Ik ben mij er eentje.....
zaterdag 16 januari 2010 om 14:55
Niet wetende of dit onderwerp bij werk of psyche hoort, daarom maar bij overige geplaatst.
Ik heb een cadeaukaart gekregen van de Donner (Selexyz). In mijn afweging wat ik daarmee ga kopen stuitte ik op het spel al "Ik ben mij er een eentje". Een spel dat je helpt in je eentje te brainstormen en zodoende helderder te krijgen waar jij nou voor staat.
Het lijkt mij een aardig iets, maar voor de zekerheid wil ik toch hier op het forum vragen of iemand al ervaring heeft met het spel? Oftewel bega ik wel of geen miskoop hiermee?
En als aanvullende vraag, mocht het een miskoop zijn is het relatiespel dan wat?? (Maar welke? Er zijn er 2 op de markt)
Ik heb een cadeaukaart gekregen van de Donner (Selexyz). In mijn afweging wat ik daarmee ga kopen stuitte ik op het spel al "Ik ben mij er een eentje". Een spel dat je helpt in je eentje te brainstormen en zodoende helderder te krijgen waar jij nou voor staat.
Het lijkt mij een aardig iets, maar voor de zekerheid wil ik toch hier op het forum vragen of iemand al ervaring heeft met het spel? Oftewel bega ik wel of geen miskoop hiermee?
En als aanvullende vraag, mocht het een miskoop zijn is het relatiespel dan wat?? (Maar welke? Er zijn er 2 op de markt)
zaterdag 16 januari 2010 om 15:36
Geen ervaring mee, maar het zou voor mij ook wel iets zijn denk ik. Ik heb wel van die andere denk-kaarten en het ook wel eens geprobeerd. Daar staan allemaal karaktertrekken op. Heb met vriend eens kaartjes uitgewisseld van hoe hij mij zag en hoe ik hem zag. Dat was wel interessant! Maar na een keer zijn ze in een la beland en ik hebben we er niks meer mee gedaan. Maar ik lees ook even mee dus!
maandag 18 januari 2010 om 14:34
Weet je wat, ik koop het spel wel. Dan kunnen we hier samen brainstormen.
Ik vrees dat het spel niet hier in het dorp verkocht wordt, dus misschien duurt het even voordat ik het in handen heb.
In the meantime kan iedereen hier alvast probleemstellingen/vragen plaatsen. Zodra ik het spel heb plaats ik een opdracht voor je.
Ik vrees dat het spel niet hier in het dorp verkocht wordt, dus misschien duurt het even voordat ik het in handen heb.
In the meantime kan iedereen hier alvast probleemstellingen/vragen plaatsen. Zodra ik het spel heb plaats ik een opdracht voor je.
maandag 18 januari 2010 om 16:23
http://www.beleidsimpuls.nl/brainstorm_spel.php
http://www.managementboek.nl/recensie/9789058714015/423
http://www.managementboek.nl/recensie/9789058714015/423
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 22 januari 2010 om 10:50