest?
Nog maar 16 vrijdagen trouwens.

Dan is het kerst!
Dit trek ik nog even niet. Kerst betekent maar 2 leuke dagen in maanden van troosteloze regen en kou.
Wel in Brussel, echt heel mooi vond ik.

Verder vind ik kerst altijd een teleurstelling In het echt zit je gewoon met je eigen gezin aan je niet perfecte tafel met je niet gestileerde familie en regent het gewoon buiten, terwijl alle kinderen tegen de muren opvliegen van de suiker.

De aanloop naar kerst is beter, als je nog verwachtingen hebt en je een beetje achter de kerstfantasie kunt verschuilen. En Kerst met Linus vind ik leuk.
Hallo?!
En dat zwoegen in de keuken, wat ook nooit op de plaatjes staat, terwijl iedereen lekker zit te borrelen.

Kortom: ik ga maar weer eens
Hallo?!
quote:_Doortje_ schreef op 08 september 2016 @ 07:47:

Verder vind ik kerst altijd een teleurstelling In het echt zit je gewoon met je eigen gezin aan je niet perfecte tafel met je niet gestileerde familie en regent het gewoon buiten, terwijl alle kinderen tegen de muren opvliegen van de suiker.

De aanloop naar kerst is beter, als je nog verwachtingen hebt en je een beetje achter de kerstfantasie kunt verschuilen. En Kerst met Linus vind ik leuk.Treffende omschrijving
Kerst is leuk. Eens in de kerst periode in disneyland geweest. Geweldig! Ik dacht eerst dat je een boek van Lindsey Kelk bedoeld.
Love eerst Sint en dan Kerst! Huisje gezellig, feestelijke sfeer en hier doen we niet aan zwoegen in de keuken, gewoon leuke maaltijd en het ziet er feestelijker uit aan tafel, maar verder ongedwongen.
quote:_Doortje_ schreef op 08 september 2016 @ 07:47:

De aanloop naar kerst is beter, als je nog verwachtingen hebt en je een beetje achter de kerstfantasie kunt verschuilen. En Kerst met Linus vind ik leuk.Zo is het precies! Ik vind de kerstperiode superleuk en gezellig, ik bezoek graag kerstmarkten en tuincentra, maar kerst zelf vind ik echt geen reet aan. Nee, Sinterklaas is meer mijn feest!
Super, ik kijk er nu al naar uit. Gisteren op Pinterest maar beginnen zoeken naar herfstinspiratie om mijn huis al wat gezellig te maken. In afwachting van... Want kerstversiering mag pas na Sinterklaas het huis in, principieel, maar toch. En nu maar hopen dat tegen oktober de herfst een keer wil beginnen. :p
Ja!

Sinds wij van LEGO de wintercollectie hebben, wordt hier in huis heel het jaar naar Kerst uitgekeken.

Dit jaar misschien een weekend naar Dusseldorf om sfeer te proeven. Ben benieuwd hoe dat daar dan is.
Present! Vooral gek op de voorbereidingsperiode inderdaad, kerst zelf vind ik weinig aan. Te veel zitten en eten en sociaal doen. Ik heb leuke familie hoor, daar niet van, maar als introvert mens kost het me gewoon veel energie. Qua feest vind ik Oud & Nieuw leuker. De tijd tussen kerst en Oud & Nieuw vind ik ook altijd heerlijk. Ik neem altijd vakantie en geniet echt van de aanloop naar Oud & Nieuw. Het evalueren van het oude jaar, de opwinding over het nieuwe jaar dat er nog vol hoop en verwachtingen bij ligt.

Ik geniet nu nog even van de verlate zomer trouwens. Maar zodra het weer omslaat ga ik m'n Pinterestborden erbij pakken en een oplossing zoeken om mijn eigenlijk iets te kleine kerstboom groter te laten lijken.
Ik vind de aanloop naar kerst ook altijd wel leuk. Na Sinterklaas (waar ik een hekel aan heb) wil ik altijd meteen een kerstboom en kerstliedjes. Maar de kerstdagen zelf (en de hele kerstvakantie trouwens) vind ik geen ruk aan. Oud en nieuw ook niet. Maar dat komt door het weer. Mijn droom is om eens 4 weken rond kerst en oud en nieuw in Australië door te brengen; lekker buiten met kerst, tot laat barbecuen, in je hemdje naar vuurwerk kijken. Dat lijkt me nou de ultieme kerst
Oh ik heb er ook zin in. Vriend en ik gaan lekker naar Parijs rond kerst
.
Het zwoegen in de keuken is juist mijn favoriete deel

Binnenkort inderdaad maar weer eens aan het menu gaan sleutelen en voorproeven
Ja aanwezig! Ik vind kerst altijd zo gezellig! Huis gezellig versieren. Lekker uitgebreid koken. Helemaal zin in. Ik moet nog bedenken welke kerstmarkt ik dit jaar ga bezoeken. Heerlijke tijd van het jaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven