Ik ben nieuw!
donderdag 19 april 2012 om 13:24
donderdag 19 april 2012 om 13:46
donderdag 19 april 2012 om 13:47
Hahaha jeetje wat een reacties!
Ik heb een aantal keer iets gelezen over Willem22! Maareh, Neeee! Daar wil ik geen reincarnatie van zijn!
Ik forum mobiel, ik ga zaterdag een plaatje zoeken! Dan kan ik op m'n Laptop! (Niet van mezelf, ik neem aan dat niemand dat doet?!)
& jaaaajaaaa, ik ben betrapt ik lees mee @ sekspijler... Ben ook nog jong
! hahaha
Ik heb een aantal keer iets gelezen over Willem22! Maareh, Neeee! Daar wil ik geen reincarnatie van zijn!
Ik forum mobiel, ik ga zaterdag een plaatje zoeken! Dan kan ik op m'n Laptop! (Niet van mezelf, ik neem aan dat niemand dat doet?!)
& jaaaajaaaa, ik ben betrapt ik lees mee @ sekspijler... Ben ook nog jong
donderdag 19 april 2012 om 13:49
donderdag 19 april 2012 om 13:50
quote:willem22 schreef op 19 april 2012 @ 13:46:
Ik dacht het even niet.
Ben gestopt, maar hier wil ik toch wel even op reageren.
En gelijk bewijs. Want dubbelnikken mag niet en wordt gelijk geblokt.
Was jij niet weg hier?
En nee, dat is geen enkel bewijs. Binnen no-time tientallen topics over anderen openen is ook verboden en dat deed je ook, dus zo'n heilig boontje ben je niet. Ik vind het feit dat je hier 'opeens' komt opduiken eerder een bewijs dat je juist wel dezelfde persoon bent als de TO...
Ik dacht het even niet.
Ben gestopt, maar hier wil ik toch wel even op reageren.
En gelijk bewijs. Want dubbelnikken mag niet en wordt gelijk geblokt.
Was jij niet weg hier?
En nee, dat is geen enkel bewijs. Binnen no-time tientallen topics over anderen openen is ook verboden en dat deed je ook, dus zo'n heilig boontje ben je niet. Ik vind het feit dat je hier 'opeens' komt opduiken eerder een bewijs dat je juist wel dezelfde persoon bent als de TO...
donderdag 19 april 2012 om 13:51
donderdag 19 april 2012 om 13:55
donderdag 19 april 2012 om 13:57
quote:yvonjaspers schreef op 19 april 2012 @ 13:50:
[...]
Was jij niet weg hier?
Nu klaar?
Volgens mij heb jij een trauma van Willem22.....ik moet er wel om lachen hoe jij er continue als een kat opspringt (ik denk Willem22 ook)
[...]
Was jij niet weg hier?
Nu klaar?
Volgens mij heb jij een trauma van Willem22.....ik moet er wel om lachen hoe jij er continue als een kat opspringt (ik denk Willem22 ook)