Iedereen bedankt voor het stemmen!!!!!
maandag 2 november 2009 om 10:07
Een heleboel van jullie hebben gestemd op Energy4all bij het 3mFonds.
Energy4all staat in de categorie gezondheid bovenaan. Nu is het verder afwachten of ze een ronde verder gaan en ze zichzelf mogen presenteren voor de grote gift.
eindstand
Via dit topic wil ik jullie bedanken en op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Energy4all staat in de categorie gezondheid bovenaan. Nu is het verder afwachten of ze een ronde verder gaan en ze zichzelf mogen presenteren voor de grote gift.
eindstand
Via dit topic wil ik jullie bedanken en op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 2 november 2009 om 12:14
Ze gaan nu eerst een selectie houden van de eerste 3 plekken van de 4 categorieën. Die mogen een presentatie sturen, en daaruit worden weer 4 doelen gekozen, die gaan zich presenteren aan het 3m personeel, en die stemmen dan voor de winnaar (geloof ik hoor, dat weet ik niet helemaal zeker).
Eind van het jaar weten we wie die 50.000 euro gewonnen heeft. Maar dr Smeitink die pakt iedereen in als hij daar heen gaat, dat is zo'n bijzondere man en zo begaan met alle patiënten.
Eind van het jaar weten we wie die 50.000 euro gewonnen heeft. Maar dr Smeitink die pakt iedereen in als hij daar heen gaat, dat is zo'n bijzondere man en zo begaan met alle patiënten.
Stressed is just desserts spelled backwards