I love Christmas
donderdag 8 september 2016 om 09:35
Ja, leuk hoor, kerst, maar ik snap niet dat mensen daar al ruim drie maanden van te voren mee bezig kunnen zijn. Dat komt bij mij echt niet eerder dan eind november pas een beetje op gang. Waarom zover vooruit kijken? Nu eerst nog genieten van de nazomer, straks de herfst met paddenstoelen en prachtige boswandelingen.....
Nothing happens for a reason
donderdag 8 september 2016 om 10:03
Ik kerst!
Meestal begin in met het opzetten van mijn boom zo rond de tijd dat sinterklaas aankomt in NL. Ik hou van die 2 maanden kitch, lichtjes, kaarsen en kneuterigheid.
Het kerkelijke aspect van kerst doet me niets overigens.
Juliet waarschijnlijk kan je de boswandelingen met paddestoelen en warme choco na ook zo rond kerst doen, gezien het weer van de afgelopen 15 jaar rond kerst..
Meestal begin in met het opzetten van mijn boom zo rond de tijd dat sinterklaas aankomt in NL. Ik hou van die 2 maanden kitch, lichtjes, kaarsen en kneuterigheid.
Het kerkelijke aspect van kerst doet me niets overigens.
Juliet waarschijnlijk kan je de boswandelingen met paddestoelen en warme choco na ook zo rond kerst doen, gezien het weer van de afgelopen 15 jaar rond kerst..
I don't know what that means.
donderdag 8 september 2016 om 10:41
donderdag 8 september 2016 om 10:44
donderdag 8 september 2016 om 12:22
quote:Habbekratz schreef op 08 september 2016 @ 10:57:
Mooiste kerstsong vind ik nog steeds Last Christmas van Wham.
Ja!
en...
Mariah Carey - All I Want For Christmas sorry!
Driving Home For Christmas van Chris Rea is een tranentrekker als m'n man er niet bij kan zijn (chauffeur)... Cheezy, I know
Mooiste kerstsong vind ik nog steeds Last Christmas van Wham.
Ja!
en...
Mariah Carey - All I Want For Christmas sorry!
Driving Home For Christmas van Chris Rea is een tranentrekker als m'n man er niet bij kan zijn (chauffeur)... Cheezy, I know
I don't know what that means.
donderdag 8 september 2016 om 12:28
donderdag 8 september 2016 om 12:31
Present!
Ja, ik vind het warme weer ook lekker, maar nu we richting 21 september gaan mag het wel weer gaan. Tijd voor de herfst en het verheugen op de feestdagen!
Ik ben standaard te laat voor Kerstmis, als in: versieren en wat we gaan klaarmaken. Dan moet ik me weer haasten, wat ik niet wil, dus laat ik het maar zo (dezelfde boom, de standaard rollade). Dit jaar heb ik echter al een actie-plan gemaakt. In november winkelen voor nieuwe spullen in de boom (en ik neig naar een echte dit jaar, aangezien onze nepperT begint na te laten), ik wil lampjes buiten om het raam en de hapjes voor onze thuisdag zijn al uitgezocht. Ik ben er klaar voor dit jaar!
Ja, ik vind het warme weer ook lekker, maar nu we richting 21 september gaan mag het wel weer gaan. Tijd voor de herfst en het verheugen op de feestdagen!
Ik ben standaard te laat voor Kerstmis, als in: versieren en wat we gaan klaarmaken. Dan moet ik me weer haasten, wat ik niet wil, dus laat ik het maar zo (dezelfde boom, de standaard rollade). Dit jaar heb ik echter al een actie-plan gemaakt. In november winkelen voor nieuwe spullen in de boom (en ik neig naar een echte dit jaar, aangezien onze nepperT begint na te laten), ik wil lampjes buiten om het raam en de hapjes voor onze thuisdag zijn al uitgezocht. Ik ben er klaar voor dit jaar!
donderdag 8 september 2016 om 12:36
ik heb een nep kerstboom in huis en die kan nog wel een jaar door, heb nog genoeg kerstballen,
elk jaar overweeg nieuwe te kopen maar het lukt niet, misschien dit jaar wel
ik denk er over om een klein kerstboompje bij te kopen een voor op mijn dressior, ik houdt van kerstbomen
ik kijk altijd al vanaf begin december tijdens het wandelen of er ergens bij iemand binnen al een boom staat,
heerlijk gezelligheid vind ik dat,
ik plaats hem het liefst al op 6 december en daat ook meestal echt een maand later ook weg
elk jaar overweeg nieuwe te kopen maar het lukt niet, misschien dit jaar wel
ik denk er over om een klein kerstboompje bij te kopen een voor op mijn dressior, ik houdt van kerstbomen
ik kijk altijd al vanaf begin december tijdens het wandelen of er ergens bij iemand binnen al een boom staat,
heerlijk gezelligheid vind ik dat,
ik plaats hem het liefst al op 6 december en daat ook meestal echt een maand later ook weg
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 8 september 2016 om 12:37
Ik heb ook al een Pinterest bord aangemaakt
Zo zijn dit de koekjes die ik wil maken:
De lampjes met guirlande die ik aan ons raam wil (alleen even bedenken hoe het te bevestigen, tips zijn welkom!):
En voor alle cadeau's ongeveer zo'n inpakwijze (wij doen eigenlijk niet zo aan cadeau's, maar geef altijd graag een kleinigheidje):
Zo zijn dit de koekjes die ik wil maken:
De lampjes met guirlande die ik aan ons raam wil (alleen even bedenken hoe het te bevestigen, tips zijn welkom!):
En voor alle cadeau's ongeveer zo'n inpakwijze (wij doen eigenlijk niet zo aan cadeau's, maar geef altijd graag een kleinigheidje):
donderdag 8 september 2016 om 15:17
Mooi Fleet die inpakdecoratie. Probeer ook altijd met krafpapier in te pakken en met grote linten, denneappeltjes etc in te pakken. Zonde om uit te pakken zegt iedereen haha. Bij Ikea komt ook gaaf inpakpapier dit jaar! Beetje de krijtbord-stijl.
Zag ook al Cookielon op de Christmaholic blog de trends en de Scandinavische stijl ...vond ik erg mooi! (hout/koper/blauw) Dit jaar mag ik weer nieuwe accesoires voor de boom halen van mezelf met een dreumes hier in huis. Daar durf ik mijn mooie glazen ballen nog even niet in te hangen.
Dus wordt denk ik veel houten hangers!
Zag ook al Cookielon op de Christmaholic blog de trends en de Scandinavische stijl ...vond ik erg mooi! (hout/koper/blauw) Dit jaar mag ik weer nieuwe accesoires voor de boom halen van mezelf met een dreumes hier in huis. Daar durf ik mijn mooie glazen ballen nog even niet in te hangen.
Dus wordt denk ik veel houten hangers!