Idee voor fopkado
dinsdag 3 november 2009 om 21:57

dinsdag 3 november 2009 om 22:13
Bedoel je een surprise? Een klassiekertje: je cadeautje wikkelen in watten, draadjes erom ala 'rollade', stroop erover en klaar is klara. Ook grappig: cadeautje inpakken in purschuim, cement of gips, in welke vorm je maar wilt. Of (telefoon)boek uithollen, cadeautje erin. Ik heb ook wel eens een cadeau gehad, met rijm, dat ik uitpakte, en toen ging het naar een ander, die ging verder uitpakken, en toen moest het weer verder doorgegeven worden, etc. Of cadeautje verstoppen, en met nepverpakking aanwijzingen geven zodat er gezocht moet worden.
Ik kreeg vandaag toevallig een pakje van mijn schoonmoeder per post voor mijn dochter. Huh, steunkousen? Ze is pas een half jaar oud! Zat een sjaal en muts in, haha. Het doosje was zo handig, past goed door de brievenbus.
Ik kreeg vandaag toevallig een pakje van mijn schoonmoeder per post voor mijn dochter. Huh, steunkousen? Ze is pas een half jaar oud! Zat een sjaal en muts in, haha. Het doosje was zo handig, past goed door de brievenbus.
dinsdag 3 november 2009 om 23:18
quote:Eierdoppie schreef op 03 november 2009 @ 22:13:
Ik kreeg vandaag toevallig een pakje van mijn schoonmoeder per post voor mijn dochter. Huh, steunkousen? Ze is pas een half jaar oud! Zat een sjaal en muts in, haha. Het doosje was zo handig, past goed door de brievenbus.Haha doet mijn oma ook altijd! Denk je dat je een mooie tv krijgt ofzo, zit er heel wat anders in
Ik kreeg vandaag toevallig een pakje van mijn schoonmoeder per post voor mijn dochter. Huh, steunkousen? Ze is pas een half jaar oud! Zat een sjaal en muts in, haha. Het doosje was zo handig, past goed door de brievenbus.Haha doet mijn oma ook altijd! Denk je dat je een mooie tv krijgt ofzo, zit er heel wat anders in
dinsdag 3 november 2009 om 23:23
Ik heb ooit een man (een echte) ingepakt met meters pakpapier met een heuse strik erom heen voor een single vriendin die een leuke man op haar verlanglijstje had gezet. Daarbij een restaurantbon en toepasselijk gedicht. Het vergt wat organisatiekunst en bereidwilligheid van een man, maar succes verzekerd
Heb haar wel de keus gelaten om met hem te gaan eten of niet en heb de betreffende man hierover ingelicht (om teleurstellingen te voorkomen).

dinsdag 3 november 2009 om 23:27
quote:ninon schreef op 03 november 2009 @ 23:23:
Ik heb ooit een man (een echte) ingepakt met meters pakpapier met een heuse strik erom heen voor een single vriendin die een leuke man op haar verlanglijstje had gezet. Daarbij een restaurantbon en toepasselijk gedicht. Het vergt wat organisatiekunst en bereidwilligheid van een man, maar succes verzekerd
Heb haar wel de keus gelaten om met hem te gaan eten of niet en heb de betreffende man hierover ingelicht (om teleurstellingen te voorkomen).En, zijn ze uit eten geweest?

woensdag 4 november 2009 om 10:21
Je maakt een officieel uitziende brief van een instantie waar iedereen wel een positief gevoel bij heeft, bijv. Unicef, of de dierenbescherming, weet ik het, en daar maak je dan een mooie draai aan dat ze je hartelijk bedanken voor de gestorte bijdrage en dat de ontvanger binnenkort het magazine, of balpen als dank tegemoet kan zien.
En dat bedankje is dan de echte 10 euro. Wieing moeite, groot succes. AL verschillende keren gedaan en de verbaasde koppies zijn erg leuk.
En dat bedankje is dan de echte 10 euro. Wieing moeite, groot succes. AL verschillende keren gedaan en de verbaasde koppies zijn erg leuk.
donderdag 5 november 2009 om 16:56
We gaan een dobbelspel doen dus het is niet echt voor 1 persoon.
Heb wel een keer een tasje van de douglas gehad en daar in gewoon een kaartje gedaan met een paar zeepjes. Iedereen dacht eerst dat er een douglasbon inzat.
Zoiets bedoel ik, niet met veel geknoei van stroop en noem maar op.
Tnx voor te tips so far!
Heb wel een keer een tasje van de douglas gehad en daar in gewoon een kaartje gedaan met een paar zeepjes. Iedereen dacht eerst dat er een douglasbon inzat.
Zoiets bedoel ik, niet met veel geknoei van stroop en noem maar op.
Tnx voor te tips so far!