I love Christmas

08-09-2016 06:47 146 berichten
Is er al een topic over kerst?

Wat hou ik toch van de kerst periode je huis inrichten in kerst sferen. Ik luister nu al naar kerst muziek. Dit is een leuk kletstopic alles rondom kerst.

Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen jaar naar de kerstmarkt in Keulen geweest en vond dat erg leuk, het waren geloof ik 5 markten op verschillende plekken, maar overal hadden ze leuke, kunstzinnige kerstdingen, bijzondere dingen dus
Ja, leuk hoor, kerst, maar ik snap niet dat mensen daar al ruim drie maanden van te voren mee bezig kunnen zijn. Dat komt bij mij echt niet eerder dan eind november pas een beetje op gang. Waarom zover vooruit kijken? Nu eerst nog genieten van de nazomer, straks de herfst met paddenstoelen en prachtige boswandelingen.....
Nothing happens for a reason
Ik kerst!

Meestal begin in met het opzetten van mijn boom zo rond de tijd dat sinterklaas aankomt in NL. Ik hou van die 2 maanden kitch, lichtjes, kaarsen en kneuterigheid.

Het kerkelijke aspect van kerst doet me niets overigens.

Juliet waarschijnlijk kan je de boswandelingen met paddestoelen en warme choco na ook zo rond kerst doen, gezien het weer van de afgelopen 15 jaar rond kerst..
I don't know what that means.
quote:siriusblack schreef op 08 september 2016 @ 07:41:

Is er wel eens iemand naar de kerstmarkt in Antwerpen geweest?

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur,prachtige kerstballen maar de prijs

Wel gezellig dagje uit geweest maar weinig gekocht.
Ik heb er ook weer zin in. Man verklaart me voor gek, maar ik kan niet wachten!!!!
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
quote:Rue schreef op 08 september 2016 @ 08:03:

[...]

Sinterklaas is meer mijn feest!

Hier ook!

Vooral toen de kinderen nog geloofden maar nog steeds een gezellige sinterklaasavond met cadeautjes,spelletjes en lekker snoepen.

Waar ik het minst van hou is Oud&Nieuw ik heb een hekel aan vuurwerk.
Ik vind Sinterklaas juist vreselijk Niet dat ik kind daarom zakken met cadeaus wil onthouden, dat vond ik vroeger ook leuk haha, maar zal blij zijn als ik datnover een paar jaar weer gerust over kan slaan Doe mij maar het lekkere eten van de kerst, de top2000 en oliebollen
Ik hoop nog altijd dat het weer een keer een witte kerst wordt

En waarom zo ver vooruitkijken? Omdat je als je iets leuk vind dat vaak toch doet? Zoals een zomervakantie bij jou waarschijnlijk Is maar net wat je leuk vind!
Mooiste kerstsong vind ik nog steeds Last Christmas van Wham.
quote:Roosjetulp schreef op 08 september 2016 @ 10:46:

Ik hoop nog altijd dat het weer een keer een witte kerst wordt Sneeuw krijgen we tegenwoordig in de lente en op een enkele zomerdag
quote:Habbekratz schreef op 08 september 2016 @ 10:57:

Mooiste kerstsong vind ik nog steeds Last Christmas van Wham.

Ja!

en...

Mariah Carey - All I Want For Christmas sorry!

Driving Home For Christmas van Chris Rea is een tranentrekker als m'n man er niet bij kan zijn (chauffeur)... Cheezy, I know
I don't know what that means.
TVP !!

ik kom over een maand of 2 wel mee kletsen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
De enige echte kerstmarkten vind je in Duitsland. Alle andere kerstmarkten in voornamelijk Nederland en Belgie zijn slappe aftreksels en nooit zo goed.

Ik heb in Antwerpen gewoond en ik zou nooit naar de kerstmarkt gaan daar. Omdat het de Duitse kerstmarktsfeer mist.
Jaa Kerst! Ik hou ervan!

Hoop voor Kerst mn eigen huisje te hebben.. Dan komt er eindelijk sinds jaren weer eens een kerstboom bij mij thuis! Nu al zin in!
Present!

Ja, ik vind het warme weer ook lekker, maar nu we richting 21 september gaan mag het wel weer gaan. Tijd voor de herfst en het verheugen op de feestdagen!

Ik ben standaard te laat voor Kerstmis, als in: versieren en wat we gaan klaarmaken. Dan moet ik me weer haasten, wat ik niet wil, dus laat ik het maar zo (dezelfde boom, de standaard rollade). Dit jaar heb ik echter al een actie-plan gemaakt. In november winkelen voor nieuwe spullen in de boom (en ik neig naar een echte dit jaar, aangezien onze nepperT begint na te laten), ik wil lampjes buiten om het raam en de hapjes voor onze thuisdag zijn al uitgezocht. Ik ben er klaar voor dit jaar!
ik heb een nep kerstboom in huis en die kan nog wel een jaar door, heb nog genoeg kerstballen,

elk jaar overweeg nieuwe te kopen maar het lukt niet, misschien dit jaar wel

ik denk er over om een klein kerstboompje bij te kopen een voor op mijn dressior, ik houdt van kerstbomen

ik kijk altijd al vanaf begin december tijdens het wandelen of er ergens bij iemand binnen al een boom staat,

heerlijk gezelligheid vind ik dat,

ik plaats hem het liefst al op 6 december en daat ook meestal echt een maand later ook weg
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik heb ook al een Pinterest bord aangemaakt

Zo zijn dit de koekjes die ik wil maken:

De lampjes met guirlande die ik aan ons raam wil (alleen even bedenken hoe het te bevestigen, tips zijn welkom!):

En voor alle cadeau's ongeveer zo'n inpakwijze (wij doen eigenlijk niet zo aan cadeau's, maar geef altijd graag een kleinigheidje):

En een aanrader om in de stemming te komen, zeker met jonge kindjes: de enorme kerstshow bij Intratuin in Halsteren. Ik heb geen aandelen en werk er niet ofzo maar van heinde en ver komen mensen er heen, omdat het echt geweldig is.
Ik ben toch wel een winter liefhebber. Heerlijk kaarstjes aan muziek luisteren knus bijelkaar zitten i love it. Wat is de kerst trend van 2016?
http://www.christmaholic.nl/2016/04/29/ ... ends-2016/
All i want for Christmas
Mooi Fleet die inpakdecoratie. Probeer ook altijd met krafpapier in te pakken en met grote linten, denneappeltjes etc in te pakken. Zonde om uit te pakken zegt iedereen haha. Bij Ikea komt ook gaaf inpakpapier dit jaar! Beetje de krijtbord-stijl.

Zag ook al Cookielon op de Christmaholic blog de trends en de Scandinavische stijl ...vond ik erg mooi! (hout/koper/blauw) Dit jaar mag ik weer nieuwe accesoires voor de boom halen van mezelf met een dreumes hier in huis. Daar durf ik mijn mooie glazen ballen nog even niet in te hangen.

Dus wordt denk ik veel houten hangers!

Kersttafel inspiratie dit jaar.

Ik wil dit voor de servetjes iemand idee waar je het koopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven